@chaveto - aбе колега, как може да казваш и истини, а в същото време и глупости да ръсиш @ivan_dice:1. снимай да видим къде стои2. играе ли стрелката, като загрее ? В смисъл такъв, след като ти отвори термостата, стрелката не трябва да мърда дори с 1мм !!! Ако играе, почукай таблото силно.Ако от вибрациите се премести ... точка 3, но първо отговори на 1 и 2.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Охладителнa система Bravo JTD 105
Collapse
X
-
Колеги ако имате нещо да казвате по темата .... казвайте го ако ли не сте е за тоя раздел http://forum.fiat-bg.org/viewforum.php?f=6А иначе .... като му вкараш 2-3 бокса на таблото температурата се оправя и уреда си идва на мястото кадето трябва да е ... интересуваме на всички ли го има тоя дефект в тоя уред >??? и евентуално начин за отстраняването му .... че бащата ме спука от ебавки .... ("ама кола си зел бетер ладата е .... требва я млатиш за да показва какво отчита) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ivan_dice написа:Колеги ако имате нещо да казвате по темата .... казвайте го ако ли не сте е за тоя раздел http://forum.fiat-bg.org/viewforum.php?f=6
Коментар
-
Здравейте колеги!Ще използвам темата на колегата(дано не се засегне) за да не пускам нова тема.При компютърна диагностика се оказа,че се е записала следната грешка-"температура на охладителната течност(зап)".Изчистиха грешката,но преди малко пак светна "чек" лампата.Днес навъртях към 25 км,но стрелката на тем. не се покачи повече от първото отделение .След като свалих капака опипах двата маркуча,които излизат от радиатора.И двата бяха топли.Това ме навежда на мисълта,че термостата отваря нормално! Също така нямам проблем с разхода.Въобразявам ли си или наистина има някакъв проблем...?Поздрави!Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Колега при тези температури навън нормалното е термостата да си стои затворен и съответно колата да си загрява нормално.А щом ти записва грешка е добре да си провериш и датчика на термостата който подава инфо към контролера.Ако не се лъжа при теб трябва да е един датчик с три кабела.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
ogi28b написа:А не те ли наведе на мисълта че отваря нормално, но не когато трябва, или пък че изобщо не се е затварял ?iakvvu написа:А щом ти записва грешка е добре да си провериш и датчика на термостата който подава инфо към контролера.Ако не се лъжа при теб трябва да е един датчик с три кабела.Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Виж тук, особено писанията за термоса http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=47631F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Виж тук, особено писанията за термосаBravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Малко развитие на моя проблем!След втора диагностика,колегата "emzo" се оказа напълно прав.Проблема беше с датчика за охлаждащата течност,който се намира на термостата!С малко помощ от колегата "////" и неговия колега Иво,датчика го монтираха доста бързо.Дано повече да няма проблеми!Поздрави!Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар