Aбе и аз така си мислех, приказвах с един мастор и каза, че точно тампоните на ДВГ били много здрави, на ск. кутия тампона го смених де.Но всичко се оправи чак след вълшебната дума Валео
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
моля за съвет Брава 1.9 JTD 105k.
Collapse
X
-
ogi28b написа:emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
ogi28b написа:emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ogi28b написа:emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ogi28b написа:emzo написа:Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Коментар
-
Дали механичен или хидравличен,няма никакво значение.Това е въпрос на предавка.И винаги се отразява на позицията на педала на съединителя на отделяне.Не се отразява когато позицията на педала е регулируема и ти си го подържаш винаги да ти отделя на едно и също място чрез регулиране.Но ако не пипаш регулировката позицията се променя.Когато системата е саморегулираща,тогава позицията на педала е винаги на едно място,но позицията на отделяне се променя в зависимост от износването на феродото.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар