Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата за подгревателните свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата за подгревателните свещи

    Здравеите мож ли да кажете как точно трябва да свети тази лампа на контакт свети5-6секунди и огасва а после цлед като запаляпремигва 5-6 пати и огасва иначе колата си пали нормално
    FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
    Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

    #2
    Re: Лампата за подгревателните свещи

    RC_MIRO написа:
    Здравеите мож ли да кажете как точно трябва да свети тази лампа на контакт свети5-6секунди и огасва а после цлед като запаляпремигва 5-6 пати и огасва иначе колата си пали нормално
    Имаш изгоряла една или повече свещи. След запалване не трябва да мига или свети.

    Коментар


      #3
      Re: Лампата за подгревателните свещи

      RC_MIRO написа:
      Здравеите мож ли да кажете как точно трябва да свети тази лампа на контакт свети5-6секунди и огасва а после цлед като запаляпремигва 5-6 пати и огасва иначе колата си пали нормално
      Найстина имаш изгоряла(ли) свещи,и те съветвам да си оправиш проблема понеже идва зима и трудно ще палиш,пък и при изгоряла свещ се крие голяма опасност!Ако ги сменяш,по добре я закарай на сервиз!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        Как да разбера коя е точно и какви да си купя скапи ли са много, че доста се охарчих с еко такси и други обири на държавата спрямо нас обикновенните граждани
        FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
        Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

        Коментар


          #5
          Най-простия начин е, като премериш съпротивлението на свещите.На всичките трябва да е еднакво.Ако някоя ти дава различно - тя е или те са.Виж ако имаш 3 или 4 изгорели - зор ще видиш
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Най-простия начин е, като премериш съпротивлението на свещите.На всичките трябва да е еднакво.Ако някоя ти дава различно - тя е или те са.Виж ако имаш 3 или 4 изгорели - зор ще видиш
            Така или иначе е хубаво да ги смени всичките накуп, така че какъв е проблема :D
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              И защо? Като ти си скапе дюза всичките ли сменяш?

              Коментар


                #8
                naskobg написа:
                И защо? Като ти си скапе дюза всичките ли сменяш?
                Еми аз първата зима смених само 2, които бяха изгорели....на другата зима и изгоряха и другите две
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Ми идва им времето просто.

                  Коментар


                    #10
                    jsivkov написа:
                    по скоро свещите са като амортисьорите и гумите по-добре комплект, но всичко е въпрос на пари. Ако ще си играеш да вадиш и мериш свещите една по-една по-добре ги смени, защото са на много гадно място и след месец като изгори втора ще има да споменаваш италиански роднини Също при смяна на свещи трябва да си триеш грешката за да не свети лампата, т.е. ако нямаш кабел си два пъти плащане.Лично аз си взех за 28 лв. четири свещи искра и оттам при майстора.
                    Това за кой двигател се отнася? За ЖТД 105 категорично не е така. Иначе предвид цената на свещите (искра) и аз съм на мнение че по-добре да се сменят всички. Все пак не са цената на дюзи

                    Коментар


                      #11
                      Да, но лампа не ти е светила, нали ? То при никой не я трие грешката.

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Да, но лампа не ти е светила, нали ? То при никой не я трие грешката.
                        Свети, свети гадината.Докато не затрих грешката не спря да мига след като запаля.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          70лв за кабел ?Я ми виж подписа по-обстойно.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Аз смених само една подгряваща свещ и индикацията не спря да свети.На следващия ден не светеше.Тази сутрин не светна при първото палене.След около час,при друг опит за палене,пак се разписка. Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.
                            Octavia RS
                            Evo 10-служебната играчка.

                            Коментар


                              #15
                              А в пъти по лесно е да се премери съпротивлението на свещите.При мен с китайски уред дават 1,4-1,5 Ома.Стойностите и на 4те трябва да са еднакви.Впечатленията са ми, че иска изчистване на грешката, въпреки че статуса и не е постоянен..
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X