Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колко време загрява JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Твоята каква е ? Гоуф идиничкЪ ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Моля ви за коментар по моя мисля проблем.Сутринта паля колата /-10гр/,оставям я да работи и почвам да чегъртам стъклата-това е 5мин.Тръгвам за работа на втора си карам около 2000 об./уж да загрее по бързо/,чак след 2-3 км/5-8мин/ стрелката отлепва,но не духа още грам топло.След още 1-2 км почва едвам да се усеща парното и да разтопява скрежта по вътрешната част на предното стъкло,като междувременно си включвам и трета и карам на 1500 об.След още 2-3 км парното се усеща и стрелката е на първато деление,спирам,отварям капака,пипам маркуча към радиатора-студен.Изминал съм около 8км/18-20мин/ до работата и стрелката не мърда от първата чертичка,спирам и държа на място около 2500 об,почва доста бързо да вдига,но не иска да стигне средата/тя и лятото не е стигала/пипам пак маркуча - студен.Та въпроса ми е,при условие,че термостата ми отваря по рано/предната черта преди средата/:Нормално ли е да загрява толкова бавно?Термостата ли е кофти,като се има впредвид,че не усещам въобще да затопля маркуча към радиатора?Да не е от датчика нещо проблема?П.С.Извинявам се за дългото обяснение,но дано е станала ясна ситуацията.Нямам свещи на антифриза.

      Коментар


        Щом маркуча е студен е редно термостата да не е отворил, за да си сигурен, че стрелката показва точно трябва да се премери с термометър охладителната течност. Аз сутринта паля на -12*С оставих я да поработи около 5мин. Пълно загряване до 90*С за не повече от 20мин. като съм я карал с не повече от 1500об/м на 3-та и 4-та предавка. 50*С ги вдигна на 3км.

        Коментар


          chaveto написа:
          Щом маркуча е студен е редно термостата да не е отворил, за да си сигурен, че стрелката показва точно трябва да се премери с термометър охладителната течност. Аз сутринта паля на -12*С оставих я да поработи около 5мин. Пълно загряване до 90*С за не повече от 20мин. като съм я карал с не повече от 1500об/м на 3-та и 4-та предавка. 50*С ги вдигна на 3км.
          Ще трябва да се мери темперетурата, няма начин. Термостата за мен си работи коректно. За 20мин в града си загрява без проблем и си седи една точка под средата, което са 80-82 градуса според моите деления!
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар


            Колеги, моят проблем се оправи срещу 180 лв. - смяна на термостата. Наистина стрелката трябва да стои по средата.

            Коментар


              Reptile написа:
              една точка под средата, което са 80-82 градуса според моите деления!
              Една точка под средата са 72.5 градуса На 80-82 градуса - стрелката стои в средата, точно.

              Коментар


                Стило 1.9 JTD 115 к.с. vs Алфа 147 1.9 JTD 115 к.с....Стилото е с нов термостат,а Алфата иска термостат.И двете коли нямат допълнително подгряване на антифриза.Термометрите на двете табла отлепят на 50 градуса.Експлоатацията и на двете коли е аналогична при еднаква външна температура (0 градуса)-карам и двете.Резултата...Алфата отлепя след около километър каране и прогресивно нараства и парното започва да духа топло,а Стилото след около 4 км,не е така наситена топлината от шлюзовете и много по бавно покачва градусите.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  iakvvu написа:
                  Стило 1.9 JTD 115 к.с. vs Алфа 147 1.9 JTD 115 к.с....Стилото е с нов термостат,а Алфата иска термостат.И двете коли нямат допълнително подгряване на антифриза.Термометрите на двете табла отлепят на 50 градуса.Експлоатацията и на двете коли е аналогична при еднаква външна температура (0 градуса)-карам и двете.Резултата...Алфата отлепя след около километър каране и прогресивно нараства и парното започва да духа топло,а Стилото след около 4 км,не е така наситена топлината от шлюзовете и много по бавно покачва градусите.
                  Възможно ли е Алфата да има електрически нагревател за въздуха в купето?

                  Коментар


                    Няма :D Като цяло Алфата вдига температурата на мотора си за супер кратко време.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      EGR-то не оказваше ли влияние и при двете ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        И при двете е отпушен.Топлообменника и при двата мотора е един и същ.Затапих на Стилото,но полсе го отпуших пак.Внуших си че ми паднаха ниските обороти.Сега като се запопли пак ще го затапя,но това може да е само минус за загряването.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          Еми Алфа, една идея над Фиат
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Изводите до които стигам са два:1.Коша на Алфата е доста по малък(има много по малки кухини около двигателя) и съответно топлообмена при нейният мотор е по малък.2.Решетката на маската.При Стилото решетката между фаровете е прорязана цялата и голям поток от въздух навлиза при двигателя плюс широките дифузьорите в долната част на бронята докато при Алфата решетката между фаровете е чувствително с по малки отвори,както и по малка на площ,съответно по малко количество въздух ще преминава през отвора на вентилатора зад радиатора.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              emzo написа:
                              EGR-то не оказваше ли влияние и при двете ?
                              EGR-a го няма докъто не загрее двигателя.След като загрее се задейства и газовете му се охлаждат защото при ЕВРО 3 са два пъти повече от ЕВРО 1.Охладител има и твоето Стило.Намира се точно над съединителя.

                              Коментар


                                Моят скромен опит показва че 30-40 секунди след запалването,топлообменика на EGR-a при тези мотори е вече чувствително топъл.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X