Aбе и аз така си мислех, приказвах с един мастор и каза, че точно тампоните на ДВГ били много здрави, на ск. кутия тампона го смених де.Но всичко се оправи чак след вълшебната дума Валео
При мен го има същото тресене но само сутрин на студено, загрее ли малко двигателя и веднага се оправя. Педала не е твър но отделя малко по високо. Днес обаче е дъждовно и влажно и си тресе на всяко тръгване.
Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.
Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.
При механичен - да, но при хидравличен?Иначе той наистина си отделя на друго място, но това май не се отразява на позицията на педала.
Поправете ме ако греша, но при хидравличен съединител отделянето е винаги на едно и също място. Нали ?
Предвид моделът автомобил в темата - ДА. Съединителят отделя винаги на едно място, незавсимо от износването.
Обясни защо.Интересно е.Аз твърдя,че съединителя не отделя на едно и също място в процеса на експлоатация.Мястото се променя според износването на феродовия диск.
Вероятно защото навлиза спирачна течност, която заема освободеното място
Дали механичен или хидравличен,няма никакво значение.Това е въпрос на предавка.И винаги се отразява на позицията на педала на съединителя на отделяне.Не се отразява когато позицията на педала е регулируема и ти си го подържаш винаги да ти отделя на едно и също място чрез регулиране.Но ако не пипаш регулировката позицията се променя.Когато системата е саморегулираща,тогава позицията на педала е винаги на едно място,но позицията на отделяне се променя в зависимост от износването на феродото.
Значи в нашия случай системата е саморегулируема и когато износването е твърде голямо, същото не може да компенсира и започва да отделя другаде като субективно усещане върху педала.
Коментар