Колеги колко трябва да е напрежението на акумулатора когато е запалена колата. По принцип вече няма значение каква е колата и напрежението трябва да си е 14.2-14.4V При мен обаче ми направи впечатление, че някак си слабо ми светят фаровете и осветлението на таблото и когато замерих напрежението показваше 13.3V и нито нагоре нито надолу. И сега се чудя дали е нормално или имам проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зареждане 2.4Jtd Либра
Collapse
X
-
И отгоре и отдолу си е мъка, като знам, че да се свали се разглобява половината кола и двигателя даже можело да се наложи да се отмести малко, не ми се мисли Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Колега @J T D ти не ми помагаш :D Аз жиците си ги разбирам добре, винаги обичам се консултирам преди да правя нещо което е на зло място. Масово явление при 2.4 е да пука корпуса на алтернатора и нали се сещаш, че ще е по добре някой да ти каже да погледнеш от някъде и да видиш дали не е спукан от колкото сам да почнеш да проверяваш една по една възможните причини. Колегата оги точно това прави, казва да проверя клемите. Ти обаче нищо не ми казваш
Коментар
-
chaveto написа:И отгоре и отдолу си е мъка, като знам, че да се свали се разглобява половината кола и двигателя даже можело да се наложи да се отмести малко, не ми се мисли Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Колега @J T D ти не ми помагаш :D Аз жиците си ги разбирам добре, винаги обичам се консултирам преди да правя нещо което е на зло място. Масово явление при 2.4 е да пука корпуса на алтернатора и нали се сещаш, че ще е по добре някой да ти каже да погледнеш от някъде и да видиш дали не е спукан от колкото сам да почнеш да проверяваш една по една възможните причини. Колегата оги точно това прави, казва да проверя клемите. Ти обаче нищо не ми казваш
Коментар
-
Има някакви аномалии, то ще си покаже. Днес след като 6 часа не е палена при акумулатор 12.5V запали и веднага стана 13.70 и за няколко секунди го задържа на 14.00V Пуснах всичко където е консуматор и от 14V не мръдна. Отгоре е абсурд да се стигне до алтернатора има даже и някакви предпазни кори които го покриват и остава вариант само от долу. Но явно нещо електрониката ме бърка защото пускам си фаровете и ми показва, че имам изгорял от пред. Слизам гледам не свети, гася ги пак ги пускам светва Осветлението на таблото му играе светлината, спирам/пускам и се оправя и още разни такива аномалии и да не се окаже някой от компотите, че ми е ужас :D
Коментар
-
chaveto написа:Има някакви аномалии, то ще си покаже. Днес след като 6 часа не е палена при акумулатор 12.5V запали и веднага стана 13.70 и за няколко секунди го задържа на 14.00V Пуснах всичко където е консуматор и от 14V не мръдна. Отгоре е абсурд да се стигне до алтернатора има даже и някакви предпазни кори които го покриват и остава вариант само от долу. Но явно нещо електрониката ме бърка защото пускам си фаровете и ми показва, че имам изгорял от пред. Слизам гледам не свети, гася ги пак ги пускам светва Осветлението на таблото му играе светлината, спирам/пускам и се оправя и още разни такива аномалии и да не се окаже някой от компотите, че ми е ужас :DFiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Провери кабелите които осигуряват (-) от акумулатора към купето и двигателя.Възможно е да имаш окисляване в местата на връзка и от там да се получава пад на напрежение в тези точки,което да е фатално за напрежението върху акумулатора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар