Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко масло губите (изгаряте, течове)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко масло губите (изгаряте, течове)?

    Здравейте, колеги, интересно ми е и честно казано имам нужда от тази информация в момента...турбо колите горят масло и това е нормално при мен положението е следното...Браво ТД 100със стабилен неустановен теч...http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...5#489345ако някой може да ми препоръча къде може да го погледнат да напише, на мен ми отказват... плащам си, а на "майсторите" не им се работи с ФИАТ дизел в горната темя писах 1.5л на 1000км, но след като се засмятах излезна по-малкоприблизително - 4л на 6000км...да го сложим приблизително - 700мл на 1000кммаслото не го сменям само си доливам... при вас положението как е?
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    При мен имаше навид не-голям теч от капака на клапаните, но от напълване 4.6 литра, след 7000 км започва да ми присветва лампата за понижено ниво, а пръчицата изобщо не се намасляваше при проверка, което значи под 4 литра в системата. Откакто ми сложиха някакъв силикон, течът при капака на клапаните спря, и вече на около 4000 км, нивото на маслото все още е близо до максимума, но аз много рядко проверявам, даже не знам колко беше като наливах, но пак си налях около 4.6 - 4.7 литра. Имам подобен теч и от картера, може би е по-малък, но май няма да го правя никога освен ако не започне да прави стабилни локви под колата. Маслото с което карам е Селения ТД .

    Коментар


      #3
      Аз имам леко омасляване около капака на клапаните и малко по картера и коло маркучите на маслото към турбото (вероятно скобите не държат добре) и ми харчи около 300-400 мл за 8-8500 км.

      Коментар


        #4
        Аз засега течове нямам и да чукна на дърво се надявам да нямам. Въздуховодите са омаслени и все пак на пръчката нивото не е мръднало от както съм сменил маслото. Маслото е Мегуин най висок клас за турбо дизелови мотори и е на 8к км.

        Коментар


          #5
          И аз имам теч отдолу.За 10000 км съм долял към 3 литра.Сега след 1000 км на другата смяна ще го гледам откъде е да го оправям.
          Тря'а напиша нещо тука, нали

          Коментар


            #6
            При мен за 8000км, нивото на масло е на 2-3 мм от максимума. И аз ,имам омасляване на маркучите за масло към турбото.Не знам колко е в мл предполагам 300-400.
            '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD105

            Коментар


              #7
              От макс до мин е около 1 л.

              Коментар


                #8
                Малии...аз като чета значи съм доста добре, макар и със заминало турбо.При мен в началото от картера, но след като го праснах по-яко и ми го завариха навсякъде(даже и пробката ) сега от там нямам течове.Скоро се беше разтекло от гарнитурата на капака на клапаните - смениих я и сега всичко е чисто.Течеше и от вакуум помпата - нея със силикон при смяната на горната гарнитура ми я оправиха и сега е ток и жица.Основния гореж на масло ми идва от турбото. В началото доливах около 500-600мл масло на 10000км....Сега след последната смяна съм долял вече около литър за около 8000км.Турбо пътищата са ми пълни с масло - просто много хвърля от турбото....Но съвсем скоро ще бъде заменене с новото, което седи под леглото в една торба Та като го сменя ще видя дали от там ми идва малко по-големия разход на масло от нормалното
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Абе капенето е майка на доливането.Доливайте колеги, не се плашете :D
                  Тря'а напиша нещо тука, нали

                  Коментар


                    #10
                    За 6000км- като гледам щеката- не е мръднало. Маслото е Q8 10W40 и е с 0.2л по-малко-4.7л. С повече от 110 на извънградско не карам, на магистрала до 130.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      GbGzTeaM написа:
                      Абе капенето е майка на доливането.Доливайте колеги, не се плашете :D
                      Бягай ти тая работа - пари на вятъра за масло....по0добре да намериш от къде тече, а и е гадно да отвориш капака и всичко да е в масло
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        хаха, ама на мен отгоре двигатела ми е лъскач, ама отдолу не гледай, в квартала съм си очертал пътя, по който се прибирам интересно впечатление ми направи, че явно JTD-тата събират 4,6-4,7 литра, мойта събира 4л и е на макс...и аз карам със Селениа Турбо дизел 10в, мислех да мина на 15в, но двигатела ми е добър (като изключим течовете) и няма смисъл.не знам, масло не сменям, само доливам и то даже няма време да се изцапа като хората, на разходи е горе-долу същото, ама не е работа да караш извънградско и след това да си миеш стоповете и задния джам от капки масло (смея се, ама е истина)пуснал съм връзки в два сервиза, пък дано някой се навие да проследи мистерията...
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #13
                          ЖТД-тата събират 4.9 литра по каталог. Ние просто доливаме по-малко.

                          Коментар


                            #14
                            BEX---GT написа:
                            хаха, ама на мен отгоре двигатела ми е лъскач, ама отдолу не гледай, в квартала съм си очертал пътя, по който се прибирам интересно впечатление ми направи, че явно JTD-тата събират 4,6-4,7 литра, мойта събира 4л и е на макс...и аз карам със Селениа Турбо дизел 10в, мислех да мина на 15в, но двигатела ми е добър (като изключим течовете) и няма смисъл.не знам, масло не сменям, само доливам и то даже няма време да се изцапа като хората, на разходи е горе-долу същото, ама не е работа да караш извънградско и след това да си миеш стоповете и задния джам от капки масло (смея се, ама е истина)пуснал съм връзки в два сервиза, пък дано някой се навие да проследи мистерията...
                            сигурен ли си,че точиш всичкото масло до капка,не виждам как ще ти събира инъче само 4 л
                            ex.Мареа ТД100

                            Коментар


                              #15
                              Аз по пръчката събрах 6.5л при смяната на маслото. А за колегите дето само доливат не е хубаво. Като си стане за смяна си го сменете.

                              Коментар

                              Working...
                              X