Здравейте, колеги, интересно ми е и честно казано имам нужда от тази информация в момента...турбо колите горят масло и това е нормално при мен положението е следното...Браво ТД 100със стабилен неустановен теч...http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...5#489345ако някой може да ми препоръча къде може да го погледнат да напише, на мен ми отказват... плащам си, а на "майсторите" не им се работи с ФИАТ дизел в горната темя писах 1.5л на 1000км, но след като се засмятах излезна по-малкоприблизително - 4л на 6000км...да го сложим приблизително - 700мл на 1000кммаслото не го сменям само си доливам... при вас положението как е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко масло губите (изгаряте, течове)?
Collapse
X
-
При мен имаше навид не-голям теч от капака на клапаните, но от напълване 4.6 литра, след 7000 км започва да ми присветва лампата за понижено ниво, а пръчицата изобщо не се намасляваше при проверка, което значи под 4 литра в системата. Откакто ми сложиха някакъв силикон, течът при капака на клапаните спря, и вече на около 4000 км, нивото на маслото все още е близо до максимума, но аз много рядко проверявам, даже не знам колко беше като наливах, но пак си налях около 4.6 - 4.7 литра. Имам подобен теч и от картера, може би е по-малък, но май няма да го правя никога освен ако не започне да прави стабилни локви под колата. Маслото с което карам е Селения ТД .
-
Малии...аз като чета значи съм доста добре, макар и със заминало турбо.При мен в началото от картера, но след като го праснах по-яко и ми го завариха навсякъде(даже и пробката ) сега от там нямам течове.Скоро се беше разтекло от гарнитурата на капака на клапаните - смениих я и сега всичко е чисто.Течеше и от вакуум помпата - нея със силикон при смяната на горната гарнитура ми я оправиха и сега е ток и жица.Основния гореж на масло ми идва от турбото. В началото доливах около 500-600мл масло на 10000км....Сега след последната смяна съм долял вече около литър за около 8000км.Турбо пътищата са ми пълни с масло - просто много хвърля от турбото....Но съвсем скоро ще бъде заменене с новото, което седи под леглото в една торба Та като го сменя ще видя дали от там ми идва малко по-големия разход на масло от нормалнотоEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
GbGzTeaM написа:Абе капенето е майка на доливането.Доливайте колеги, не се плашете :DEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
хаха, ама на мен отгоре двигатела ми е лъскач, ама отдолу не гледай, в квартала съм си очертал пътя, по който се прибирам интересно впечатление ми направи, че явно JTD-тата събират 4,6-4,7 литра, мойта събира 4л и е на макс...и аз карам със Селениа Турбо дизел 10в, мислех да мина на 15в, но двигатела ми е добър (като изключим течовете) и няма смисъл.не знам, масло не сменям, само доливам и то даже няма време да се изцапа като хората, на разходи е горе-долу същото, ама не е работа да караш извънградско и след това да си миеш стоповете и задния джам от капки масло (смея се, ама е истина)пуснал съм връзки в два сервиза, пък дано някой се навие да проследи мистерията...A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:хаха, ама на мен отгоре двигатела ми е лъскач, ама отдолу не гледай, в квартала съм си очертал пътя, по който се прибирам интересно впечатление ми направи, че явно JTD-тата събират 4,6-4,7 литра, мойта събира 4л и е на макс...и аз карам със Селениа Турбо дизел 10в, мислех да мина на 15в, но двигатела ми е добър (като изключим течовете) и няма смисъл.не знам, масло не сменям, само доливам и то даже няма време да се изцапа като хората, на разходи е горе-долу същото, ама не е работа да караш извънградско и след това да си миеш стоповете и задния джам от капки масло (смея се, ама е истина)пуснал съм връзки в два сервиза, пък дано някой се навие да проследи мистерията...ex.Мареа ТД100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар