Обективно погледнато, една 200-ватова свещ трябва да показва около 700 милиома. През нея нормално протичат около 17 А. Никога не трябва да се разчита на китайски уред за точно измерване, само може да се разчита на това кога е нула, кога е безкрайност, и кога е някъде по средата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата за подгревателните свещи
Collapse
X
-
След смяна на свещ и десетина успешни старта, индикацията за грешка би трябвало да изчезне, зависи и колко пъти е палено с изгорялата свещ. Абе, натрупва някаква елементарна статистика и спира индикацяията, след определен брой успешни теста на всички свещи. Грешката си остава засписана, до изчситването и!Не е тук мястото, но да попитам, колко струва един инжектор за JTD, нямам проблем с тях, просто не намерих адекватна информация?!? И нещо чета, че разпръсквача отделно от електрониката и т.н...ако може кратичко някой разбирател да ме "светне"!МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНОFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Red Storm написа:Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Red Storm написа:Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа:Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:dobrujanetza написа:Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар