Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбото или нещо друго

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбото или нещо друго

    Колеги днес отново ми се случи при издуване на колата да ми светне червената лампа която показва проблем в мотора. Няколко пъти я четох и все ми записваше грешка Р0235 нещо свързано си с турбото. Днес отново я издух защото някакъв с голф искаше да ми каже нещо на въпреки и на трета при 3500~ ми светна лампата и просто спря да засилва, включих 4-та и в момента когато угасна лампата започна отново да набира. Днес не съм я чел за грешки но съм убеден, че отново грешката ще е за турбото. В такива моменти го чувам как свири и при затворен прозорец и това ме навежда на мисълта, че то пренадува и от там е проблема. Някой може ли да ми каже какви налягания трябва да дава при празен ход и по време на движение за да видя дали надува нормално. Вакумните маркучи са здрави и нещото което управлява вакума към турбото също е здраво. Аз си имам съмнения в турбото или мап датчика. Турбото има прилични луфтове според които е трагедия но засега си работи и двигателя няма разход на масло.

    #2
    P0235 си е точно в МАП сензора, а ти май го кисна в коресилин или бъркам ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      В кореселин не съм го киснал, мих го със спирт точно заради тази грешка която я записва постоянно. Въпроса е дали е проблем в датчика или просто турбото много надува и затова я записва.

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        В кореселин не съм го киснал, мих го със спирт точно заради тази грешка която я записва постоянно. Въпроса е дали е проблем в датчика или просто турбото много надува и затова я записва.
        Проблем в датчика!
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с турбото или нещо друго

          chaveto написа:
          Колеги днес отново ми се случи при издуване на колата да ми светне червената лампа която показва проблем в мотора. Няколко пъти я четох и все ми записваше грешка Р0235 нещо свързано си с турбото. Днес отново я издух защото някакъв с голф искаше да ми каже нещо на въпреки и на трета при 3500~ ми светна лампата и просто спря да засилва, включих 4-та и в момента когато угасна лампата започна отново да набира. Днес не съм я чел за грешки но съм убеден, че отново грешката ще е за турбото. В такива моменти го чувам как свири и при затворен прозорец и това ме навежда на мисълта, че то пренадува и от там е проблема. Някой може ли да ми каже какви налягания трябва да дава при празен ход и по време на движение за да видя дали надува нормално. Вакумните маркучи са здрави и нещото което управлява вакума към турбото също е здраво. Аз си имам съмнения в турбото или мап датчика. Турбото има прилични луфтове според които е трагедия но засега си работи и двигателя няма разход на масло.
          Не мисли сега за турбото,щом не ти губи масло нито пуши колата не се занимавай с него!По добре намери един Мап-сензор за проба от някоя Либра,качи го,покарай и прочети колата и виж дали прави пак такива мизерий!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с турбото или нещо друго

            chaveto написа:
            Някой може ли да ми каже какви налягания трябва да дава при празен ход и по време на движение за да видя дали надува нормално.
            Дай марка,модел и номер на турбината!
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #7
              Проблема ти най-вероярно ще излезе на друго място, но като начало опитай да замериш какви напрежения излизат от МАП-а,и ако са в норми,посни ми едно лично. Успех!!!

              Коментар


                #8
                Защо лично, ние нямаме ли право да знаем какво се случва с колата?

                Коментар


                  #9
                  Аз напрежението хубаво ще го премеря но не знам какви трябва да са нормите. А за модел, марка и т.н днес ще видя какво е турбото.

                  Коментар


                    #10
                    Единственото което можах да прочета е Гарет М64 има някакви надписи на студената страна но просто е невъзможно да ги прочета ако не разглобя половината кола. Днес отново си закачих резонатора на смукателният колектор и турбината почна да се чува повече, бучи не бучи утре ще и махна грешките и ще видя дали с резонатора ще ги натрупа. Съмнявам се да е проблема от резонатора но знае ли човек. Аз единствено забелязвам само промяна в звука с и без резонатор.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Защо лично, ние нямаме ли право да знаем какво се случва с колата?
                      Разбирасе колега,трябва да знаете,но според мен е по-добре да ви се поднесе готовия отговор с уточненията ,при такива симптоми това е болката и това е рецептета.

                      Коментар


                        #12
                        chaveto написа:
                        Аз напрежението хубаво ще го премеря но не знам какви трябва да са нормите. А за модел, марка и т.н днес ще видя какво е турбото.
                        Аутодата имаш ли?

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          Единственото което можах да прочета е Гарет М64 има някакви надписи на студената страна но просто е невъзможно да ги прочета ако не разглобя половината кола. Днес отново си закачих резонатора на смукателният колектор и турбината почна да се чува повече, бучи не бучи утре ще и махна грешките и ще видя дали с резонатора ще ги натрупа. Съмнявам се да е проблема от резонатора но знае ли човек. Аз единствено забелязвам само промяна в звука с и без резонатор.
                          Данни за такава турбина Гарет М64 няма!Какво намерих:Garrett-Lancia Lybra 2.4jtd 2001year,M722.KT.24 140hp model:GT2256V,turbo code:710811-0001
                          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                          Коментар


                            #14
                            С променлива геометрия ли е турбината?
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Да с променлива геометрия е турбината. В ауто датата за либрата е много постна работата.

                              Коментар

                              Working...
                              X