Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбото или нещо друго

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето какво се получава при мен.Когато завали и карам по сериозно през локви ми светва лампата за грешка и колата загубва мощност.За щастие установих от къде е.Клапана който управлява вакуума към турбината е монтирам много ниско долу до кората и се оказа че изолацията на куплунгаму е наранена,а от там влиза влага която е довела до корозия на конектора.Твърде възможно е и да укасява самите капки вода изводите на клапана.Ето така контролера ми го чете като грешка и на високите обороти колата ми остава без мощност.След като поизсъхне и няколко цикъла на палене всичко само се възстановява.Тези дни ще лягам под двигателя и ще се занимавам с този проблем.Просто давам друга насока свързана с управлението на турбината ти chaveto.Не твърдя че и при теб е този проблема,нотака като чета симптомите са същите.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      Нямам окиси където и да било по инсталацията. А и ме пипнаха някакви вируси и ми е толкова зле, че нямам никакво желание за каквото и да било в близките няколко дни

      Коментар


        #18
        Днес отново чистих грешките и отново я имаше тази грешка + ЕГР клапана. Затапен е клапана и затова я записва грешката, но другото странно нещо е, че на ниските обороти налягането е 951мб а ако дам газ стига на 2000мб на място, в движение не съм я тествал защото не съм с лаптоп. Някой може ли да ми каже какви трябва да са напреженията към МАП датчика и на неговият изход но мерени с мултицет. Трябва да си го премеря с мултицет и да видя да закача един манометър за да видя дали са реални тези показания. Но до колкото знам не трябва да вдига повече от 1 бар А и другото нещо което е, че винаги омаслява на всички съединения по скобите и колкото и зверски да е стегнато все си омаслява. Възможно ли е наистина да вдига толкова налягане и затова при издуване да ми светва лампата и да записва тази грешка и постоянно да омаслява по маркучите.

        Коментар

        Working...
        X