Колата е Мареа 1.9 jtd 110 кончета.Проблемите започнаха преди около 4-5хил.км.Смених маслото като досега карах с Кастрол3000 а сега съм/бях/ с Кастрол е7.Започнах да доливам по около 600гр. на 1000км като се чудех от мотора ли е или турбина,а пък дали не е и от маслото.Проверихме луфта на турбината,като майстора каза ,че е горе долу в нормални граници.Колата си припушваше,но тя винаги си е пушила и не ми е направило впечатление да се е увеличил пушека.И така до последните два дена в които пушека видимо се увеличи.Реших да и сложа добавка за почистване на дюзите и да я покарам с малко по сериозни обороти за да се прочисти,ако е от тях.Настъпих я на втора докъм 3000 оборота и пушека стана толкова страшен,че отпуснах педала,и да ама не колата продължи да си вдига оборотите и си викам край,гръмна мотора въртя ключа,а тя не гасне.Както и да е я загасих,паля отново и всичко е нормално освен,че пуши малко повече.Правя втори опит с оборотите и бях дотам.Светна лампата за маслото,проверявам и няма грам на щеката,наливам два литра,паля и тръгвам да се прибирам като мотора си работи като часовник,обаче само на втора и то само на обороти,не може да откъсне.Прибрах я та се чудя дали е турбинката и от къде мога да си взема читава турбина на сносна цена,че паричките са много кът.Ако някои има такава турбина да свирка.Много ми е спешна.И да питам лесно ли се сваля и дали ще се справя сам.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото ли е заминало?
Collapse
X
-
Колко е бил тоя луфт, че майстора е решил, че е в нормите. Според мен още тогава си е бил тръгнала да ражда.При мен не се стигна чак до свършване на маслото, но колата почна да пуши и турбината да реве, а разхода на масло леко се качи, но си беше в нормите. Та реших да не стигам до твоите приключение и си намерих на старо за 100лв, но още не съм я монтирал...При теб не съм сигурен дали турбината не е с променлива геометрия, но колегите тука ще помогнат. На jtd105 мисля, че беше без променлива геометрия но при версията с 110 коня не знам как стоят нещата.Ето я и моята тема, ако ти помогне с нещо:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45276Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Аз от собствен интерес ще попитам пак....Колко беше луфта на турбото като го проверявахте с майстора преди това?Иначе пробвай тука http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0 имат многа части и то само за италянки....Едно време ми бяха казали 200лв за моето без пазарлък....Обади се и ще ти кажатEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
само един въпрос, предполагам, че като споменавате, че пуши, говорите за синкав (маслен) пушек, а не за нормалните сажди, нали пп питам, защото мота не пуши грам синкаво, но при високи обороти над 3500 понякога, каато че ли прекъсва нещо... та за това се интересувам Поздрави и успех!!!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:само един въпрос, предполагам, че като споменавате, че пуши, говорите за синкав (маслен) пушек, а не за нормалните сажди, нали пп питам, защото мота не пуши грам синкаво, но при високи обороти над 3500 понякога, каато че ли прекъсва нещо... та за това се интересувам Поздрави и успех!!!mirot написа:Благодаря колега,но нали знаеш, имали но ги продали.А за луфта то вече не е луфт.То си ходи навсякъде.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар