Колеги, направил съм 2 клипа за да ви покажа за какво иде реч, тъй като се опитвах да го обясня в една друга тема, но явно не съм успял добре, първият клип е при запалване на колата, вторият след 6 км каране, там кадето оборотите се задържат около 1000 аз подавам газ, също така и на местата кадето скачат над 1500 за да покажа че може да се форсира без проблем дори с минимална газ, всичко останало си го прави колата и то само на празен ход, диагностика е правена и не изкарва нищо което да помогне по въпроса, не го прави винаги, само понякога в другите случай държи перфектно 900 оборота и мърка като коте, така че се надявам все някой да даде някакво предположение, в сервиз ми казаха че е помпата в резервоара, но искам да чуя и някое друго мнение по въпроса, благодаря предварителноhttp://vbox7.com/play:40a676d9 - 1http://vbox7.com/play:1719c080 - 2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD - нестабилни обороти на празен ход+гаснене
Collapse
X
-
Давам ти предположение само наслуки, погледни при нашите коли какво се случва с времето: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=516255#516255 (моето мнение за почистване на MAP и throttle body) . И при теб може да е така, а това може да оказва влияние на празните обороти.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
-
На диагностиката ако е имало проблем в него не би ли трябвало да изкара грешка, като се сетя първата ми диагностика като я взех изкара една грешка която неможах да си я обясня " Сигнал фаза/rpm " го изкара програмата, за жалост незнам кода на грешката, следващите диагностики не е излизала тази грешка, това е единственото което ми е изкарвало на диагностика и е свьрзано с оборотите на колата като се замисля, дано да даде някаква насокаFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Това също е грешка която засяга изцяло работата на двигателя, а не само празния ход. Ама ти всъщност на диагностика ли ходиш, или само да ти четаат и трият грешките? Ако е второто - дай аз да идвам и да го правя, и ми плащай на мене? След като е имало грешка във фазов датчик, задължително трябва да се провери работата му с осцилоскоп. Това е диагностика. Останалото е - "плати ми да свържа кабелите, утре пак"
Коментар
-
За жалост в по-малките градове е така.Изборът не е голям и дори ако го има се надяваш да ти помогнат.Като за начало откачи външният ремък, за да се отървем от някой външен фактор.Това е най-елементарно без нужда отново да ходиш на грешкоцетец-а и да даваш пари.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:За жалост в по-малките градове е така.Изборът не е голям и дори ако го има се надяваш да ти помогнат.Като за начало откачи външният ремък, за да се отървем от някой външен фактор.Това е най-елементарно без нужда отново да ходиш на грешкоцетец-а и да даваш пари.Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Жизнено важните неща за двигателя се задвижват от ангренажния ремък, а допълнителните - от пистовия. Затова можеш да го свалиш без да се притесняваш, особено за кратък период. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=33716В тази тема има доста подробни инструкции как да го откачиш. След откачане - няма да можеш да ползваш климатик, воланът ще е много тежък, и ще свети лампата за незареждане на акумулатора. Свали го както предлага колегата, и наблюдавай дали ще се прояви. 1-2 дни по 5-10 км каране няма да бутнат акумулатора, ако сега е зареден.
Коментар
-
Колеги и при мен прави така когато запаля фиатчето.До колкото се чува на клипа и моето пали със същото въртене(JTD 105). Но при подаване на гас или след 6-7 секунди се оправя. Чесно казано това е нещото което най-малко ме притеснява. Но се засили онова цъкане(щракане от към алтернатора ....) треа да се сменя майI drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
-
cls618 написа:Колеги и при мен прави така когато запаля фиатчето.До колкото се чува на клипа и моето пали със същото въртене(JTD 105). Но при подаване на гас или след 6-7 секунди се оправя. Чесно казано това е нещото което най-малко ме притеснява. Но се засили онова цъкане(щракане от към алтернатора ....) треа да се сменя майFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Така, значи към 4 се прибрах от работа, колата си проявяваше симптомите, реших да сваля ремъка, свалих гумата, кората и т.н. Стигнах до обтяжната ролка, напънах и ми се видя доста "обтяжна", и си рекох чакай да запаля отново преди да я сваля и да видя дали го има проблема за да мога да съм 100 % сигурен ако има разлика, паля аз - колата държи перфектни обороти и мърка като коте, така 10 - 12 пъти паля-гася, оставях я да работи известно време, проблема беше изчезнал и в случая реших че няма смисъл да свалям ремъка, защото дори и проблема да беше в ролките нямаше да разбера в случаяОгледах ролките и ремъка през дупката на гумата, нямаше никакъв странен шум - скърцане, чегъртане и т.н., обтяжната вибрираше, което предполагам е нормално, не мисля че проблема може да идва от този механизъмЗабравих да спомена само, че направих един опит - докато бяха нестабилни оборотите тръгнах без гас, да видя дали ще има достатъчно мощност - колата си пое без да гасне или да се тепка и вървеше без подадена газ, без проблемиFiat Bravo JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар