Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Липсваща скоба и проблема от това?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Липсваща скоба и проблема от това?

    Здравейте. Днес както си зяпах по мотора без никаква идея, забелязах че ми липсва скобата на входа на интеркулера. Въздуховода, доколкото видях идва от турбото. Възможно ли е оттам да губи налягане на въздуха и вследствие на това да ми пуши черно като я настъпя? Не забелязах да е омаслено мястото около входа.
    Fiat Bravo 1.9JTD 1999

    #2
    Re: Липсваща скоба и проблема от това?

    kassavetov написа:
    Здравейте. Днес както си зяпах по мотора без никаква идея, забелязах че ми липсва скобата на входа на интеркулера. Въздуховода, доколкото видях идва от турбото. Възможно ли е оттам да губи налягане на въздуха и вследствие на това да ми пуши черно като я настъпя? Не забелязах да е омаслено мястото около входа.
    По принцип при нарушени турбо пътища колото пуши.

    Коментар


      #3
      Колега - отговори си на въпроса - възможно ли е 1 бар налягане да избие отнякъде, където нищо не му пречи ? От там не само че е възможно, ами според мен със сигурност ти губи въздух.

      Коментар


        #4
        Слагай една скоба и си готов....Със сигурност губи налягане от там.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          Още малко въпроси.Налягането константно ли е или се мени според оборотите?Има ли датчик за прихода на въздух освен МАФ-а, да речем след кулера някъде?Датчика е МАФ-а. Налягането е според оборотите.
          Fiat Bravo 1.9JTD 1999

          Коментар


            #6
            kassavetov написа:
            Още малко въпроси.Налягането константно ли е или се мени според оборотите?Има ли датчик за прихода на въздух освен МАФ-а, да речем след кулера някъде?Датчика е МАФ-а. Налягането е според оборотите.
            Налягането се мени според оборотите НА ТУРБИНАТА, а не на двигателя. Има още един датчик - ТУК

            Коментар

            Working...
            X