Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Охладителнa система Bravo JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    @chaveto - aбе колега, как може да казваш и истини, а в същото време и глупости да ръсиш @ivan_dice:1. снимай да видим къде стои2. играе ли стрелката, като загрее ? В смисъл такъв, след като ти отвори термостата, стрелката не трябва да мърда дори с 1мм !!! Ако играе, почукай таблото силно.Ако от вибрациите се премести ... точка 3, но първо отговори на 1 и 2.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      @chaveto - aбе колега, как може да казваш и истини, а в същото време и глупости да ръсиш
      Колега я ми кажи кои са глупостите за да знам да не ги казвам друг път :D

      Коментар


        #18
        Колеги ако имате нещо да казвате по темата .... казвайте го ако ли не сте е за тоя раздел http://forum.fiat-bg.org/viewforum.php?f=6А иначе .... като му вкараш 2-3 бокса на таблото температурата се оправя и уреда си идва на мястото кадето трябва да е ... интересуваме на всички ли го има тоя дефект в тоя уред >??? и евентуално начин за отстраняването му .... че бащата ме спука от ебавки .... ("ама кола си зел бетер ладата е .... требва я млатиш за да показва какво отчита) Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          ivan_dice написа:
          Колеги ако имате нещо да казвате по темата .... казвайте го ако ли не сте е за тоя раздел http://forum.fiat-bg.org/viewforum.php?f=6
          Колега аз мисля, че доста добре и ясно съм ти го написал ти ако не четеш какво ти се пише е твой проблем :D Иначе можеш да си купиш контролен уред от тези където се слагат на колонката на предното стъкло или някъде по таблото и едновременно да наблюдаваш и двата. Предполагам ако това което ще си купиш е качествено не трябва да има проблеми с показанията и да трябва да го калиброваш с удар :D

          Коментар


            #20
            Алооу новобранката ...... Я сега виж в DOWNLOADS секцията на САЙТА, за PDF със заглавие - jumping temp нещо си
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Здравейте колеги!Ще използвам темата на колегата(дано не се засегне) за да не пускам нова тема.При компютърна диагностика се оказа,че се е записала следната грешка-"температура на охладителната течност(зап)".Изчистиха грешката,но преди малко пак светна "чек" лампата.Днес навъртях към 25 км,но стрелката на тем. не се покачи повече от първото отделение .След като свалих капака опипах двата маркуча,които излизат от радиатора.И двата бяха топли.Това ме навежда на мисълта,че термостата отваря нормално! Също така нямам проблем с разхода.Въобразявам ли си или наистина има някакъв проблем...?Поздрави!
              Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
              Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

              Коментар


                #22
                А не те ли наведе на мисълта че отваря нормално, но не когато трябва, или пък че изобщо не се е затварял ?

                Коментар


                  #23
                  Колега при тези температури навън нормалното е термостата да си стои затворен и съответно колата да си загрява нормално.А щом ти записва грешка е добре да си провериш и датчика на термостата който подава инфо към контролера.Ако не се лъжа при теб трябва да е един датчик с три кабела.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    А не те ли наведе на мисълта че отваря нормално, но не когато трябва, или пък че изобщо не се е затварял ?
                    Това означава ли,че термостата е за смяна?...
                    iakvvu написа:
                    А щом ти записва грешка е добре да си провериш и датчика на термостата който подава инфо към контролера.Ако не се лъжа при теб трябва да е един датчик с три кабела.
                    Не мога да те разбера нещо! Искаш да кажеш да почистя датчика ли?
                    Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                    Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                    Коментар


                      #25
                      Виж тук, особено писанията за термоса http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=47631
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Виж тук, особено писанията за термоса
                        Прочетох темата колега!Сменил си датчика на термостата,но при теб е имало проблем с висок разход докато при мен е добре(лятото 6-6.5;зимата-7/100)Това ме кара да мисля,че не е от този дачтик! Не мога да разбера какво точно показва грешката при диагностиката а именно:"температура на охладителната течност(зап)"
                        Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                        Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                        Коментар


                          #27
                          Aбе сменяй термос и датчик.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Малко развитие на моя проблем!След втора диагностика,колегата "emzo" се оказа напълно прав.Проблема беше с датчика за охлаждащата течност,който се намира на термостата!С малко помощ от колегата "////" и неговия колега Иво,датчика го монтираха доста бързо.Дано повече да няма проблеми!Поздрави!
                            Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                            Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                            Коментар

                            Working...
                            X