Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

моля за съвет Брава 1.9 JTD 105k.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Aбе и аз така си мислех, приказвах с един мастор и каза, че точно тампоните на ДВГ били много здрави, на ск. кутия тампона го смених де.Но всичко се оправи чак след вълшебната дума Валео
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      При мен го има същото тресене но само сутрин на студено, загрее ли малко двигателя и веднага се оправя. Педала не е твър но отделя малко по високо. Днес обаче е дъждовно и влажно и си тресе на всяко тръгване.

      Коментар


        #18
        Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Не, освен ако не е направен да се само регулира.

          Коментар


            #20
            НЕ разбирам от съединители .... но това тресене определено не е нормално при потеглянего !!!!
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              Не, освен ако не е направен да се само регулира.
              Не мисля, че е точно така колега.

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
                Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.

                Коментар


                  #23
                  Аз го усетих това преди и след като смених съединителя, но исках да питам първо !
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    emzo написа:
                    Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
                    Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
                    Ако започне да отделя другаде - има проблем - я силно износен съединител, я някоя помпа.

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      emzo написа:
                      Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
                      Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
                      Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.

                      Коментар


                        #26
                        Stefan Hadjov написа:
                        ogi28b написа:
                        emzo написа:
                        Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
                        Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
                        Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.
                        При механичен - да, но при хидравличен?Иначе той наистина си отделя на друго място, но това май не се отразява на позицията на педала.

                        Коментар


                          #27
                          Stefan Hadjov написа:
                          ogi28b написа:
                          emzo написа:
                          Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
                          Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
                          Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.
                          Вероятно защото навлиза спирачна течност, която заема освободеното място

                          Коментар


                            #28
                            Дали механичен или хидравличен,няма никакво значение.Това е въпрос на предавка.И винаги се отразява на позицията на педала на съединителя на отделяне.Не се отразява когато позицията на педала е регулируема и ти си го подържаш винаги да ти отделя на едно и също място чрез регулиране.Но ако не пипаш регулировката позицията се променя.Когато системата е саморегулираща,тогава позицията на педала е винаги на едно място,но позицията на отделяне се променя в зависимост от износването на феродото.

                            Коментар


                              #29
                              .И винаги се отразява на позицията на педала на съединителя на отделяне.
                              Стефане, това на теория ли говориш ? Защото практиката пак се разминава с теорията.И пак при мен
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Значи в нашия случай системата е саморегулируема и когато износването е твърде голямо, същото не може да компенсира и започва да отделя другаде като субективно усещане върху педала.

                                Коментар

                                Working...
                                X