Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата за подгревателните свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Обективно погледнато, една 200-ватова свещ трябва да показва около 700 милиома. През нея нормално протичат около 17 А. Никога не трябва да се разчита на китайски уред за точно измерване, само може да се разчита на това кога е нула, кога е безкрайност, и кога е някъде по средата.

    Коментар


      #17
      За това написах китайски, целта ми беше единствено да видя коя или кои свещи бяха дали фира.А за тази цел и китайчето върши работа.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Метода с консумацията е по-бърз.
        Octavia RS
        Evo 10-служебната играчка.

        Коментар


          #19
          След смяна на свещ и десетина успешни старта, индикацията за грешка би трябвало да изчезне, зависи и колко пъти е палено с изгорялата свещ. Абе, натрупва някаква елементарна статистика и спира индикацяията, след определен брой успешни теста на всички свещи. Грешката си остава засписана, до изчситването и!Не е тук мястото, но да попитам, колко струва един инжектор за JTD, нямам проблем с тях, просто не намерих адекватна информация?!? И нещо чета, че разпръсквача отделно от електрониката и т.н...ако може кратичко някой разбирател да ме "светне"!МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
          Fiat Marea JTD 105 09.2000г

          Коментар


            #20
            Охооо някой е отсъствал от форума... Виж най-новите теми в ЧЗВ, има много, много полезно инфо. Приятно четене.

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Охооо някой е отсъствал от форума... Виж най-новите теми в ЧЗВ, има много, много полезно инфо. Приятно четене.
              Е, па сега, утрепи ме, к’ат съм отсъствал! Мерси за насоките!
              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

              Коментар


                #22
                Red Storm написа:
                Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.
                Това е най добрия начин за проверка и не по труден. Ще обесня защо! Много често в релето, което е монтирано на място където е изложено на влага, кородират връзките. На 100% съм сигурен че не са в добро състояние. Не казвам че причината е точно от там, но е хубаво от там да се замерят свещите за да се оправят и връзките, които са осигурени посредством болтове и точно там кородират. Така ще има и по-голям ток при старт, особено и ако акумулатора не е първа младост!
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #23
                  Mоже ли да ми кажете модела на свещите или някакъв номер. че да не свалям преди да сам купил.
                  FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
                  Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

                  Коментар


                    #24
                    RC_MIRO написа:
                    Mоже ли да ми кажете модела на свещите или някакъв номер. че да не свалям преди да сам купил.
                    Може ли да ни кажеш модела на автомобила, или някакъв номер, че да не пишем догадки, преди да сме разбрали.

                    Коментар


                      #25
                      мотора е JTD 105 коня
                      FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
                      Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

                      Коментар


                        #26
                        RC_MIRO написа:
                        мотора е JTD 105 коня
                        Инфото не е достатъчно.Най-добре дай ВИН-а или ако знаеш точния месец и година на производство.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          iuly_vn написа:
                          Red Storm написа:
                          Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.
                          Това е най добрия начин за проверка и не по труден. Ще обесня защо! Много често в релето, което е монтирано на място където е изложено на влага, кородират връзките. На 100% съм сигурен че не са в добро състояние. Не казвам че причината е точно от там, но е хубаво от там да се замерят свещите за да се оправят и връзките, които са осигурени посредством болтове и точно там кородират. Така ще има и по-голям ток при старт, особено и ако акумулатора не е първа младост!
                          На Стилото не са с гайка,а се закопчават с лек натиск,докато щракне.Има изолация и на самата закопчалка.Използвам метода с подаване на напрежение директно на всяка свещ.Вместо да се ровя да търся колко е съпротивлението.Или консумира/нагрява ,или не.По-сложно става,ако нагрява не върха,а някъде по корпуса. Тогава само смяната е спасението.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            #28
                            Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещ
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #29
                              dobrujanetza написа:
                              Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещ
                              на каква цена тия свещи колега?
                              ex.Мареа ТД100

                              Коментар


                                #30
                                paralesa написа:
                                dobrujanetza написа:
                                Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещ
                                на каква цена тия свещи колега?
                                35 лв. бройката.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=547404#547404
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X