Здравеите мож ли да кажете как точно трябва да свети тази лампа на контакт свети5-6секунди и огасва а после цлед като запаляпремигва 5-6 пати и огасва иначе колата си пали нормално
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата за подгревателните свещи
Collapse
X
-
Re: Лампата за подгревателните свещи
RC_MIRO написа:Здравеите мож ли да кажете как точно трябва да свети тази лампа на контакт свети5-6секунди и огасва а после цлед като запаляпремигва 5-6 пати и огасва иначе колата си пали нормално
-
Re: Лампата за подгревателните свещи
RC_MIRO написа:Здравеите мож ли да кажете как точно трябва да свети тази лампа на контакт свети5-6секунди и огасва а после цлед като запаляпремигва 5-6 пати и огасва иначе колата си пали нормалноФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
emzo написа:Най-простия начин е, като премериш съпротивлението на свещите.На всичките трябва да е еднакво.Ако някоя ти дава различно - тя е или те са.Виж ако имаш 3 или 4 изгорели - зор ще видишEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
naskobg написа:И защо? Като ти си скапе дюза всичките ли сменяш?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
jsivkov написа:по скоро свещите са като амортисьорите и гумите по-добре комплект, но всичко е въпрос на пари. Ако ще си играеш да вадиш и мериш свещите една по-една по-добре ги смени, защото са на много гадно място и след месец като изгори втора ще има да споменаваш италиански роднини Също при смяна на свещи трябва да си триеш грешката за да не свети лампата, т.е. ако нямаш кабел си два пъти плащане.Лично аз си взех за 28 лв. четири свещи искра и оттам при майстора.
Коментар
-
Аз смених само една подгряваща свещ и индикацията не спря да свети.На следващия ден не светеше.Тази сутрин не светна при първото палене.След около час,при друг опит за палене,пак се разписка. Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар