Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пуши бяло и тресе

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пуши бяло и тресе

    Здравейте, въпросът ми е съвсем конкретен. Колата днес за кратко пусна димната завеса в спряло на кръстовище положение. По време на пушенето цялата кола се втрисаше. Надух газ малко, но само намалих видимостта зад себе си. Кажете ми дали има опасност ако я подкарам така към майстора или да я качвам за пореден път на превоз?Проблемът дойде след дълго изчакване поповод друг проблем /по съвет на един майстор/ - гаснене след запалване - пали нормално само ако е паркирана по надолнище с муцуната напред. Ще питам и майстора, но в момента не мога да се свържа с него
    Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

    #2
    не се разбра предишния проблем какъв ти е бил (така може само да се хвърля боб )

    Коментар


      #3
      Предишният проблем му е бил, че връща нафтата обратно в резервоара и затова не пали. Когато я спре с предницата надолу нафтата не се връща и няма проблем :D А за днешният проблем имам чувството че е спрял да пали някой цилиндър и нафтата е излизала директно през ауспуха и затова е бил белият пушек. Ако в момента си палиш и двигателя работи нормално няма проблем да си я закараш до майстора.

      Коментар


        #4
        Да, за предишния проблем си разбрал правилно. Иначе колата си пали нормално в момента. Пушека беше за 2-3 минути и после карах около 2 км до работата без да се появи. В края на деня я палнах за да видя какво ще стане, но я оставих и се прибрах с кракомобила. Можеш ли да ми кажеш дали е възможно това с пушека да е продължение на първия проблем и ако не, на какво може да се дължи
        Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

        Коментар


          #5
          Въздух в горивната система
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Ако имаше толкова много въздух в системата, колата щеше да изгасне, а нямаше да работи цели 2-3 минути.Не е въздух. Ако беше въздух щеше да е най-добрия ти вариант.По-скоро проблем с двигателя и по-точно главата.

            Коментар


              #7
              Никой не е уточнил колко въздух влиза.Той може да е много,може и да е малко.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Леко започнах да се препотявам. Колега Doofiat, цанил съм се при един твой майстор, на който ми беше пратил координати Трудно го навивам да се заеме по-сериозно, но сега след като си уговорих час за по-сериозен прием се надявам да станат нещата. Ако не се получи ще отида до Ямбол вече и ще я оставя там колкото е нужно, че ми писна.
                Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Никой не е уточнил колко въздух влиза.Той може да е много,може и да е малко.
                  Досега като оставим настрани гасненето след палене, ми се струва, че влиза от време на време особено като позагрее хубаво и я изфорсирам - започва да вдига обороти и да се форсира сама ... до 2000 след което малко по малко се укротява.
                  Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                  Коментар


                    #10
                    Това с въздуха и притрисането супер много се връзва, но не би трябвало да го прави от работа на свободен ход. Принципно ако е успяла да запали с леко всмукване на въздух, после най много да пуши повечко. Другият вариант е ако е бачкала с просмукващ се въздух и точно тогава се е разцепил някой мъркуч или замалко е открил и закрил цепката. Най-добре е да се подменят всички горивни мъркучи и да се сложи подкачваща круша, която си има 2 клапана за да не се връща нафтата. Крушата си е супер преимущество когато искаш да ти пали винаги и ако недай си боже ти свърши нафтата на някой баир за към бензиностанцията ( визирам себе си ) Няма помпа, следователно няма и палене
                    CSI in the CAR !!!
                    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                    Коментар


                      #11
                      mancuzo написа:
                      Това с въздуха и притрисането супер много се връзва, но не би трябвало да го прави от работа на свободен ход. Принципно ако е успяла да запали с леко всмукване на въздух, после най много да пуши повечко. Другият вариант е ако е бачкала с просмукващ се въздух и точно тогава се е разцепил някой мъркуч или замалко е открил и закрил цепката. Най-добре е да се подменят всички горивни мъркучи и да се сложи подкачваща круша, която си има 2 клапана за да не се връща нафтата. Крушата си е супер преимущество когато искаш да ти пали винаги и ако недай си боже ти свърши нафтата на някой баир за към бензиностанцията ( визирам себе си ) Няма помпа, следователно няма и палене
                      Мерси много за съвета. Ще го имам предвид.
                      Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                      Коментар


                        #12
                        Надявам се да съм бил полезен. Разкажи после до какви резултати си го докарал колега
                        CSI in the CAR !!!
                        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                        Коментар


                          #13
                          Ако има спукан маркуч, то непременно ще има теч от там. Колкото и да е малък пробива. Нафтата е с много малък вискозитет и нищо не я спира. Това с крушата не ми се вярва много. Нафтата няма как да се върне в резервоара, защото на нейно място трябва да влезе въздух. А влиза ли въздух ще има и теч. Това не е карбураторен двигател, че да се връща горивото при неизправен клапан. А освен това имаш и горивен филтър преди помпата, от който също не може да се върне горивото обратно. Като казах горивен филтър, развий му от долу пробката и провери за вода в него и дали не смуче въздух от там. Колега, увери се в изправноста на всички скоби по горивопроводите, най добре ги подмени и провери за въздух от пробката на помпата. Провери и охладителната уредба и качеството на маслото. После пиши за резултата.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            При мен има подобен проблем.Ама аз го побългарих.Моят проблем е в катализатора.Ти катализатор имаш ли,изнаеш ли в какво състояние е?
                            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                            Коментар


                              #15
                              Мерси за съветите. Ще си извадя всички неща, както и от една друга тема където споменават за тези проблеми и ще ги разпечатам. Майстора е човек, който се вслушва и се надявам да са му от полза. За катализатор никога не съм чел тук до сега и не съм наясно с моя :D
                              Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                              Коментар

                              Working...
                              X