Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - нестабилни обороти на празен ход+гаснене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenti написа:
    реших да сваля ремъка, свалих гумата, кората и т.н.
    Това пък защо? Отгоре не стана ли ?Когато е загряла колата, работят вентилаторите, теоретично поне, това създава товар в/у алтернатора, той затормозява двигателя чрез този ремък. Това е една доста невероятна теория, но ако е вярна - при сваляне на ремъка няма да го има това влияние. Абе май трябва да се видят работните параметри когато се появи проблемът. Пробвай за кратко да натовариш алттернатора максимално, и гледай дали ще се повторят нестабилните обороти. Има ли промяна като включиш климатика?

    Коментар


      #17
      http://vbox7.com/play:96764ec5 Видео при включване на климатика, включени харове и вентилатор на купето!Туко що го качих и може да не е обработено ощеТака винаги се е държал като го пусна, лагера му е сменен преди около 7000 км, като цяло проблема за който пиша не е от "вчера" кажи речи откакто съм купил колата - 1 година, но до преди да започне да ми гасне понякога от това, не ми е правил впечатлениеОтгоре едвам си проврях ръката, незнам при вас, но при мен има някаква мека кора отляво на самата рама на купето, може и ръката ми да е дебела, пробвах се но едвам стигах ключа отгоре :D
      Fiat Bravo JTD '99

      Коментар


        #18
        Колега ogi28b а нормално ли е когато са нормални оборотите, при пускане на климатика да започнат да играят ?
        I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

        Коментар


          #19
          Не е нормално Ако играят непрекъснато не е нормално, ама ако през 15-20 секунди леко трепват и пак се стабилизират - това е нормално.

          Коментар


            #20
            Утре ще го загледам дали го прави постоянно или от време на време само трепват както казваш и ще пиша за резултата
            Fiat Bravo JTD '99

            Коментар


              #21
              еми то това от време на време трепване е свързано с включване на вентилаторите на някоя степен, което създава твар в/у алтернатора. И също трепване на оборотите може да има при автоматичното включване ии изключване на компресора по време на работа на климтика. Но трепване и играене на оборотите са коренно разични неща

              Коментар


                #22
                При мен сутрин когато запаля, без значение сезона за 2-3 секунди се мести между 800/900rpm. След това съм се заглеждал - няма проблем. И при пускане на климатика - се местят постоянно 800/900rpm.... когато си направи там няква температура... вече не е така... ако има значение винаги го пускам на най-студено. btw точно като при колегата http://vbox7.com/play:96764ec5
                I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                Коментар


                  #23
                  На студено палене ако има проблем с някоя дюза е нормално да се колебаят оборотите докато не заработи по равномерно двигателя. При пускането на климатика/климатроника е нормално да има компенсация на оборотите и при включванията/изключванията да се колебят оборотите. Но това си зависи от двигателя. При мен не усещам кога се включва и изключва компресора.

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    На студено палене ако има проблем с някоя дюза е нормално да се колебаят оборотите докато не заработи по равномерно двигателя. При пускането на климатика/климатроника е нормално да има компенсация на оборотите и при включванията/изключванията да се колебят оборотите. Но това си зависи от двигателя. При мен не усещам кога се включва и изключва компресора.
                    Така е, съгласен съм с теб колега, но това не го е правила само на студено, а и при 32 градуса навън и напълно загрял двигателНаправих опита, резултата беше - при запалване оборотите играеха като в последния клип когато включвам климата между 900-800 оборота, като включих климатика се усети по голямо натоварване на двигателя и даже угасна веднъж, но определено не останаха стабилни оборотите при включен климатик
                    Fiat Bravo JTD '99

                    Коментар


                      #25
                      Преди малко при запалване започнаха да играят оборотите отново, след 6 км каране с "ръчкане" държеше стабилни обороти Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
                      Fiat Bravo JTD '99

                      Коментар


                        #26
                        Такам, преди малко забелязах още нещо, когато ми прави проблема с подскачането на оборотите, се заслушах че и ел. клапана на ЕГР, който по принцип си жужи прекъсва, ЕГР-а ми работи, но съм го изолирал за да не ми се цапа колектора, възможно ли е клапана да прави този проблем или това че съм запушил работещия ЕГР, нали ЕГР работи само когато двигателя е на тихи обороти дали може да има някаква връзка?
                        Fiat Bravo JTD '99

                        Коментар


                          #27
                          jenti написа:
                          Такам, преди малко забелязах още нещо, когато ми прави проблема с подскачането на оборотите, се заслушах че и ел. клапана на ЕГР, който по принцип си жужи прекъсва, ЕГР-а ми работи, но съм го изолирал за да не ми се цапа колектора, възможно ли е клапана да прави този проблем или това че съм запушил работещия ЕГР, нали ЕГР работи само когато двигателя е на тихи обороти дали може да има някаква връзка?
                          EGR не работи на празен ход.

                          Коментар


                            #28
                            Airfan написа:
                            EGR не работи на празен ход.
                            ЕГР работи на празен ход с 200 % сигурност ! Тогава е най-малката нужда от гориво, и най-големия излишък на пресен въздух, съответно - най-голямото отваряне на ЕГР. ( Е, може и да не е най-голямото отваряне, не съм му гледал стойностите в горивната карта, но работи).

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              Airfan написа:
                              EGR не работи на празен ход.
                              ЕГР работи на празен ход с 200 % сигурност ! Тогава е най-малката нужда от гориво, и най-големия излишък на пресен въздух, съответно - най-голямото отваряне на ЕГР. ( Е, може и да не е най-голямото отваряне, не съм му гледал стойностите в горивната карта, но работи).
                              Хм, всъщност си прав и вероятно умората откъсния час ме е подвела да пиша глупости. Дори с теб коментирахме показанията от Унидиага при изолиран EGR. Напълно прав си!

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                Airfan написа:
                                EGR не работи на празен ход.
                                ЕГР работи на празен ход с 200 % сигурност ! Тогава е най-малката нужда от гориво, и най-големия излишък на пресен въздух, съответно - най-голямото отваряне на ЕГР. ( Е, може и да не е най-голямото отваряне, не съм му гледал стойностите в горивната карта, но работи).
                                Все пак не разбрах дали има шанс дали може да идва от него проблема, но нищо.При една от диагностиките, като пуснахме да следим показателите в реално време ЕГР беше отворен на 1%, утре ще върна системата в нормален вид защото днес няма да имам време и ще покарам да видя дали ще има някаква разлика
                                Fiat Bravo JTD '99

                                Коментар

                                Working...
                                X