Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко масло губите (изгаряте, течове)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След като на майсторите не им се захваща с дизел на фиат, значи са се наяли достатъчно към момента. Гледам че мемчетата от алфа форума са доволни много от сервиза на Румен, който е като клубен сервиз. Има координати в алфа форума. Правил само италиански автомобили. Доста хора си правят фиатите там. Може да попиташ
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #17
      MadHead написа:
      След като на майсторите не им се захваща с дизел на фиат, значи са се наяли достатъчно към момента. Гледам че мемчетата от алфа форума са доволни много от сервиза на Румен, който е като клубен сервиз. Има координати в алфа форума. Правил само италиански автомобили. Доста хора си правят фиатите там. Може да попиташ
      много благодаря, още днес ще му потърся координатите...възможно е да са ме лъгали, до сега не съм го сменял аз, поради ремонта, а после смяната на семеринга, дето не ми оправи теча...следващия път съм си аз и ще видя точно колко събира...пп към чавето, при този теч не мисля да сменям масло, то е постоянно ново няма време да се очерни даже
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #18
        BEX---GT написа:
        пп към чавето, при този теч не мисля да сменям масло, то е постоянно ново няма време да се очерни даже
        Не е точно така

        Коментар


          #19
          Geraka написа:
          GbGzTeaM написа:
          Абе капенето е майка на доливането.Доливайте колеги, не се плашете :D
          Бягай ти тая работа - пари на вятъра за масло....по0добре да намериш от къде тече, а и е гадно да отвориш капака и всичко да е в масло
          Ами аз като отворя капака всичко си лъщи Тече ми някъде от гарнитурата на картера сигурен съм.Сега един ентусиаст от блока с булдозер направи много готин канал и ще го оправя и това, като му дойде редът
          Тря'а напиша нещо тука, нали

          Коментар


            #20
            GbGzTeaM написа:
            Geraka написа:
            GbGzTeaM написа:
            Абе капенето е майка на доливането.Доливайте колеги, не се плашете :D
            Бягай ти тая работа - пари на вятъра за масло....по0добре да намериш от къде тече, а и е гадно да отвориш капака и всичко да е в масло
            Ами аз като отворя капака всичко си лъщи Тече ми някъде от гарнитурата на картера сигурен съм.Сега един ентусиаст от блока с булдозер направи много готин канал и ще го оправя и това, като му дойде редът
            На картера няма гарнитура - уплътнява се с някакъв термоустойчив силикон.
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              Geraka написа:
              На картера няма гарнитура - уплътнява се с някакъв термоустойчив силикон.
              ...номер 71713687 , 9 паунда според еПЕР (~20 лева)

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                Geraka написа:
                На картера няма гарнитура - уплътнява се с някакъв термоустойчив силикон.
                ...номер 71713687 , 9 паунда според еПЕР (~20 лева)
                Сигурен ли си?Понеже за моята не излиза нищо, а с тоя номер дето го даваш излиза "sealer", което не знам как се превежда, но картинката изглежда като силикон ЕДИТ: Опс...май не те разбрах....това е номера на силикона
                Прикачени файлове
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #23
                  Благодаря ви колеги!
                  Тря'а напиша нещо тука, нали

                  Коментар


                    #24
                    GbGzTeaM написа:
                    Благодаря ви колеги!
                    И на мен е като при Оги, към 7000 км почва да ми присветва лампичката с щеката но нивото си е до горе почтисега съм с Castrol Magnetic 10 w.
                    Toyota Celica 98-7AFE
                    Ex:Fiat Bravo JTD

                    Коментар


                      #25
                      опаааа.. колеги аз масло досега не съм доливал никога.... следя си маслото от смяна до смяна през 2000км да кажем, и вече съм на 9000км, и щеката ми е на 2мм от максимума... това нормално ли е на 263000км съм..

                      Коментар


                        #26
                        моето днес го гледах че ми остават 1000км до смяна...не е мръднало и от предната смяна не съм долял и капчица...което чак ме радва ТД100 е самолета маслото е Cаstrol Syntec Blend 10w40
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #27
                          И литър да долея на 10000 км. изобщо не ме притеснява.Какво толкова като си хапва 100-200 гр. на 1000 км. то и производителя е написал в книгата границите над които трябва да се притеснявате?
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            Tornado написа:
                            И литър да долея на 10000 км. изобщо не ме притеснява.Какво толкова като си хапва 100-200 гр. на 1000 км. то и производителя е написал в книгата границите над които трябва да се притеснявате?
                            И какви са тези граници колега?
                            Тря'а напиша нещо тука, нали

                            Коментар


                              #29
                              GbGzTeaM написа:
                              Tornado написа:
                              И литър да долея на 10000 км. изобщо не ме притеснява.Какво толкова като си хапва 100-200 гр. на 1000 км. то и производителя е написал в книгата границите над които трябва да се притеснявате?
                              И какви са тези граници колега?
                              До 300 мл. за бензинови и до 800 мл. за дизеловите на 1000 км.Книги не четете ли?
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                на 10000 км губя към 4-5 мм от щеката, но от една тръба капе масло и трябва да се смени тръбата. Дали гори - не знам, като спре да капе ще си проличи.
                                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                                Коментар

                                Working...
                                X