Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Моля помогнете!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем! Моля помогнете!

    Здравейте ония ден си купих фиат браво 1.9 ЖТД 105 коня.Днес като карах не чувах звука от турбото и отидох при един познат.Отворихме капака и турбото "кабела за въздуха" беше изключен.. включих го турбото си проработи но ми свети ето тази лампичка http://pics.data.bg/categories/1/%d0...41c80/bmw_2418в момента нямам пари да и направят диагностика и искам да знам мога ли да си е карам или по добре да седи пред блока и когато сабера кинти да си е оправя.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32

    #2
    Разлика във вървенето има ли?
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      да върви повече но нямам идея колко гори в момента

      Коментар


        #4
        най-вероятно сега има някаква грешка в паметта .... след като вече веднъж е било откачено ..... моя савет е да я караш ... ама внимавай и си следи за всеки случай уредите .... докато я закачиш на комп. и да се види от каде може да идва проблема ...
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Re: Проблем! Моля помогнете!

          d1msk1 написа:
          Отворихме капака и турбото "кабела за въздуха" беше изключен.. включих го турбото си проработи но ми свети ето тази лампичка
          Колега, я уточни какво искаш да кажеш? Мога да ти гарантирам, че няма такъв кабел, който като е изключен, турбото да не работи, а като го включиш - да работи. Затова - кажи по точно какъв е бил проблема, кой кабел е бил откачен, и т.н. Това че не си чувал турбината няма абсолютно нищо общо с който и да е кабел, ако двигателят е работил нормално. И не означава че турбото не работи.

          Коментар


            #6
            Re: Проблем! Моля помогнете!

            значи на снимка 1 е посочен кабелът който беше изключен и уж който бил за въздуха към турбото ли нз точно не разбирам http://pics.data.bg/categories/1/%d0...fe088a53e4e/1s-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------снимка 2 одеве забелязах че течеше масло от посоченото място http://pics.data.bg/categories/1/%d0...f250a/bmw_2423нищо не разбирам

            Коментар


              #7
              Буксата която е изключена е за дебитомера ,а маслото т.е. теча е от гарнитурата на капака на клапаните.Относно дебитомера ще те оправи само диагностика ,а теча може и само със силикон без нова гарнитура да се оправи.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Благодаря ви за съдействието! и най-вече на gal76 който ще ми направи диагностика

                Коментар


                  #9
                  Колега, как така ти тече масло от маркуча на охладителната система????????

                  Коментар


                    #10
                    нямам идея както казах по-горе хал хабер си нямам от коли просто одеве в тъмното с фенера комшията е гледаше и видя,че капе.. подложи с ръка и се умаза целия

                    Коментар


                      #11
                      Колега @ogi28b мога да ти гарантирам, че като изключиш датчика за налягане в колектора и турбото няма да работи, то ще работи но няма да надува. Но при изключване е редно да светне лампата за проблем а не след включването.

                      Коментар


                        #12
                        При мен тази лампичка присветка , само и единствено примерно 1 2 минути като запаля без да изчакам да загреят свещите
                        Fiat Bravo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          Колега @ogi28b мога да ти гарантирам, че като изключиш датчика за налягане в колектора и турбото няма да работи, то ще работи но няма да надува. Но при изключване е редно да светне лампата за проблем а не след включването.
                          Турбото винги работи ако е механиката му е в ред и винаги надува.Отделна работа е как работи и колко надува.Като изключиш МАП сензора двигателя не вдига високи обороти и няма достатъчно тяга,затова ти се струва че турбото не работи-влезъл е в авариен режим.

                          Коментар


                            #14
                            проблема е бил в дебитомера когато съм купувал колата не е бил включен кабела и затова не е светило постоянно + това са ми сложили някакъв др дебитомер колкото да затапят трабите :D и когато го включихме в компа за диагностика показа грешки.. сложихме др дебитомер и всичко се изчисти..Още веднъж благодаря на gal76

                            Коментар


                              #15
                              d1msk1 написа:
                              проблема е бил в дебитомера когато съм купувал колата не е бил включен кабела и затова не е светило постоянно + това са ми сложили някакъв др дебитомер колкото да затапят трабите :D и когато го включихме в компа за диагностика показа грешки.. сложихме др дебитомер и всичко се изчисти..Още веднъж благодаря на gal76
                              Айде честито и да и се радваш само вече...Сподели цената и марката на деитомера.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X