Ето какво се получава при мен.Когато завали и карам по сериозно през локви ми светва лампата за грешка и колата загубва мощност.За щастие установих от къде е.Клапана който управлява вакуума към турбината е монтирам много ниско долу до кората и се оказа че изолацията на куплунгаму е наранена,а от там влиза влага която е довела до корозия на конектора.Твърде възможно е и да укасява самите капки вода изводите на клапана.Ето така контролера ми го чете като грешка и на високите обороти колата ми остава без мощност.След като поизсъхне и няколко цикъла на палене всичко само се възстановява.Тези дни ще лягам под двигателя и ще се занимавам с този проблем.Просто давам друга насока свързана с управлението на турбината ти chaveto.Не твърдя че и при теб е този проблема,нотака като чета симптомите са същите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбото или нещо друго
Collapse
X
-
Днес отново чистих грешките и отново я имаше тази грешка + ЕГР клапана. Затапен е клапана и затова я записва грешката, но другото странно нещо е, че на ниските обороти налягането е 951мб а ако дам газ стига на 2000мб на място, в движение не съм я тествал защото не съм с лаптоп. Някой може ли да ми каже какви трябва да са напреженията към МАП датчика и на неговият изход но мерени с мултицет. Трябва да си го премеря с мултицет и да видя да закача един манометър за да видя дали са реални тези показания. Но до колкото знам не трябва да вдига повече от 1 бар А и другото нещо което е, че винаги омаслява на всички съединения по скобите и колкото и зверски да е стегнато все си омаслява. Възможно ли е наистина да вдига толкова налягане и затова при издуване да ми светва лампата и да записва тази грешка и постоянно да омаслява по маркучите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар