АКо вземеж JTD си е за фукане, ако вземеш TD си е компромис. Просто JTD има дузина предимства и според мен нито един недостатък спрямо ТД.Ама кво ли им разбирам пък аз ...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Понятието Помпе Дюзе съществува, това че ТИ го отричаш е твой проблем - http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_InjectorНе търся спор а само точноста. В посочения линк, не забелязах това понятие. Напротив, там доста добре е разграничено описанието на помпата и дюзата с вградения електрически клапан. Мисля че трябва да понаучиш по добре английския. Е техническия е малко по труден, но не невъзможен. Колкото до това че е ,,съществувала помпа дюза", то не съм чувал да се вгражда подобно творение на JTD.
Английския ми, особено техническия е със сигурност на по-добро ниво от твоето.Няма да се обяснявам - google - Pumpe DüsеЗамислям да ги използвам в JTD (част от тях де)
Pumpe Duse въведено в Google, само препраща към подобни думи, защото така е устроена търсачката. Но в линка - http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_Injector който си постнал за пример, при бегъл преглед, не срещнах това понятие. Но не ми се спори, че подобен ,,навик", за съжаление все по често срещан във форума, е повече от грозен и отехгчаващ. А и аз също залагам в по горните си постове за JTD. Все пак точно тази технология направи революция в дизелите, а не само въвеждането на турбо.
Колега, няма хуваба или лоша кола, има поддържана и неподържана. ако подържана колата е добре без значение далие ТД или ЖТД. нали знаеш че всеки си хвали стоката. успех с покупката и ще останеш доволен и от ТД .
Има разлика в разхода, но наистина най-важно е техническото състояние. ТД100 ми гори 5.7 до макс. 6 на 100 извън града и по магистрала при скорости 90-130 км/ч. В града гори различно в зависимост от трафика, сезона, качеството на горивото и т.н. В София ми се движи от около 8 лятото до 10.5 зимата в студовете. Колкото до 1.9Д чистия дизел - това си е градска кола отвсякъде. Харчи по-малко от ТД, но сравнимо с ЖТД. За извън града няма да имаш необходимата мощност, а изпреварването на бавни и дълги тирове ще ти къса нервите. Все пак е въпрос на избор и стил на шофиране, но ако от бензин скочиш на дизел без турбо ще се разочароваш откъм вървеж.
Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Ами аз карам Типо 1.6 бензин но тай като с брат ми си бартеросахме колите смятам да продам неговото Пунто и да стана горд собственик на някое ЖТД или ТД :Д.Определено няма да е само Д
Ами аз карам Типо 1.6 бензин но тай като с брат ми си бартеросахме колите смятам да продам неговото Пунто и да стана горд собственик на някое ЖТД или ТД :Д.Определено няма да е само Д
Нали си запознат, че в такъв случай трябва да доплащаш. Тъй де, казвам го за да знаеш, че си има всичко цена, а степенувайки по Д - тата: - Д - ТД - JTD- Multijet - вертолет - самолет - вода с лед.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар