Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

профилактика на дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Airfan написа:
    Хм, интересно. Обаче аз в моята книжка за експлоатация на Фиата нямам такива указания.
    И да не забравяме, че жабите нямат зими като нашите и едва ли имат проблем :D

    Коментар


      #32
      Stefan Hadjov написа:
      BO написа:
      Stefan Hadjov написа:
      @BO
      Мерси за картинката.Ако може да кажеш това за кой двигател се дава като пример?Виждам, че това е някой немски стандарт за дизелово гориво, за който не можах да намеря много информация (не е международен стандарт за качеството на гориво).
      Това се отнася за дизеловите двигатели на Ауди и VW.Мога да ти цитирам аналогично и за БМВ.Текста е на италиански,защото е за експорт за Италия.Estivo Diesel значи лятна нафта,а Invernale Diesel значи зимна.Но това е стандартен текст който се цитира навсякъде за където е колата вкл. и Германия.Ние спориме за 10%,хората при екстремни мин.температури слагат 30% бензин.NC-е цетаново число на нафтата и е дадено 45 какъвто е международния стандарт вкл. и у нас действа.Стандарта DIN15601 третира всичко което се отнася за дизеловото гориво и се води също за Европа.Ако те интерисува нещо друго ОК.
      Не знам какво пише в тези книги, и още по-точно дали се отнася за комън рейл инжектор.Практично в официалния сервизен бюлетин на Бош се забранява изрично използването на каквито и да е различни горива от единствено и само дизелово гориво при комън рейл инжектор!Също така има както виждаме и мануали, които позволяват използване на бензин.Явно истината е по средата, там някъде.Аз лично никога не бих налял бензин на комън рейл инжектор.Все пак успех на експериментаторите.За мен това си е точно експеримент, защото освен, че нищо няма да стане в добра посока, то просто проверяваш дали може да стане нещо в негативна насока.То не бяха спирачна течност, бензин, масло, керосин и всичко произлизащо от нефтохимичната индустрия. :PАз лично никога не мога да си позволя да се правя на по-умен и да съветвам неща, които изрично се забраняват от инженерите, произвели и изпитвали многократно изделията си.
      Прикачени файлове
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        Колега ВО те и много си противоречат по някой път. Казвал съм го и преди ще го кажа и пак. Имам италиански мотоциклет с двигател на ямаха, ако четеш инструкциите на италианеца ще видиш, че нямат нищо общо с тези на японеца. В крайна сметка на кой да вярвам Вече с тази нафта евро5 си мисля, че е задължително да се слага добавка или малко масло в нея.

        Коментар


          #34
          BO написа:
          За мен това си е точно експеримент, защото освен, че нищо няма да стане в добра посока, то просто проверяваш дали може да стане нещо в негативна насока.
          A не е ли експеримент да се слагат всички тези боклуци,които се продават в търговската мрежа,да не ги изброявам.Препоръката да се ползва бензин е също препоръка на инженерите двигателисти и нямат интерес да си развалят двигателите.Изрично подчертават да не се ползват никакви други добавки освен бензин.Би ли обяснил какво ще им стане на инжекторите на комон райл като се постави бензин в определено количество.Какво точно???Обясни с думи прости.А аз ще ти обясня какво ще им стане ако не поставиш бензин в нафтата при ниските температури.Става въпрос за много ниските.По отношение на преминаването на горивото през дюзата тези инжектори не се различават от старите класически.Аз лично съм слагал бензин 10 л на 3/4 резервоар,когато температурите преди две години бяха паднали на -15*и нямаше никакви проблеми.Но никога не бих си сложил разните боклуци, които си слагат други и до сега не съм имал проблеми,напротив спестил съм си такива.Винаги предпочитам фирмената препоръка,особено пък дадена от педантичните немци и то касаещи собствените им коли.

          Коментар


            #35
            Stefan Hadjov написа:
            BO написа:
            За мен това си е точно експеримент, защото освен, че нищо няма да стане в добра посока, то просто проверяваш дали може да стане нещо в негативна насока.
            A не е ли експеримент да се слагат всички тези боклуци,които се продават в търговската мрежа,да не ги изброявам.Препоръката да се ползва бензин е също препоръка на инженерите двигателисти и нямат интерес да си развалят двигателите.Изрично подчертават да не се ползват никакви други добавки освен бензин.Би ли обяснил какво ще им стане на инжекторите на комон райл като се постави бензин в определено количество.Какво точно???Обясни с думи прости.А аз ще ти обясня какво ще им стане ако не поставиш бензин в нафтата при ниските температури.Става въпрос за много ниските.По отношение на преминаването на горивото през дюзата тези инжектори не се различават от старите класически.Аз лично съм слагал бензин 10 л на 3/4 резервоар,когато температурите преди две години бяха паднали на -15*и нямаше никакви проблеми.Но никога не бих си сложил разните боклуци, които си слагат други и до сега не съм имал проблеми,напротив спестил съм си такива.Винаги предпочитам фирмената препоръка,особено пък дадена от педантичните немци и то касаещи собствените им коли.
            Аз пък до сега никога не съм слагал абсолютно никаква добавка в резервоара.Наливал съм само чист дизел от ***** и зима до сега никога не съм имал проблем с паленето, ако ще и на -23 градуса да съм палил (веднъж ми се случи на една вила). Под -23 градуса не съм си палил автомобила и не знам какво ще стане И като не съм налял бензин? Рискувам може би.Всеки говори за това колко е зле дизеловото гориво в България.Може и да не отговаря на качеството на германското да речем, ама със сигурност не е както всеки говори, дори и без да знае защо. Просто е чул нещо и продължава приказката от уста на уста.Скоро нагледно и със снимки ще разбия този мит, защото си експериментирам в момента и горивния ми филтър е на 20к вече и му е време да го сменя според препоръката за техническото обслужване на автомобила въпреки, че почти целия ми пробег е в градска среда! До сега дори и пробката за източване на вода от него не съм отварял. Ама пак си палих на -23 градуса с тази толкова боклукчива нафта от БГ.Също изказванията за това, че разбираш ли като налееш нафта от Германия да речем, то автомобила "фръквал" като луд и разхода разбираш ли му спадал с поне 1л. И какво, аз като наливам БГ нафта и на 2.4 двигател постигам разход от 4.4л/100км, то в Германия да отида и да смъкна под 4 разхода За това който каквото иска да прави и каквито иска и боклуци да налива в резервоара си.Всеки сам си решава за него.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              BO написа:
              Stefan Hadjov написа:
              BO написа:
              За мен това си е точно експеримент, защото освен, че нищо няма да стане в добра посока, то просто проверяваш дали може да стане нещо в негативна насока.
              A не е ли експеримент да се слагат всички тези боклуци,които се продават в търговската мрежа,да не ги изброявам.Препоръката да се ползва бензин е също препоръка на инженерите двигателисти и нямат интерес да си развалят двигателите.Изрично подчертават да не се ползват никакви други добавки освен бензин.Би ли обяснил какво ще им стане на инжекторите на комон райл като се постави бензин в определено количество.Какво точно???Обясни с думи прости.А аз ще ти обясня какво ще им стане ако не поставиш бензин в нафтата при ниските температури.Става въпрос за много ниските.По отношение на преминаването на горивото през дюзата тези инжектори не се различават от старите класически.Аз лично съм слагал бензин 10 л на 3/4 резервоар,когато температурите преди две години бяха паднали на -15*и нямаше никакви проблеми.Но никога не бих си сложил разните боклуци, които си слагат други и до сега не съм имал проблеми,напротив спестил съм си такива.Винаги предпочитам фирмената препоръка,особено пък дадена от педантичните немци и то касаещи собствените им коли.
              Аз пък до сега никога не съм слагал абсолютно никаква добавка в резервоара.Наливал съм само чист дизел от ***** и зима до сега никога не съм имал проблем с паленето, ако ще и на -23 градуса да съм палил (веднъж ми се случи на една вила). Под -23 градуса не съм си палил автомобила и не знам какво ще стане И като не съм налял бензин? Рискувам може би.Всеки говори за това колко е зле дизеловото гориво в България.Може и да не отговаря на качеството на германското да речем, ама със сигурност не е както всеки говори, дори и без да знае защо. Просто е чул нещо и продължава приказката от уста на уста.Скоро нагледно и със снимки ще разбия този мит, защото си експериментирам в момента и горивния ми филтър е на 20к вече и му е време да го сменя според препоръката за техническото обслужване на автомобила въпреки, че почти целия ми пробег е в градска среда! До сега дори и пробката за източване на вода от него не съм отварял. Ама пак си палих на -23 градуса с тази толкова боклукчива нафта от БГ.Също изказванията за това, че разбираш ли като налееш нафта от Германия да речем, то автомобила "фръквал" като луд и разхода разбираш ли му спадал с поне 1л. И какво, аз като наливам БГ нафта и на 2.4 двигател постигам разход от 4.4л/100км, то в Германия да отида и да смъкна под 4 разхода За това който каквото иска да прави и каквито иска и боклуци да налива в резервоара си.Всеки сам си решава за него.
              Съгласен съм напълно за качествата на горивата у нас и не само сравнен с Германия а навсякъде на запад от нас.Многократни експерименти които съм провеждал-разлика никаква.Не само за нафтата,но и за бензина.У нас когато нещо не е наред по двигателя майсторите се ловят за лошото ни гориво или за катализатора.Това че си палил без проблем при -23* значи че си попаднал на много добра зимна нафта.Аз също не съм имал проблеми с зимно палене,но когато си на Мальовица и се очаква през нощта температурите да паднат до -20* и на сутринта трябва да си тръгнеш за да не рискувам си сипах 10 л бензин.Колата си вървеше както винаги.Съгласен съм че всеки сам да си решава какво да си слага в горивото.То за това едни имат проблеми,а други си карат без и нищо не слагат.

              Коментар

              Working...
              X