Колеги и помпа да няма щом е пръскал със старт спрей трябва да припали докато има от него в двигателя. Този спрей се пали дори и буталото когато тръгва от ДМТ и може да е много вреден за двигателя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9 TD Не пали!
Collapse
X
-
Е да, ама бива да пробва вариантите, които може да си ги оправи САМ Свещите, релето, клемата на филтъра....Апък и това са най-вероятните причини.След като колегата е карал колата, всичко е било нормално, и оп на другия ден неможе да запали.ПРи мен беше така, всичко нормално и Оп-няма палене.Щото няква жица и дошло времето да се откачи.....Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Re: Браво 1.9 TD Не пали!
ИцоМалкия написа:...Пробвам пак неще.Върти,има ток,няма въздух в системата само върти и пуши като за световно. ... !Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Re: Браво 1.9 TD Не пали!
Skip_01 написа:ИцоМалкия написа:...Пробвам пак неще.Върти,има ток,няма въздух в системата само върти и пуши като за световно. ... !
Коментар
-
Нещо няма заинтересованост от автора на темата. А и не е достатъчно описанието. Я пиши като въртиш със стартера, чуства ли се някаква компресия. Има ли разлика отпреди, като си въртял да запалиш и сега към по леко въртене. Ако да, то изгорели клапани или по лошо, набити. Както кавза колегата Specialista, на тоя двигател за да запали, му трябват две три неща-компресия, нормален аванс и гориво в цилиндрите.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колеги проблема е решен срещу 152лв.Четири нови свещи и сега е като оса,само да го пипна и е запалил. Но най-интересното е,че не ми мигаше датчика за свещите,че има някоя изгоряла.Важното е,че всочко се оправи но се появи нов проблем.При 110-120км/ч ми хвърли каре на предно дясно и полуоската е на мармалад,как не се заби в асфалта и да ме метне незнам.Сега пак майстори и разходиFiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)
Коментар
-
Товаче си решил проблема с паленето със замяната на свщите е и добре и не. Казвам и не, защото тоя двигател, ако е в добро техническо здраве, си пали и без подгрев, но с малко по продължително въртене със стартера. Моя мотор умишлено съм го тествал за палене без подгрев при около -10, -15* и си запали след три -четери оборота. Това е тествано с почти нов акумулатор.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Товаче си решил проблема с паленето със замяната на свщите е и добре и не. Казвам и не, защото тоя двигател, ако е в добро техническо здраве, си пали и без подгрев, но с малко по продължително въртене със стартера. Моя мотор умишлено съм го тествал за палене без подгрев при около -10, -15* и си запали след три -четери оборота. Това е тествано с почти нов акумулатор.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар