Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 TD Не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги и помпа да няма щом е пръскал със старт спрей трябва да припали докато има от него в двигателя. Този спрей се пали дори и буталото когато тръгва от ДМТ и може да е много вреден за двигателя.

    Коментар


      #17
      Е да, ама бива да пробва вариантите, които може да си ги оправи САМ Свещите, релето, клемата на филтъра....Апък и това са най-вероятните причини.След като колегата е карал колата, всичко е било нормално, и оп на другия ден неможе да запали.ПРи мен беше така, всичко нормално и Оп-няма палене.Щото няква жица и дошло времето да се откачи.....
      Тря'а напиша нещо тука, нали

      Коментар


        #18
        Re: Браво 1.9 TD Не пали!

        ИцоМалкия написа:
        ...Пробвам пак неще.Върти,има ток,няма въздух в системата само върти и пуши като за световно. ... !
        Какъв е цвета на пушека?Кога си сменял горивен филтър? Да не подаваш вода с нафта/че и старт спрей/ в цилиндрите?Аз първо бих проверил лесните неща:1. Развий капачката на разширителния съд и погледни антифриза за някакви мазни петна. Нивото променено ли е? Време - 1 мин.2. След като си правил опити да запалиш, извади щеката и виж маслото как е. Време, вкл. въртенето на стартер - 3 мин.3. Погледни ангренажа ... като си в ГМТ, белезите на колянов вал и помпа на място ли са? Време - 5 мин.4. Това за рапред. вал не е шега. Може вала да се скъсал. Не пречи да свалиш капака на главата и да видиш какво е състоянието. Време - 15-20 мин.5. Ако скоро преди проблема си зареждал, може да си случил на нафта. Развий дюзите и ги занеси за прочистване, проверка и ако има нужда за регулирировка. Дори там да не е причината - това няма да е излишно, а рискуваш не повече от 25-30 лв. Време - колкото, толкова ...Друго май сам не може да направиш ... и трябва да закараш магарето в сервиз. Щях да ти пиша, че след като откачиш дюзите от тръбичките - да наденеш по едно маркуче на тръбичките и да ги вкараш в някакво шише. И да повъртиш малко. После да видиш какво има в шишето. Ама ..... Това за авансатора е вярно, ама за това си трябва майстор. А и щом със старт спрея не пали, едва ли е от това.
        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

        Коментар


          #19
          Re: Браво 1.9 TD Не пали!

          Skip_01 написа:
          ИцоМалкия написа:
          ...Пробвам пак неще.Върти,има ток,няма въздух в системата само върти и пуши като за световно. ... !
          Какъв е цвета на пушека?Кога си сменял горивен филтър? Да не подаваш вода с нафта/че и старт спрей/ в цилиндрите?Аз първо бих проверил лесните неща:1. Развий капачката на разширителния съд и погледни антифриза за някакви мазни петна. Нивото променено ли е? Време - 1 мин.2. След като си правил опити да запалиш, извади щеката и виж маслото как е. Време, вкл. въртенето на стартер - 3 мин.3. Погледни ангренажа ... като си в ГМТ, белезите на колянов вал и помпа на място ли са? Време - 5 мин.4. Това за рапред. вал не е шега. Може вала да се скъсал. Не пречи да свалиш капака на главата и да видиш какво е състоянието. Време - 15-20 мин.5. Ако скоро преди проблема си зареждал, може да си случил на нафта. Развий дюзите и ги занеси за прочистване, проверка и ако има нужда за регулирировка. Дори там да не е причината - това няма да е излишно, а рискуваш не повече от 25-30 лв. Време - колкото, толкова ...Друго май сам не може да направиш ... и трябва да закараш магарето в сервиз. Щях да ти пиша, че след като откачиш дюзите от тръбичките - да наденеш по едно маркуче на тръбичките и да ги вкараш в някакво шише. И да повъртиш малко. После да видиш какво има в шишето. Ама ..... Това за авансатора е вярно, ама за това си трябва майстор. А и щом със старт спрея не пали, едва ли е от това.
          Не е лошо като давате съвети после да си четете какви сте ги писали !Този двигател пали винаги когато му се впръсне нафта(и работи подгрева),а как ще работи вече е друг въпрос и тема на друг разговор.А Авансатора ако искаш го извади и запуши дупката с нещо,пак ще запали стига другите условия да са на лице.Все пак говорим само за палене а не как ще работи.А за дюзите е смешно да търсиш излишното гориво.

          Коментар


            #20
            Нещо няма заинтересованост от автора на темата. А и не е достатъчно описанието. Я пиши като въртиш със стартера, чуства ли се някаква компресия. Има ли разлика отпреди, като си въртял да запалиш и сега към по леко въртене. Ако да, то изгорели клапани или по лошо, набити. Както кавза колегата Specialista, на тоя двигател за да запали, му трябват две три неща-компресия, нормален аванс и гориво в цилиндрите.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #21
              Колеги проблема е решен срещу 152лв.Четири нови свещи и сега е като оса,само да го пипна и е запалил. Но най-интересното е,че не ми мигаше датчика за свещите,че има някоя изгоряла.Важното е,че всочко се оправи но се появи нов проблем.При 110-120км/ч ми хвърли каре на предно дясно и полуоската е на мармалад,как не се заби в асфалта и да ме метне незнам.Сега пак майстори и разходи
              Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

              Коментар


                #22
                Колега ква е тая цена за свещи....Нещо много ми се виждат
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #23
                  Geraka написа:
                  Колега ква е тая цена за свещи....Нещо много ми се виждат
                  Колега само гледай!Ако искаш вярвай.Извинявам се за лошото качество на снимките но намалих рез. до мин. иначе не ги качва.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

                  Коментар


                    #24
                    има и 40 лв. работа не я снимах извинявам сеще я кача по-късно
                    Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

                    Коментар


                      #25
                      Товаче си решил проблема с паленето със замяната на свщите е и добре и не. Казвам и не, защото тоя двигател, ако е в добро техническо здраве, си пали и без подгрев, но с малко по продължително въртене със стартера. Моя мотор умишлено съм го тествал за палене без подгрев при около -10, -15* и си запали след три -четери оборота. Това е тествано с почти нов акумулатор.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #26
                        Kolegi karam Bravo 1.9 TD 98-ma,sys smeneni sve6ti Bosh,i padnat li pod -5 gradusa temperaturite i se 4udi dali da zapali ili ne,a za pod -10 moje da si hodqa i pe6.Akomulatora ne e ot nai novite,prezaredih go.????????Пиши на кирилица."Модераторски екип на fiat-bg.org"
                        Fiat Bravo 1.9 TD100

                        Коментар


                          #27
                          iuly_vn написа:
                          Товаче си решил проблема с паленето със замяната на свщите е и добре и не. Казвам и не, защото тоя двигател, ако е в добро техническо здраве, си пали и без подгрев, но с малко по продължително въртене със стартера. Моя мотор умишлено съм го тествал за палене без подгрев при около -10, -15* и си запали след три -четери оборота. Това е тествано с почти нов акумулатор.
                          Пали без нито една свещ?Моята съм я пробвал при подобни температури с 2 изгорели свещи и запали, но с голям зор. Отделно като е топла и ако не изчакам подгрева пали отново с продължително въртене.
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #28
                            Nz kak misli6 ako si vzema po -mo6ten akomulator,koito da razvyrta s pove4e rqaz,dali 6te pali po -lesno.Smisyl kato razvyrti po-byrzo kompresiqata se ka4va vednaga i bi trqabvalo da pali po-lesno......
                            Fiat Bravo 1.9 TD100

                            Коментар


                              #29
                              Нормално е като се върти по бързо двигателя да запали по лесно. Гледай акумулатора да има по голям пусков ток. Много хора не го знаят това нещо и си купуват акумулатор с малък пусков ток и после защо не иска да върти като акумулатора е нов.

                              Коментар


                                #30
                                мерси за съвета ...а ти кава марка би ми препоръчал ,с какъв караш ти ?
                                Fiat Bravo 1.9 TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X