Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

моля за съвет Брава 1.9 JTD 105k.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    моля за съвет Брава 1.9 JTD 105k.

    Здравеите от два дни сам собственник на Брава JTD 105k. колата е запазена и всичко е наред, има едно леко вибриране докато потегля на преден ход струва ми се, че когато потеглям с 1500 оборота това го няма. Дали е проблем или не немога да преценя понеже до сега сам карал само бензин. Нека който може да даде савет. Благодаря предварително.
    FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
    Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

    #2
    Докато четях мнението и първата мисъл която ми мина през акъла е маховик.По-добре да не е той ,че е доста скъпичък.Маховика на този двигател е с демпферни пружини и ако са омекнали или начупени лошо.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Колко много твърд ти е най-левия педал ?Приготви си 500-600лв за съединител
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Според мен колегата не е карал дизел и затова така му се струва. Като подкарах дизел и аз си мислех, че нещо не и е наред на колата, щото тресеше при тръгване. Казаха ми да подавам повече газ - вече повече от година нямам никакви проблеми. А педалът ми е адски твърд ако го сравнявам с реното или с форда - но няма абсолютно никакви признаци, че нещо не му е наред, въпреки че в началото ме убеждаваха да го сменя, щото нямал да изкара и 1-2 хиляди километра (вече повече от 20 000 кара). Но като се кара известно време се свиква. А и да спомена, че имах едни въображаеми дефекти в главата си, щото ми се струваше, че колата дрънчи като трактор.... :DИди да ти направят диагностика и да я огледат да се успокоиш и си карай колата със здраве без да се вманиачаваш много много
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #5
          И все пак залагам на съединителче , минах по този път
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Педала си е нормален и нормално си отделя. Благодаря за отговорите. А дали може да има скасан тампон на котията
            FIAT Brava SX 1.9 JTD 105 1999г.
            Подкрепете в Facebook "Не на скъпите горива в България"

            Коментар


              #7
              ele написа:
              Според мен колегата не е карал дизел и затова така му се струва. Като подкарах дизел и аз си мислех, че нещо не и е наред на колата, щото тресеше при тръгване. Казаха ми да подавам повече газ - вече повече от година нямам никакви проблеми.
              Да, да... определено не е заради това че не е карал дизел, и му се струва. Качи се в кола със здрави съединител и маховик, и виж дали трепва дори и за миг? Не можеш дори да си помислиш че е дизелов двигател.

              Коментар


                #8
                ele написа:
                Според мен колегата не е карал дизел и затова така му се струва. Като подкарах дизел и аз си мислех, че нещо не и е наред на колата, щото тресеше при тръгване. Казаха ми да подавам повече газ - вече повече от година нямам никакви проблеми. А педалът ми е адски твърд ако го сравнявам с реното или с форда - но няма абсолютно никакви признаци, че нещо не му е наред, въпреки че в началото ме убеждаваха да го сменя, щото нямал да изкара и 1-2 хиляди километра (вече повече от 20 000 кара). Но като се кара известно време се свиква.
                На една служебна Fiesta 1.4 TDCi на 28000 км също се усеща лека вибрация при тръгване.
                STILO 1,9JTD

                Коментар


                  #9
                  И аз залагам на съединител.

                  Коментар


                    #10
                    Тази сутрин, докато отивах(шофирах) на работа се сетих за тази тема.При изряден съединител и маховик, дори при потегляне на полусъединител няма тресене
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      И при мен го имаше това тресене.Съединителя беше сравнително твърд.Мислех ,че като го сменя , ще се оправи,но се оказа, че и маховика си е заминал.Смяната и на двете части е доста болезнена, но пък после няма такъв кеф.Няма тресене.Мек съединител.А бе пълно густо.Така че ,ако е само съединител няма от какво да се притесняваш.RC_MIRO ,най-добре е ,да се качиш да покараш кола с сменен съединител и маховик и тогава да прецениш твоя нали е нормален.
                      '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD105

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, който ходи на Италфест, може да си направим паралелна ЖТД-среща, и там да сравним всички коли, и да видим кой къде е. Може би колегите Airfan и marinsto ще бъдат като еталони, защото те са с чисто нови съединители и маховици.

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Колеги, който ходи на Италфест, може да си направим паралелна ЖТД-среща, и там да сравним всички коли, и да видим кой къде е. Може би колегите Airfan и marinsto ще бъдат като еталони, защото те са с чисто нови съединители и маховици.
                          От мен - няма проблем. Аз ще ходя и ако искаш Оги, говори с организаторите, че се имаш повече, да ни отделят някаква зоничка да се съберем там с ЖТД-тата.

                          Коментар


                            #14
                            Не разбрах какво точно тресе. Щото аз имам заминал тампон на двигателя и ако тръгна без газ яко притриса. С газ го няма проблема. Може и тампон на двигателя да е.
                            Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                            Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги и аз го имам същия проблем с тресенето при потегляне на ниски обороти .... все едно караш трактор (модел шаситка) ... колата ми е на 5 дни и още си я карам така в понеделник влиза в сервиз за основен преглед .... и дано не се окаже че и съединителя е за смяна щото ... Няма пара и за него !
                              AUDI 1.8 20V TURBO
                              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X