Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

моля за съвет Брава 1.9 JTD 105k.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    .И винаги се отразява на позицията на педала на съединителя на отделяне.
    Стефане, това на теория ли говориш ? Защото практиката пак се разминава с теорията.И пак при мен
    Е това ти думам де. При него е така. Не се променя позицията на педала, променя се мястото на отделяне на самия съединител.

    Коментар


      #32
      ogi28b написа:
      Stefan Hadjov написа:
      ogi28b написа:
      emzo написа:
      Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
      Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
      Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.
      Вероятно защото навлиза спирачна течност, която заема освободеното място
      Да,правиш аналогия със спирачките,но системите са коренно различни.При спирачките е така както казваш.Точно обратното се получава като се износва феродото на съединителя, част от хидравл.течност се връща обратно в казанчето където я наливаш.Проследи механиката на управлението на съединителя и ще се увериш.При износване на феродото притискателния диск застава в друго положение,а от там и палците на диафрагмената пружина също.И за това за да отдели съединителя трябва да направи по голям ход палците на диафрагмената пружина ,а това праща педала в по високо положение на включване.

      Коментар


        #33
        emzo написа:
        .И винаги се отразява на позицията на педала на съединителя на отделяне.
        Стефане, това на теория ли говориш ? Защото практиката пак се разминава с теорията.И пак при мен
        Абе остави тази версия за разминаване на теорията с практиката.Това са субективни оценки,пренесени върху обективни процеси.Само тогава може да има разминаване.Тръгни от феродовия диск,през притискателния,през лагера,през лоста до педала и ще се увериш че е така.

        Коментар


          #34
          naskobg написа:
          Е това ти думам де. При него е така. Не се променя позицията на педала, променя се мястото на отделяне на самия съединител.
          Е, те това е истината.Точно така е.

          Коментар


            #35
            Е добре де, не се запълва течност, а течността се връща. Нали си разбрал какво имам предвид? Така както не се променя позицията на спирачния педал в зависимост от износването, така не се променя и педала на съединителя в зависимост от износването. Струва ми се че всички говорим за едно и също, и всички са прави, но все пак се спори.

            Коментар


              #36
              Stefan Hadjov написа:
              naskobg написа:
              Е това ти думам де. При него е така. Не се променя позицията на педала, променя се мястото на отделяне на самия съединител.
              Е, те това е истината.Точно така е.
              Ми нали за това говорим/пишем с Оги от самото начало !
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                Стефан е прав, просто аз разтълкувах от гледна точка на педала, той винаги е на една позиция, но начинът на задаване на въпроса предполага друг отговор - че наистина съединителят променя позицията си и няма как. Но явно правилно съм разбрал че имаш предвид само педала, от гледна точка на това, че например колегите с жила от време на време пускат тема "Как да си натегна жилото?", но при хидравличен - проблем с педала няма. От началото до края теоретично все е на една позиция. Кой първи ще спре да пише ?

                Коментар

                Working...
                X