Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне воден радиатор+промиване на системата - ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Geraka, ето споделен опит по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467273#467273

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      Geraka, ето споделен опит по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467273#467273
      Мда аз преди я четох тая тема и я разгледах - при тд100 е абсолютно същото, като при тебе.Днеска налях антифриз и дестилирана вода и обезвъздуших - хвана около 4,5 литгра, при положение че и дават 6,5л. - явно наистина е останало в двигателя и то не малко.В началото имах малко ядове - почна да тече от двата маркуча на термостата, които отиват към радиатора, но се оказа от калпавите нови скоби, които сложих...та позатегнах ги по-яко и се оправи.Болта дето е за обезвъздушаване, който е отбелязан с буква "B" на предните снимки се отеърта изключително трудно с шестограм и след това трябва и така силно да се затегне, че да не изпуска от там.Впечетления - достига доста бързо до оптимална температура. Загрява малко над средата само при работа на място, но като се пусне първата степен охлажда много бързо. Доволен съм от постигнатото :D
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #18
        От както направих тая процедура нивото започна да ми губи по-малко антифриз, но не мога да го набарам от къде е. Поне видимо от горе нямам течове. Отделно не знам дали е нормално, но при студена и загасена кола нивото на антифриза седи по-надолу, от колкото при загряла и работеща.Утре ще видя вече тая клапа, че не спира да се поти тая кола.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #19
          Geraka написа:
          От както направих тая процедура нивото започна да ми губи по-малко антифриз, но не мога да го набарам от къде е. Поне видимо от горе нямам течове. Отделно не знам дали е нормално, но при студена и загасена кола нивото на антифриза седи по-надолу, от колкото при загряла и работеща.Утре ще видя вече тая клапа, че не спира да се поти тая кола.
          Това е напълно нормално, защото като загрее, антифриза се разширява. Важното е при студена кола всеки път нивото да е еднакво.

          Коментар


            #20
            Проблема е локализиран. Радиаторчето на парното тече. Като махнах пластмасите и имаше малка локвичка към шофьорската страна. Явно обаче теч не е много голям, щом още не ми е светнала лампата за еърбеците.Може ли нещо фатално да се случи докато не го сменя. Ако карам без да пускам парно би трябвало да не минава антифриз през радиаторчето или се лъжа.Клапата за въздуха си ми работи перфектно. И нея е проверих.Сега като се замисля стъклата ми не се потят, а направо се мокрят.Най-тъпото е, че скоро смених антифриза, а сега пак трябва да го източвам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Но така е като не послушах колегата преди да го преверя, като чистех радиатора.Възникна и още един проблем. Като свалях тия пластмаси и счупих 2 от щипките, които са изключително малоумни и сега се чудя къде да търся такива. По-късно ще я снимам да ви я покажа.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              Сега ми хрумна и друга идея. Да завия централата на еърбеците с нещо, докато отстраня проблема. Само, че се чудя дали е удачно да я покрия с найлон и дали ще пречи на нещо?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #22
                Geraka написа:
                Сега ми хрумна и друга идея. Да завия централата на еърбеците с нещо, докато отстраня проблема. Само, че се чудя дали е удачно да я покрия с найлон и дали ще пречи на нещо?
                Аз превантивно съм я завил с найлон два ката.А ти се е пробил радиатора от новия антифриз, който е по-концентриран вероятно.

                Коментар


                  #23
                  Geraka написа:
                  Проблема е локализиран. Радиаторчето на парното тече. Като махнах пластмасите и имаше малка локвичка към шофьорската страна. Явно обаче теч не е много голям, щом още не ми е светнала лампата за еърбеците.Може ли нещо фатално да се случи докато не го сменя. Ако карам без да пускам парно би трябвало да не минава антифриз през радиаторчето или се лъжа.Клапата за въздуха си ми работи перфектно. И нея е проверих.Сега като се замисля стъклата ми не се потят, а направо се мокрят.Най-тъпото е, че скоро смених антифриза, а сега пак трябва да го източвам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Но така е като не послушах колегата преди да го преверя, като чистех радиатора.Възникна и още един проблем. Като свалях тия пластмаси и счупих 2 от щипките, които са изключително малоумни и сега се чудя къде да търся такива. По-късно ще я снимам да ви я покажа.
                  Лъжеш се !

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    Лъжеш се !
                    Ясно. Значи слагам найлон на централата и при първа възможност го сменям.А някой мисля, че беше казал, че има възможност от такъв теч да не може да вдигне налягане в системата и да прегрее. Отделно май има шанс и въздушна възглавница да направи, макар че тече е малък.
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар

                    Working...
                    X