Стефане, би ли ми показал термостата на радиатора на парното в ЕПЕР за JTD105 или 130? Според мен, охладителната течност циркулира постоянно в него, а една клапа регулира въздушния поток дали да обдухва радиатора или да не го обдухва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Airfan написа:Стефане, би ли ми показал термостата на радиатора на парното в ЕПЕР за JTD105 или 130? Според мен, охладителната течност циркулира постоянно в него, а една клапа регулира въздушния поток дали да обдухва радиатора или да не го обдухва.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Airfan написа:Стефане, би ли ми показал термостата на радиатора на парното в ЕПЕР за JTD105 или 130? Според мен, охладителната течност циркулира постоянно в него, а една клапа регулира въздушния поток дали да обдухва радиатора или да не го обдухва.
Коментар
-
абе моето сутрин като стана го запалвам .... влизам вътре оправамсе (боличам се ,мия си зъбите, прическата на 6) и като излезна отвънка вече е на 2-рата скала и докато тръгна да го извадя от двора вече е на средата и парното е убиец (това става в порядака на 10-15 мин. не сам ги засичал с точност)AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ivan_dice написа:абе моето сутрин като стана го запалвам .... влизам вътре оправамсе (боличам се ,мия си зъбите, прическата на 6) и като излезна отвънка вече е на 2-рата скала и докато тръгна да го извадя от двора вече е на средата и парното е убиец (това става в порядака на 10-15 мин. не сам ги засичал с точност)
Коментар
-
е да може и да има недостатъци но пък като се кача вече климатроника е издухал въздуха в купето и е загрял кожените седалки и като седна вътре ... все едно си сядам на дивана в хола .... така че ще прежалям някакви си 2 литра ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_08AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Това е от тази сутринкаране 3-4 мин и престой около 3-4мин докато оставя детето на детска, след това каране до достигане на 9-та минута но докато пусна телефона и показа, че съм карал 10мин :D но както и да е за една минута няма да го правя на проблем. Не съм вдигал повече от 1400-1500 об/м. Снимал съм за такова време защото само на едно място имам възможност да отбия и да снимам без да преча.
Коментар
-
Аз съм новото табло - кръглите уреди и МНОГО деления!Маркуча към радиатора е 100% студен докато, двигателя НЕ загрее, но стрелката седи едно деление от долу, не точно на средата. Самият уред е малко шашнат, та незнам да ли да му вярвам 100% - скача си стрелката, от време на време....лош контакт в таблото, но ме мързи да разглобявам!Темеперетурата се движи в това деление, но под него не пада, НЕЗАВИСИМО как шофирам.Ако натоваря мотора, качва до средата и много рядко над......качване на Витиня в жегата със 160....нещо ракова. Перката се пуска при подминаване на средното деление.Сега незнам да ли някой ИТАЛИАНСКИ майстор не е мръднал самата стрелка, при отваряне на таблото.....?!?Т’ва са фактите!Загрява нормално - в големият студ 6-8 км градско, но ужасно топло не може да духа на външен кръг......ама всичко, което чета за новите дизели е, че зимата са си СТУДЕНИ, като цяло.Дали има термостати за топли и студени страни, ами не, ако са достатъчно бързи, ако не са - трябва!Няма да правя сравнения със спортни автомобили, но е ФАКТ, че в жегата и натоварено каране IMPREZA WRX, прегрява, докато изречеш "WRX".....т’ва малко пресеилно, но е така!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
chaveto написа:Това е от тази сутринкаране 3-4 мин и престой около 3-4мин докато оставя детето на детска, след това каране до достигане на 9-та минута но докато пусна телефона и показа, че съм карал 10мин :D но както и да е за една минута няма да го правя на проблем. Не съм вдигал повече от 1400-1500 об/м. Снимал съм за такова време защото само на едно място имам възможност да отбия и да снимам без да преча.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Аз пътувам по 30км в едната посока за да отида на работа. На 4км спрях защото там имах възможност да спра и да снимам. Иначе при нормално каране пътувам около 30мин. Но нали се сещаш, че топлото е дошло много по рано от тези 10мин или 4км и това е защото съм я галил, много мразя да съм измил цялата кола и в понеделник сутринта да я изцапам защото след дъжда навсякъде е кал. Но винаги на студен двигател си карам по един начин и винаги след първо запалване я оставям да поработи мин. 30сек за да качи масло хубаво навсякъде и чак тогава тръгвам. След това докато оставя детето я карам на 2-ра почти без газ и вече след това си позволявам да я настъпвам повече. Тези дни го дават да стане по студено и тогава отново ще видя как ще загрява, но все си мисля, че разликата няма да е много голяма защото досега на 3*С отново си имах топло на едно и също място.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар