Geraka, ето споделен опит по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467273#467273
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне воден радиатор+промиване на системата - ТД100
Collapse
X
-
ogi28b написа:Geraka, ето споделен опит по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=467273#467273Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
От както направих тая процедура нивото започна да ми губи по-малко антифриз, но не мога да го набарам от къде е. Поне видимо от горе нямам течове. Отделно не знам дали е нормално, но при студена и загасена кола нивото на антифриза седи по-надолу, от колкото при загряла и работеща.Утре ще видя вече тая клапа, че не спира да се поти тая кола.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:От както направих тая процедура нивото започна да ми губи по-малко антифриз, но не мога да го набарам от къде е. Поне видимо от горе нямам течове. Отделно не знам дали е нормално, но при студена и загасена кола нивото на антифриза седи по-надолу, от колкото при загряла и работеща.Утре ще видя вече тая клапа, че не спира да се поти тая кола.
Коментар
-
Проблема е локализиран. Радиаторчето на парното тече. Като махнах пластмасите и имаше малка локвичка към шофьорската страна. Явно обаче теч не е много голям, щом още не ми е светнала лампата за еърбеците.Може ли нещо фатално да се случи докато не го сменя. Ако карам без да пускам парно би трябвало да не минава антифриз през радиаторчето или се лъжа.Клапата за въздуха си ми работи перфектно. И нея е проверих.Сега като се замисля стъклата ми не се потят, а направо се мокрят.Най-тъпото е, че скоро смених антифриза, а сега пак трябва да го източвам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Но така е като не послушах колегата преди да го преверя, като чистех радиатора.Възникна и още един проблем. Като свалях тия пластмаси и счупих 2 от щипките, които са изключително малоумни и сега се чудя къде да търся такива. По-късно ще я снимам да ви я покажа.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Сега ми хрумна и друга идея. Да завия централата на еърбеците с нещо, докато отстраня проблема. Само, че се чудя дали е удачно да я покрия с найлон и дали ще пречи на нещо?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Сега ми хрумна и друга идея. Да завия централата на еърбеците с нещо, докато отстраня проблема. Само, че се чудя дали е удачно да я покрия с найлон и дали ще пречи на нещо?
Коментар
-
Geraka написа:Проблема е локализиран. Радиаторчето на парното тече. Като махнах пластмасите и имаше малка локвичка към шофьорската страна. Явно обаче теч не е много голям, щом още не ми е светнала лампата за еърбеците.Може ли нещо фатално да се случи докато не го сменя. Ако карам без да пускам парно би трябвало да не минава антифриз през радиаторчето или се лъжа.Клапата за въздуха си ми работи перфектно. И нея е проверих.Сега като се замисля стъклата ми не се потят, а направо се мокрят.Най-тъпото е, че скоро смених антифриза, а сега пак трябва да го източвам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Но така е като не послушах колегата преди да го преверя, като чистех радиатора.Възникна и още един проблем. Като свалях тия пластмаси и счупих 2 от щипките, които са изключително малоумни и сега се чудя къде да търся такива. По-късно ще я снимам да ви я покажа.
Коментар
-
ogi28b написа:Лъжеш се !Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар