Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане ЖТД или само ТД кое е по добре

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане ЖТД или само ТД кое е по добре

    колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТД
    Fiat Tipo 1.6

    #2
    Re: Питане ЖТД или само ТД кое е по добре

    Italian написа:
    колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТД
    А не си ли се замислял просто за Д? Колкото повече букви, толкова повече проблеми
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Re: Питане ЖТД или само ТД кое е по добре

      BO написа:
      Italian написа:
      колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТД
      А не си ли се замислял просто за Д? Колкото повече букви, толкова повече проблеми
      D -> TD -> JTD -> JTDm -> ? (JTDм w/ MultiAir)

      Коментар


        #4
        Re: Питане ЖТД или само ТД кое е по добре

        Italian написа:
        колеги замислям се вече за дизаел определено ще е италиански но таи като не сам се занимавал с дизели мн тарся савети от хора които могат да ми помогнат в избора ми дали да е ЖТД или ТД
        Еми всеки ще ти каже ЖТД.По-нови тегнологии, по-малък разход и т.н.Ама ако пък ТД-то е читаво, и то не е за изпускане.Аз съм с ТД и съм доволен общо взето
        Тря'а напиша нещо тука, нали

        Коментар


          #5
          Колега аз карам вече година темпра, 1.9тд и нямам проблеми, на тд е по евтина поддръжката , но ако искаш да караш спортно с по високи скорости тогава си вземи JTD .
          темпра 1,9тд

          Коментар


            #6
            Някои казват че жена и кола на късмет. Това и вярно да е, е по-добре да се гледа като се купува. Аз моята/колата, не жената/, я харесах на външен вид, после обиколих всички фирми за нововнос, без да купя нищо и на другия ден,събота бе, станах доста рано и около час обикалях покрай колата която бях си харесал отначало, докато отворят. Страх ме беше да не я купи някой преди мен/сигурно нямаше да го преживея/ Не знаех и какво щях да правя, ако не работеха в събота и трябваше да чакам до понеделник. Толкова я бях харесал. А и предните дни, въобще не знаех че ще ходя за кола. Просто ей така реших. Накрая запалих двигателя и се уверих в избора си. А и спечелих 2300лв, защото колата бе обявена за 6300лв. и докато я оглеждах дойде шефа и явно му трябваха пари, че чакаше автовоз с нова партида и свали цените на около 10-тина автомобила и колата му я платих, от 6300 на 4000лв./за справка, цените са от 01.2008г./ Това всичко с чисто нов-неупотребяван акумулатор и нови летни гуми комплект. Е и автоджамбаза бе доволен, защото за една година му купувам четери автомобила, като първите три избирах за приятели и все ги водех там. Та искам да кажа че едно добре работещо TD е по-добрo, от едно не дотолкова добре работещо JTD. Но и едно добре работещо JTD си е по-добро, от едно добре работещо TD. Така че първо се огледай какво се предлага на пазара и избирай JTD-то.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Помпе Дюзе Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 Естествено, че JTDСкъпа поддръжка та скъпа, като ти омръзнат тия 100-105 коня, за 40с. става с ХХ отгоре и кеф, пък ТДто тряя го продаваш
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Помпе дюзе- такОа нещо няма! Дюзите нямат помпа а само електрически клапан отключващ началото и времето на впръскване чрез ел.импулс от ЕКУ, вследствие на работното налягане създавано от една помпа. А и като ми умръзнат тия 100кончета, аз те уверявам че си има начин и TD за тунинг на помпата- механичен и мога да изкарам не по-малко кончета на TD, от едно тунинговано JTD. Защото и много собственици на JTD правят ремап и не обръщат внимание на техническото състояние на мотора и трансмисията и само си мислят че имат тая мощ. Но на практика е съвсем друго, защото всичко най-вече зависи от техническото състояние на автомобила и двигателя му. Защото ти като си тунинговаш мотора, няма да се сетиш да си прешлайфаш,регулираш и препаснеш точно клапаните (като пример само) и от там ти се губят тия 15 до 30 кончета, спечелени с много зор и средства от ремапа. Идея по-добра, е тия пари за ремапа, да ги вложиш в подръжката на мотора или за обновяване на поизносените части! Аз например, бих си купил комплект нови клапани и седла, а също основни и биелни лагери(не че има нужда), отколкото да правя мощностен туниг на стар мотор.П.П. Всички правят една основна грешка. Тунинговат стари коли, на по 7-8 и повече години и погрешно смятат, че са постигнали повече мощ, като добавят към предписаните от производителя +тия кончета от тунинга и не обръщат внимание на подробностите и нямат мярка за границата на издъхване на двигателя. На практика не винаги се получава желан резултат (казвам само не винаги), защото по правило се тунингова нов автомобил, на който е гарантирано доброто техническо състояние и това разбира се по-скоро е само за маниаци. Тогава чак мога да повярвам че ще имаш 105 +15 до +30 коня отгоре.И все пак да не бъркаме темата на автора... та избирай JTD колега, но пък ако искаш да спестиш 1000лв. търси добро TD. Ако имаш късмет и внимаваш и в двата случая ще си доволен.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  Понятието Помпе Дюзе съществува, това че ТИ го отричаш е твой проблем - http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_InjectorДотук с офтопика.Сега ......80-90лв за ремап пари ли са ? Влагай ги в каквото искаш по ТД и ела да си замерим ......... конете.Ако трябва да го кажа още по ясно - тунинговай ТДто, ела да ги премерим, после ще пием по една бира и ще се хилим Ще спести 1000лв при покупката, но ако я кара по-дълго JTDто ще си ги избие с разхода не мислисш ли ?И за да няма обвининия от сорта на всеки хвали неговото си - най-съм съгласен с пост N2 в тази тема.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    iuly_vn написа:
                    Помпе дюзе- такОа нещо няма! Дюзите нямат помпа а само електрически клапан отключващ началото и времето на впръскване чрез ел.импулс от ЕКУ, вследствие на работното налягане създавано от една помпа.
                    Е кой ти каза че такова нещо няма.Има си но вече е спряно като технология и хората минавата на комън рейл.Колегата emzo просто се гъбарка.По темата.Зависи колегата колко парички си е приготвил.Но като изключим JTDm и нагоре моторите-твърдо JTD.Ако пък реши че не го устройва JTD предлагам вместо TD да си вземе чисто дизелче D.

                    Коментар


                      #11
                      защо пък чисто дизелче колега? те по не бягат май?
                      темпра 1,9тд

                      Коментар


                        #12
                        Ами защото не всеки иска бЕгаща кола.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Виж iuly-vn както ти е писал ! ! !
                          BRAVA TD100 ELX `98

                          Коментар


                            #14
                            имаше такава тема,потърси с търсачката,преди и тая да се е изродила
                            ex.Мареа ТД100

                            Коментар


                              #15
                              Колего мн ви благодаря аз по принцип сам доволен от бензиновия си фиат но все пак са решил да минавам на дизел благодаря като се сдобия с читаво ЖТД или ТД ще се исфукам
                              Fiat Tipo 1.6

                              Коментар

                              Working...
                              X