Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Охладителнa система Bravo JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Охладителнa система Bravo JTD 105

    Един вапрос ме мъчи колеги ... разглобих всичко и немога да намеря тоя термодатчик който включва перките .... някой може ли да ми каже каде се намира ... че нещо май имам проблеми с 1-ва степен на перките .... колата ми загрява и срелката седи 1 деление над средата .... а до колкото знам това не е хубаво за тея двигатели ....
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Re: Охладителан система JTD

    ivan_dice написа:
    Един вапрос ме мъчи колеги ... разглобих всичко и немога да намеря тоя термодатчик който включва перките .... някой може ли да ми каже каде се намира ... че нещо май имам проблеми с 1-ва степен на перките .... колата ми загрява и срелката седи 1 деление над средата .... а до колкото знам това не е хубаво за тея двигатели ....
    Датчика ти се намира монтиран върху корпуса на термостата.

    Коментар


      #3
      Колега, както и да карам колата, в момента не включва перката, освен ако не пусна климатика.Почукай по таблото и виж дали стрелката ще падне на средата Охладителната система на JTD е перфектна.p.s. абе к’во става тука, всичките станахте гадни НАФТАДЖИИ
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Май на там отиват нещата .... Diesel Power -
        I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

        Коментар


          #5
          Няма лошо. Но Airfan ще излезе прав. Прекаленото търсене на нафта - по висока цена на същата. Ама пък в раздел дизели ще се чувства изобилие от хора.ПС: Днес имах среща с момче, което смята да си купува ЖТД. Препоръчах му форума. Покара и Бравата ми...и е вече в кюпа...Отделих се от темата, но мисля, че с отговора си Жоро я изчерпи.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            абе аз искам да знам каде се намират датчиси ЩОТО ме притеснява тая температура .... бля бля бля .... на HGT=to системата ми беше до болка ясна ... но тука гледам като теле :D .... а чесно казано като гледам има повече електроника от на бравото и ме е страх да ровичкам преди да съм разбрал на къв принцип бачкаПС: НАФТА Е ИСТИНАТА
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              ivan_dice написа:
              ПС: НАФТА Е ИСТИНАТА
              Обаче от истината боли когато не е наред двигателя и започва едно избиване на зъбки и каквото се сетиш :D

              Коментар


                #8
                ivan_dice написа:
                ПС: НАФТА Е ИСТИНАТА
                .... каза човек, който доскоро е карал Браво ХГТ Евала колега, добри думи в тази сива петъчна вечер. Ако стрелката ти стои малко над средата, НО НЕ МЪРДА от там при никакви положения - няма място за притеснение. Просто запомни това положение, и знай че всяко отклонение от там означава проблем. Пък ако се видим на италфеста, ще тестваме системата на компютър, и нема да се пуашиш. Ето накратко - има един единствен датчик, на термостата, който подава инфо към таблото и към компютъра. От там нататъка компютъра решава дали, кога, и колко време да работят перките. И не се притеснявай - няма резистор за бавна скорост, и никога няма да имаш проблеми от този тип. И да знаеш - при спокойно каране трябва много, много, много да чакаш за да прегрееш колата, дори и да не работят перките. На практика - невъзможно, стига навън да не е 43 градуса.

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  ivan_dice написа:
                  ПС: НАФТА Е ИСТИНАТА
                  Обаче от истината боли когато не е наред двигателя и започва едно избиване на зъбки и каквото се сетиш :D
                  Абе страшничко си е, но не чак толкова. :D Минах по този път и мисля, че за една година с приличен преход човек си избива разходите...Е - разбира се да не се случва всяка година или от смяна на масло до друга де. ПС: И ако човек случи на майсторлък де.
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #10
                    Колега мисълта ми беше, че един бензинов мотор е много по евтин ако трябва да му подменяш чарколяка по запалителната система.

                    Коментар


                      #11
                      Кратко пояснение за колегата chaveto .....Фиат БРАВО ХГТ пълно обслужване на двигателя (говорим за всички ролки и 3 ремъка, водна помпа с майсторлък) ти коства някакви си 900лв.... (ако майстора е твой човек )Фиат БРАВО ЖТД пълно обслужване на двигателя (ще рече 2 ремъка водна помпа и 4 ролки с майсторлък) са ти само скромните 400лв. НЕ КОМЕНТИРАМ НАБЛЮДЕНИЯТА СИ ВЪРХУ РАЗХОДА НА ГОРИВО !!!!!!!!!!!!!!!!!от тук нататък ти преценявай Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Иначе колега Оги .,.... има ли шанс термодатчика на термостата да се е прецакал и от там да идва проблема ... ?????
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          При така описаните симптоми - датчика категорично не е проблем. Ако е проблем, ще показва каквото си иска, а не постоянно показание. Ако изобщо показва. Понякога и компютъра разбира че датчика е извън строя, и лампата свети. Обърни внимание дали за един и същи маршрут стрелката се издига до средата за еднакво време, и изобщо за колко време ти загрява, за какво разстояние... Ако резултатът е еднакъв - не се притеснявай.

                          Коментар


                            #14
                            Утре ще го засека и ще снимам да ви покажа каде седи стрелката....
                            AUDI 1.8 20V TURBO
                            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              Колега тази стрелка въобще не е критерии за точна температура. Каквото каже датчика това виждаш на таблото. За да си сигурен, че нямаш проблем се мери с термометър реалната температура на охладителната течност. Тогава тази температура се сравнява с показанията на диагностиката и съпротивлението на датчика. С термометъра се гледа и кога включват перките и т.н. Стрелковата система на таблото е един контролен уред който се оказва, че няма никаква точност и го калиброваш с удари по таблото :D За да премахнеш проблема ти трябва проверка с термометър и останалите сравнения които ти казах. Сега някой може да каже, че и само диагностика е достатъчна но не е така защото каквото казва датчика това вижда и комп. а дали показанията са верни може само да ни каже един термометър А относно цените не ти говоря за труд ами за части.

                              Коментар

                              Working...
                              X