Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - нестабилни обороти на празен ход+гаснене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD - нестабилни обороти на празен ход+гаснене

    Колеги, направил съм 2 клипа за да ви покажа за какво иде реч, тъй като се опитвах да го обясня в една друга тема, но явно не съм успял добре, първият клип е при запалване на колата, вторият след 6 км каране, там кадето оборотите се задържат около 1000 аз подавам газ, също така и на местата кадето скачат над 1500 за да покажа че може да се форсира без проблем дори с минимална газ, всичко останало си го прави колата и то само на празен ход, диагностика е правена и не изкарва нищо което да помогне по въпроса, не го прави винаги, само понякога в другите случай държи перфектно 900 оборота и мърка като коте, така че се надявам все някой да даде някакво предположение, в сервиз ми казаха че е помпата в резервоара, но искам да чуя и някое друго мнение по въпроса, благодаря предварителноhttp://vbox7.com/play:40a676d9 - 1http://vbox7.com/play:1719c080 - 2
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    Давам ти предположение само наслуки, погледни при нашите коли какво се случва с времето: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=516255#516255 (моето мнение за почистване на MAP и throttle body) . И при теб може да е така, а това може да оказва влияние на празните обороти.
    '08 Alfa Romeo 147 Q2
    ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

    Коментар


      #3
      При Браво това не може да оказва влияние на празните обороти. То няма такава клапа никъде по пътя.

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        При Браво това не може да оказва влияние на празните обороти. То няма такава клапа никъде по пътя.
        А от МАР-а?
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #5
          Изключи го мапа, и ще разбереш. Той има значение когато има налягане, а не когато няма.

          Коментар


            #6
            На диагностиката ако е имало проблем в него не би ли трябвало да изкара грешка, като се сетя първата ми диагностика като я взех изкара една грешка която неможах да си я обясня " Сигнал фаза/rpm " го изкара програмата, за жалост незнам кода на грешката, следващите диагностики не е излизала тази грешка, това е единственото което ми е изкарвало на диагностика и е свьрзано с оборотите на колата като се замисля, дано да даде някаква насока
            Fiat Bravo JTD '99

            Коментар


              #7
              Това също е грешка която засяга изцяло работата на двигателя, а не само празния ход. Ама ти всъщност на диагностика ли ходиш, или само да ти четаат и трият грешките? Ако е второто - дай аз да идвам и да го правя, и ми плащай на мене? След като е имало грешка във фазов датчик, задължително трябва да се провери работата му с осцилоскоп. Това е диагностика. Останалото е - "плати ми да свържа кабелите, утре пак"

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Останалото е -
                По-скоро:"плати ми да ти свържа кабелите днес , а утре пак, за да ти изчистя грешките "
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  И в други ден ела пак с едни пари, да видим дали не са се появили нови.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    За жалост в по-малките градове е така.Изборът не е голям и дори ако го има се надяваш да ти помогнат.Като за начало откачи външният ремък, за да се отървем от някой външен фактор.Това е най-елементарно без нужда отново да ходиш на грешкоцетец-а и да даваш пари.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      За жалост в по-малките градове е така.Изборът не е голям и дори ако го има се надяваш да ти помогнат.Като за начало откачи външният ремък, за да се отървем от някой външен фактор.Това е най-елементарно без нужда отново да ходиш на грешкоцетец-а и да даваш пари.
                      Така е колега, напълно ме разбираш, ходя си да ми казват грешки и това си е в този сервиз, даже и трябва да ги питам коя грешка какво значи защото не са много разговорливи, стоят си и се гледат лаптопа умно и нищо не казват :D Майстора на колата ми е в друг сервиз, но той няма грешкочетец, а при пичовете с грешкочетеца не ходя защото как да кажа, хал хабер си нямат от нищо, за осцилоскоп ще трябва да ходя до Плевен, имаше един сервиз на Бош, но май го затвориха, та ще трябва да се допитам сега каде може да се намери такова животно в Плевен. Относно "външният ремък" нещо немога да схвана за кой ремък става на въпрос, за пистовия предполагам? Ако е той, немога да си представя как ще работи без него, нали движи генератор, водни помпи и прочие, и пак да кажа, че НЕ го прави винаги този проблем, появява се от време на време, така че и да го откача не е гаранция че симптома е изчезнал заради това, преди малко като излизах колата работеше перфектно, утре може пак да си почне с номерата, има нещо което се ебава от време на време и немога да разбера какво е?! Върти ми се из главата Горивен филтър, не съм го сменял от 1 година - 8000км, а и кофти нафта съм сипвал, има ли да е позапушен и да недостига достатъчно гориво, а като се изфорсира да се поотпушва и за това да го прави само на празен ход ?
                      Fiat Bravo JTD '99

                      Коментар


                        #12
                        Жизнено важните неща за двигателя се задвижват от ангренажния ремък, а допълнителните - от пистовия. Затова можеш да го свалиш без да се притесняваш, особено за кратък период. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=33716В тази тема има доста подробни инструкции как да го откачиш. След откачане - няма да можеш да ползваш климатик, воланът ще е много тежък, и ще свети лампата за незареждане на акумулатора. Свали го както предлага колегата, и наблюдавай дали ще се прояви. 1-2 дни по 5-10 км каране няма да бутнат акумулатора, ако сега е зареден.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги и при мен прави така когато запаля фиатчето.До колкото се чува на клипа и моето пали със същото въртене(JTD 105). Но при подаване на гас или след 6-7 секунди се оправя. Чесно казано това е нещото което най-малко ме притеснява. Но се засили онова цъкане(щракане от към алтернатора ....) треа да се сменя май
                          I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                          Коментар


                            #14
                            cls618 написа:
                            Колеги и при мен прави така когато запаля фиатчето.До колкото се чува на клипа и моето пали със същото въртене(JTD 105). Но при подаване на гас или след 6-7 секунди се оправя. Чесно казано това е нещото което най-малко ме притеснява. Но се засили онова цъкане(щракане от към алтернатора ....) треа да се сменя май
                            При мен се форсира, дори малко като задьржа гаста и се стабилизират, но пусна ли педала играят така и понякога гасне, през повечето време като се появи само играят не винаги гасне, ще сваля ремъка въпреки че ме е малко страх да правя такива манипулаций аз, но първо мисля да запаля и да видя дали го има симптома, ако го има, след това да сваля ремъка та ако има разлика да съм 99% сигурен че е от него
                            Fiat Bravo JTD '99

                            Коментар


                              #15
                              Така, значи към 4 се прибрах от работа, колата си проявяваше симптомите, реших да сваля ремъка, свалих гумата, кората и т.н. Стигнах до обтяжната ролка, напънах и ми се видя доста "обтяжна", и си рекох чакай да запаля отново преди да я сваля и да видя дали го има проблема за да мога да съм 100 % сигурен ако има разлика, паля аз - колата държи перфектни обороти и мърка като коте, така 10 - 12 пъти паля-гася, оставях я да работи известно време, проблема беше изчезнал и в случая реших че няма смисъл да свалям ремъка, защото дори и проблема да беше в ролките нямаше да разбера в случаяОгледах ролките и ремъка през дупката на гумата, нямаше никакъв странен шум - скърцане, чегъртане и т.н., обтяжната вибрираше, което предполагам е нормално, не мисля че проблема може да идва от този механизъмЗабравих да спомена само, че направих един опит - докато бяха нестабилни оборотите тръгнах без гас, да видя дали ще има достатъчно мощност - колата си пое без да гасне или да се тепка и вървеше без подадена газ, без проблеми
                              Fiat Bravo JTD '99

                              Коментар

                              Working...
                              X