Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    При мен също термостата нещо не работи много коректно, вчера като застудя и в града стрелката седи на 90*С но като тръгна да карам малко повече без да спирам по светофари и т.н пада на 75*С и си мисля, че термостата нещо май не е в час. Другото което пак се получи, че при 90*С парното на ниските обороти изчезва, има го само на 1300об/м и нагоре Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 По едно време обаче както си карах и реши да дойде както си трябва и направо ми запали потника Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Не знам точно какъв е вътре термостата но като гледам все едно има нещо което прави бай пас на радиатора на парното и не знам дали там не е проблема.

    Коментар


      #77
      Днес си поставих за цел да видя за колко километра ще почне да духа топло.Сутринта 7,30 ч в Плевен беше 4 градуса и за 2,5-3 км /7-8 мин/ започна да духа топло,след още толкова си загря както трябва,макар че при мен термостата ми отваря на по ниска температура-70 гр.Ще трябва да го сменя,че май ще оказва влияние на разхода.

      Коментар


        #78
        Днес - 8-9 градуса, паля, 2 мин работа на място докато изчистя листата и жената нагласи детето в столчето, след което отсечка от 2.3 км към края, на която вече духаше приятно топло. Не горещо, но топло. Отсечката се състои от 3 светофара и едно кръгово, а на самите светофари се чака по един сигнал максимум. След връщането, т.е. 2 х 2.3 км стрелката сочеше първата дебела черта на уреда.Горе-долу както съм го снимал тук:

        Коментар


          #79
          jsivkov написа:
          ogi28b написа:
          Е ние как да разберем дали проблемът ти е в термостата ? Трябва сам да разбереш, отнема около 30 секунди.
          каква е процедурата?
          Процедурата която аз знам е следната. Сутрин когато палиш колата и е напълно студена, пипаш радиатора и горния маркуч от термостата, за да видиш че са с околна температура (студени). Палиш колата и можеш или на място да чакаш или да покараш 2-3 минути съвсем леко, колкото да отлепи стрелката само. Спираш, и пипаш първо маркуча от термостата после радиатора. При работещ изрядно термостат би трябвало маркуча да е студен или леко топъл (но това не е критерии) и радиатора да ти е напълно студен (това вече е критерии). Идеята е следната, при такъв тест термостата трябва да е затворил и да се върти само малкия воден кръг което значи, че вода през радиатора не върти и той не трябва да е загрял изобщо. Ако термостата ти е постоянно отворен, ще върти през целия кръг нон стоп с което още на втората или третата минута радиатора ще е топъл (горещ) заради минаващата вода, и двигателя ще загрява много по-бавно, трудно или при студени дни никога.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            #80
            BO написа:
            Днес на 4 градуса до пълното хоризонтиране на стрелката изминаха точно 10км, без голям товар на двигателя.
            Днес по същия път но в обратна посока, и при 2 градуса по-ниска температура (2 градуса), стрелката се хоризонтира за 8км.Хем по-малко градуси, хем с една идея по-малко съм стоял по светофарите хем загря по-бързо.Извода: Пътя има малко повече наклон в едната посока. Дори и това оказва влияние.Важен тест, който следва:Да се засече при външна температура от ХХ градуса (примерно както днес от 2 градуса), на всяка кръгла минута температурата, която излиза от духалките на парното при средна степен на силата на вентилатора и отворена циркулация на въздуха в купето.п.п.Ако държите толкова много да се топлите и имате излишни средства, то погледнете тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=38829
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #81
              Гледах на един магазин за автоаксесоари продаваха едни малки калориферчета които се включват в запалката.Струваха около 20 лева и предполага стават за затопляне докато загрее двигателя.
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #82
                krasio_79bs написа:
                Гледах на един магазин за автоаксесоари продаваха едни малки калориферчета които се включват в запалката.Струваха около 20 лева и предполага стават за затопляне докато загрее двигателя.
                Не вършат никаква работа - баща ми тества миналата зима.

                Коментар


                  #83
                  С тия 18W и цигара не можеш да запалиш, ако говорим за това което аз съм гледал по 18лв.

                  Коментар


                    #84
                    Зачитайки се в тази тема, и имайки краткия опит с JTD - бих сложил шапка и ръкавици в жабката... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Добре аз да попитам, как мога да разбера дали EGR е запушено или не е???

                    Коментар


                      #85
                      krasio_79bs написа:
                      Гледах на един магазин за автоаксесоари продаваха едни малки калориферчета които се включват в запалката.Струваха около 20 лева и предполага стават за затопляне докато загрее двигателя.
                      Един обикновен домакински сешоар топли 10 ПЪТИ повече,прави си сметката това колко върши работа...колегата беше взел такъв за колата си и временно го пробвахме на служебната,голям цирк се оказа...ако пръднем по веднъж с него,по-бързо се стопля колата,отколкото с това чудо
                      ex.Мареа ТД100

                      Коментар


                        #86
                        Обикновено ако има нещо нередно с ЕГР, то компютърът е обучен да го засича, и да записва код за грешка. Прочитане с диагностичен софтуер. Но не е гаранция.

                        Коментар


                          #87
                          Днеска си купих термостат за 11лв по тая тема по доло и утре вечер ще го сложа на Стилото защото сегашния е постоянно отворен . :D http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23613
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            #88
                            А за какво рено 5 трябва да е термостата Не може ли да се сложи някакъв друг в корпуса на оригиналният, някой да има снимки на стар термостат от вътре да се види как изглежда, че да струва 120лв

                            Коментар


                              #89
                              В линка който съм дал е написано за Рено 5 на 83 градуса. Вчера като го вземах от магазина гледаха по компютъра и там за Рено са все с един и същ външен размер .Имаше един на друга фирма производство но беше 22лв.Довечера планувам да правя това дето колегата е правил но си заслужава .Къде са 11лв и къде са над 100лв пък и за поставянето на оригиналния искат 60лв че бил на терсене място.
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                #90
                                Това едва ли ще ви оправи проблема с бавното згряване. Просто jtd си згрява за 5-6-7 км и това си е. Ако искате да загрее по-бързо трябва да настъпвате колата. Тази сутрин при -2 градуса на третия км парното духаше топло а малко след 4-тия беше загряла, но нарочно държех по-високи обороти и й давах газ. Не съм я настъпвал на макс, но колкото да се стресне. Ааа и преди да тръгна работи 3-4 минути на място.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X