Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 TD Не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    iuly_vn написа:
    Товаче си решил проблема с паленето със замяната на свщите е и добре и не. Казвам и не, защото тоя двигател, ако е в добро техническо здраве, си пали и без подгрев, но с малко по продължително въртене със стартера. Моя мотор умишлено съм го тествал за палене без подгрев при около -10, -15* и си запали след три -четери оборота. Това е тествано с почти нов акумулатор.
    Карам с Bosh 74 Аh и съм много доволен
    Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

    Коментар


      #32
      ...ахам щото моя е 60 А часа..и то не зареден на мах...Ами случаино да знеш какво прави това копче под предната седалка..което е спомената по-горе в темата ???????????????
      Fiat Bravo 1.9 TD100

      Коментар


        #33
        Smith_vt написа:
        ...ахам щото моя е 60 А часа..и то не зареден на мах...Ами случаино да знеш какво прави това копче под предната седалка..което е спомената по-горе в темата ???????????????
        Не съм сигурен но май е за някакъв рест. на компа.Но моето не е под седалката а под бушоните има гумиран бутон.Ако може някой да каже точно за какво е и да ти даде по-подробна инфо.
        Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

        Коментар


          #34
          ок мерси всепак ))......аз си помислих,че е нещо което помага за палене през зимата при -10 /-15 градуса
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #35
            По старите съфорумци бяха писали че бутонът е за прекъсване на горивото в случай на челен сблъсък.Ако бях видял темата по рано щях да ти кажа да провериш първо подгревните свещи с едно кабелче от +-са на акумулатора като ги разкачиш предварително-сигурен начин да разбереш дали работят.Успех .
            BRAVA TD100 ELX `98

            Коментар


              #36
              Не ,аз съм сиг че работят..ходих на майстор,но просто зимата голям зор видях с паленето и си мисля че акомулатора е слабичък.А свещите се нови на Bosh
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #37
                Здравейте колеги. Скоро се регистрирах и вече моля за помощ. Имам браво 1.9 jtd. Доскоро работеше като часовник и в един хубав момент една патка на Геомекса в Ямбол ми сипа бензинче. 5 км я карах така докато се прибера. Извадих помпата в резервоара и всичкото гориво го изхвърлих и обрах резервоара с гъба. Колата след това нямаше никакви проблеми. След това като рече, че няма да запали и край. Върти стартера нито пушек - нищо. Свали ми акумулатора и след като го заредих трудничко но запали. Днес ми смениха горивният филтър и ме е страх да я загася - няма палене. В Ямбол има едни момчета (членове са на форума) сложиха я на компютъра и общо взето - нищо. Пробвах със спрейче за трудно палене с 300 зора запалва. Прочетох темата внимателно за проблема на колегата и реших да продължа темата. Ще съм благодарен за всяка помощ

                Коментар


                  #38
                  ivaylo_dimitrov написа:
                  Здравейте колеги. Скоро се регистрирах и вече моля за помощ. Имам браво 1.9 jtd. Доскоро работеше като часовник и в един хубав момент една патка на Геомекса в Ямбол ми сипа бензинче. 5 км я карах така докато се прибера. Извадих помпата в резервоара и всичкото гориво го изхвърлих и обрах резервоара с гъба. Колата след това нямаше никакви проблеми. След това като рече, че няма да запали и край. Върти стартера нито пушек - нищо. Свали ми акумулатора и след като го заредих трудничко но запали. Днес ми смениха горивният филтър и ме е страх да я загася - няма палене. В Ямбол има едни момчета (членове са на форума) сложиха я на компютъра и общо взето - нищо. Пробвах със спрейче за трудно палене с 300 зора запалва. Прочетох темата внимателно за проблема на колегата и реших да продължа темата. Ще съм благодарен за всяка помощ
                  Приятелче,ти май искаш повече да не си караш колата.На всичко отгоре си позволяваш да пишеш неверни неща.Колеги,тази кола беше днес при мен.Малко предистория,проблема е трудно палене след наливане на бензин в резервоара.Проверихме я за грешки и както и очаквах липса на налягане в рейла.Това става в присъствието на собственика,този който казаваше на нас,че му е омръзнало да ходи къде ли не и никой не знае какво е на колата му.Отговора от наша страна беше че до тук компютара си каза болката сега е време да се заемем да разберем защо няма налягане.Причини както се сещате много.За целта е нужно време за обстоен преглед с присъствието на колата разбира се.Немога да разбера защо всеки си мисли че щом си вдигне капака пред мен и аз трябва да мога с вълшебна пръчица да докасна нещо и -хоп готово. Точно този клиент явно не ни приема на сериозно че можем да му помогнем си тръгна и сега си позволява да пише че (общо взето-нищо).Не е нищо приятелю,знам каква ти е болката и мога да я излекувам,и ще го направя ако се върнеш защото съм си заложил името насреща,а това за мен е по важно от това дали и колко ще взема.Ти днес си позволи и по още един адрес да говориш подобни неща а именно за екипа на ХИТ-КО.Тези хора ги познавам лично и съм сигурен че знаят какво правят,не ти прави чест.Ти си на ход,моята кола пали. Успех!!!

                  Коментар


                    #39
                    Той колегата @specialista ти е казал, не мисля, че и да почнем да ти обясняваме ще направиш нещо. След като няма налягане в рейла започваш назад по системата до резервоара да проверяваш всичко което може да причини липсата на налягане + още няколко неща по жиците.

                    Коментар


                      #40
                      chaveto написа:
                      Той колегата @specialista ти е казал, не мисля, че и да почнем да ти обясняваме ще направиш нещо. След като няма налягане в рейла започваш назад по системата до резервоара да проверяваш всичко което може да причини липсата на налягане + още няколко неща по жиците.
                      И още повече неща да се разбере дали не е прецакан регулатора,някоя дюза или ГНП-то.Аз подкачащата помпа я видях че работи и даже и налягането и видях.Само дето немога да обясня че ми трябва колата и време зада се изясним с нея кой кого.

                      Коментар


                        #41
                        Той регулатора може да си е здрав, може датчика на рейла да е заминал или комп. и от там да идва проблема и да е просто съвпадение сипването на бензин, но наистина си трябва време за да се провери всяко едно нещо.

                        Коментар


                          #42
                          Колеги извинявам се ако с това, което съм написал съм обидил момчетата от сервиза . Не твърдя в никакъв случай че не разбират - напротив наясно са с този тип двигатели. Просто на компюръра не излезе точният проблем и търсих мнение на някой с подобен проблем. За hit-co не съм специалист, не мога да давам коментари за професионалните им умения, но не бих се върнал там.

                          Коментар


                            #43
                            Не може да ти напише на компютъра проблема с точност 100% и да ти каже смени тва а онова го изкриви натам и всичко е ОК. Диагнозата е била ниско налягане в рейла, но за да се установи от къде е проблема трябва да се проверят още няколко неща които комп. не може.

                            Коментар


                              #44
                              Здравейте и от мен,Приятелю ivaylo_dimitrov, колегата СПЕЦИАЛИСТ ти е предложил вариант който ти не си приел /така предполагам аз, защото аз се допитвам до него не веднъж и той винаги ми е решавал проблемите/. Сега се вдигни и ходи при тях с колата и бира в ръка и им се извини за написаното. Що се отнася за компютърната диагностика която се прави, тя не дава 100% хоп това е смени го.Така ти каза и колегата над мен. Диагностиката спомага да насочи лицето Х което ще ти реши проблема. Ти си бил при тези лица в сервиза им в Ямбол. Ще ти се реши проблема само не се ядосвай много. Нали не е човек загинал. И не забравяй с бирата. И двамата са печени в сервиза.
                              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                              харчи: DOSTA

                              Коментар


                                #45
                                аз имам същия проблем и колата е на ремонт от два дни вече а я купих преди пет.Изхабих много нерви но вече знам поне че трябва да правя стартер и смяна на релето

                                Коментар

                                Working...
                                X