колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТД
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане ЖТД или само ТД кое е по добре
Collapse
X
-
Re: Питане ЖТД или само ТД кое е по добре
Italian написа:колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТДA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Re: Питане ЖТД или само ТД кое е по добре
BO написа:Italian написа:колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТД
Коментар
-
Re: Питане ЖТД или само ТД кое е по добре
Italian написа:колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТДТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Някои казват че жена и кола на късмет. Това и вярно да е, е по-добре да се гледа като се купува. Аз моята/колата, не жената/, я харесах на външен вид, после обиколих всички фирми за нововнос, без да купя нищо и на другия ден,събота бе, станах доста рано и около час обикалях покрай колата която бях си харесал отначало, докато отворят. Страх ме беше да не я купи някой преди мен/сигурно нямаше да го преживея/ Не знаех и какво щях да правя, ако не работеха в събота и трябваше да чакам до понеделник. Толкова я бях харесал. А и предните дни, въобще не знаех че ще ходя за кола. Просто ей така реших. Накрая запалих двигателя и се уверих в избора си. А и спечелих 2300лв, защото колата бе обявена за 6300лв. и докато я оглеждах дойде шефа и явно му трябваха пари, че чакаше автовоз с нова партида и свали цените на около 10-тина автомобила и колата му я платих, от 6300 на 4000лв./за справка, цените са от 01.2008г./ Това всичко с чисто нов-неупотребяван акумулатор и нови летни гуми комплект. Е и автоджамбаза бе доволен, защото за една година му купувам четери автомобила, като първите три избирах за приятели и все ги водех там. Та искам да кажа че едно добре работещо TD е по-добрo, от едно не дотолкова добре работещо JTD. Но и едно добре работещо JTD си е по-добро, от едно добре работещо TD. Така че първо се огледай какво се предлага на пазара и избирай JTD-то.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Помпе дюзе- такОа нещо няма! Дюзите нямат помпа а само електрически клапан отключващ началото и времето на впръскване чрез ел.импулс от ЕКУ, вследствие на работното налягане създавано от една помпа. А и като ми умръзнат тия 100кончета, аз те уверявам че си има начин и TD за тунинг на помпата- механичен и мога да изкарам не по-малко кончета на TD, от едно тунинговано JTD. Защото и много собственици на JTD правят ремап и не обръщат внимание на техническото състояние на мотора и трансмисията и само си мислят че имат тая мощ. Но на практика е съвсем друго, защото всичко най-вече зависи от техническото състояние на автомобила и двигателя му. Защото ти като си тунинговаш мотора, няма да се сетиш да си прешлайфаш,регулираш и препаснеш точно клапаните (като пример само) и от там ти се губят тия 15 до 30 кончета, спечелени с много зор и средства от ремапа. Идея по-добра, е тия пари за ремапа, да ги вложиш в подръжката на мотора или за обновяване на поизносените части! Аз например, бих си купил комплект нови клапани и седла, а също основни и биелни лагери(не че има нужда), отколкото да правя мощностен туниг на стар мотор.П.П. Всички правят една основна грешка. Тунинговат стари коли, на по 7-8 и повече години и погрешно смятат, че са постигнали повече мощ, като добавят към предписаните от производителя +тия кончета от тунинга и не обръщат внимание на подробностите и нямат мярка за границата на издъхване на двигателя. На практика не винаги се получава желан резултат (казвам само не винаги), защото по правило се тунингова нов автомобил, на който е гарантирано доброто техническо състояние и това разбира се по-скоро е само за маниаци. Тогава чак мога да повярвам че ще имаш 105 +15 до +30 коня отгоре.И все пак да не бъркаме темата на автора... та избирай JTD колега, но пък ако искаш да спестиш 1000лв. търси добро TD. Ако имаш късмет и внимаваш и в двата случая ще си доволен.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Понятието Помпе Дюзе съществува, това че ТИ го отричаш е твой проблем - http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_InjectorДотук с офтопика.Сега ......80-90лв за ремап пари ли са ? Влагай ги в каквото искаш по ТД и ела да си замерим ......... конете.Ако трябва да го кажа още по ясно - тунинговай ТДто, ела да ги премерим, после ще пием по една бира и ще се хилим Ще спести 1000лв при покупката, но ако я кара по-дълго JTDто ще си ги избие с разхода не мислисш ли ?И за да няма обвининия от сорта на всеки хвали неговото си - най-съм съгласен с пост N2 в тази тема.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
iuly_vn написа:Помпе дюзе- такОа нещо няма! Дюзите нямат помпа а само електрически клапан отключващ началото и времето на впръскване чрез ел.импулс от ЕКУ, вследствие на работното налягане създавано от една помпа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар