Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зареждане 2.4Jtd Либра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зареждане 2.4Jtd Либра

    Колеги колко трябва да е напрежението на акумулатора когато е запалена колата. По принцип вече няма значение каква е колата и напрежението трябва да си е 14.2-14.4V При мен обаче ми направи впечатление, че някак си слабо ми светят фаровете и осветлението на таблото и когато замерих напрежението показваше 13.3V и нито нагоре нито надолу. И сега се чудя дали е нормално или имам проблем.

    #2
    Къде е измерено, на клемите, на полюсите, или комбинирано - клема + полюс. Виж дали има разлика между напрежението измерено на клемите, и това на полюсите.

    Коментар


      #3
      Клемите са чисти и съм на 100% убеден, че няма да има разлика.

      Коментар


        #4
        Значи нищо не пречи да измериш и там, и там. Следващата стъпка е да измериш напрежението на изхода на алтернатора, за да провериш дали този пад не е предизвикан от хлабава връзка. Но най-вероятно нещата клонят към сваляне и ремонт на алтернатор - четки, регулатор, лагери.

        Коментар


          #5
          Утре ще премеря така и така. На алтернатора да премеря е абсурд, ще ми е по лесно да си напъхам главата в г..... от колкото да стигна до него и да меря.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Утре ще премеря така и така. На алтернатора да премеря е абсурд, ще ми е по лесно да си напъхам глава в г..... от колкото да стигна до него и да меря.
            Хмм,Оги ти дава съвет какво да направиш,ти ни така ни така!
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #7
              J T D - На либра 2.4 действително мястото вероятно е силно, силно ограничено. Виждал съм на 1.9 как е, представям си на 2.4... Ама може би все отнякъде, отдолу може би , би могло да се бръкне.. знам ли...

              Коментар


                #8
                И отгоре и отдолу си е мъка, като знам, че да се свали се разглобява половината кола и двигателя даже можело да се наложи да се отмести малко, не ми се мисли Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Колега @J T D ти не ми помагаш :D Аз жиците си ги разбирам добре, винаги обичам се консултирам преди да правя нещо което е на зло място. Масово явление при 2.4 е да пука корпуса на алтернатора и нали се сещаш, че ще е по добре някой да ти каже да погледнеш от някъде и да видиш дали не е спукан от колкото сам да почнеш да проверяваш една по една възможните причини. Колегата оги точно това прави, казва да проверя клемите. Ти обаче нищо не ми казваш

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  И отгоре и отдолу си е мъка, като знам, че да се свали се разглобява половината кола и двигателя даже можело да се наложи да се отмести малко, не ми се мисли Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Колега @J T D ти не ми помагаш :D Аз жиците си ги разбирам добре, винаги обичам се консултирам преди да правя нещо което е на зло място. Масово явление при 2.4 е да пука корпуса на алтернатора и нали се сещаш, че ще е по добре някой да ти каже да погледнеш от някъде и да видиш дали не е спукан от колкото сам да почнеш да проверяваш една по една възможните причини. Колегата оги точно това прави, казва да проверя клемите. Ти обаче нищо не ми казваш
                  Добре де, слизаш в гаража, махаш кората на канала и поглеждаш зад двигателя над рейката от страната на ремъците. Мисля си, че отзад ще имаш достатъчно място да бръкнеш и да защипеш с крокодилчета двата извода на алтернатора. Хвърли едно око все пак.

                  Коментар


                    #10
                    Има някакви аномалии, то ще си покаже. Днес след като 6 часа не е палена при акумулатор 12.5V запали и веднага стана 13.70 и за няколко секунди го задържа на 14.00V Пуснах всичко където е консуматор и от 14V не мръдна. Отгоре е абсурд да се стигне до алтернатора има даже и някакви предпазни кори които го покриват и остава вариант само от долу. Но явно нещо електрониката ме бърка защото пускам си фаровете и ми показва, че имам изгорял от пред. Слизам гледам не свети, гася ги пак ги пускам светва Осветлението на таблото му играе светлината, спирам/пускам и се оправя и още разни такива аномалии и да не се окаже някой от компотите, че ми е ужас :D

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Има някакви аномалии, то ще си покаже. Днес след като 6 часа не е палена при акумулатор 12.5V запали и веднага стана 13.70 и за няколко секунди го задържа на 14.00V Пуснах всичко където е консуматор и от 14V не мръдна. Отгоре е абсурд да се стигне до алтернатора има даже и някакви предпазни кори които го покриват и остава вариант само от долу. Но явно нещо електрониката ме бърка защото пускам си фаровете и ми показва, че имам изгорял от пред. Слизам гледам не свети, гася ги пак ги пускам светва Осветлението на таблото му играе светлината, спирам/пускам и се оправя и още разни такива аномалии и да не се окаже някой от компотите, че ми е ужас :D
                      Доколкото знам нормално е след като колата не е палена малко повече време да дава че зарежда повече (поради това че стартера е дръпнал голяма част от тока). Замери и виж след примерно 4-5 мин работа на двигателя на място. Тогава без консуматори трябва да си над 14V. 13.8 без консуматори включени няма да ти върши работа на дизел (а пък ти си 2.4) вярвай ми от опит знам. За сравнение колата от подписа ми след като я запаля и поработи 5 мин дава 14.21V. След включване на всички консуматори- къси, дълги варове, вентилатора на 3, CD-то на мах увеличено спадна на 14.20 и така и остана. От това по добре здраве му кажи.Както си казал в първия си пост колега, 14.2-14.4 в противен случай зимата ще береш ядове,ще трябва да го зареждаш и в крайна сметка ще се съсипе акумолатора.И за край трябва да си сигурен че уреда с който мериш е верен!
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #12
                        Провери кабелите които осигуряват (-) от акумулатора към купето и двигателя.Възможно е да имаш окисляване в местата на връзка и от там да се получава пад на напрежение в тези точки,което да е фатално за напрежението върху акумулатора.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          Окиси няма никъде по кабелите, всичко е проверено.

                          Коментар

                          Working...
                          X