проблем с въздоха оправен
Колеги,щте ви поразправям някои патила от днес когато сменях горивния филтър.Та така вчера си купих всички филтри и днес разпечатах инструкцийте и започнах.Филтара за климатика никъкъв проблем с поглед го смених,въздушния се наложи да поизчистя малко гадостиот сорта на борови иглички,листа,кал,половин мишка и т.н.и доиде ред на горивния и от там моите мъки:1.Италянеца дето го е слагал май не си е знаел силата защото неможах да го сваля нормално а се наложи да свалям и стоиката му и да го развивам вързан за менгеме и с тръбния ключ.Както и дае го свалих и сложих новия ,тругнах да го монтирам но се сетих че щом сваляш приводите на тръбите с дифтунгите трябва да смениш и дифтунгите защтото те са за еднократна опотреба и след като ги стегнещ веднъш при следвашото сваляне неможе не е желателно да ги слагате поради това че те са се напаснали по анзиса на стоиката при затягането а при второ монтиране надали ще ги сложите точно така както са били,а и за 2 лв. неми се вижда да се прави компромис.2.След това обезвъздоших е с малко трудности но стана.3.Малко експерементирах и сложих автоматичен обезвъздошител на местото на стандартния и съм много доволен,обезвъздошаваш от филтъра а нататък само помпаш,сега като се замисля може да сложа и на горивния филтър.4.Колата немога да я позная сега маи върнах 5-6коня от паша.така че Колега провери и там а щом пуши бяло значи неизгоряла нафта(запушена дюза и т.н.)
Колеги,щте ви поразправям някои патила от днес когато сменях горивния филтър.Та така вчера си купих всички филтри и днес разпечатах инструкцийте и започнах.Филтара за климатика никъкъв проблем с поглед го смених,въздушния се наложи да поизчистя малко гадостиот сорта на борови иглички,листа,кал,половин мишка и т.н.и доиде ред на горивния и от там моите мъки:1.Италянеца дето го е слагал май не си е знаел силата защото неможах да го сваля нормално а се наложи да свалям и стоиката му и да го развивам вързан за менгеме и с тръбния ключ.Както и дае го свалих и сложих новия ,тругнах да го монтирам но се сетих че щом сваляш приводите на тръбите с дифтунгите трябва да смениш и дифтунгите защтото те са за еднократна опотреба и след като ги стегнещ веднъш при следвашото сваляне неможе не е желателно да ги слагате поради това че те са се напаснали по анзиса на стоиката при затягането а при второ монтиране надали ще ги сложите точно така както са били,а и за 2 лв. неми се вижда да се прави компромис.2.След това обезвъздоших е с малко трудности но стана.3.Малко експерементирах и сложих автоматичен обезвъздошител на местото на стандартния и съм много доволен,обезвъздошаваш от филтъра а нататък само помпаш,сега като се замисля може да сложа и на горивния филтър.4.Колата немога да я позная сега маи върнах 5-6коня от паша.така че Колега провери и там а щом пуши бяло значи неизгоряла нафта(запушена дюза и т.н.)
Коментар