И литър да долея на 10000 км. изобщо не ме притеснява.Какво толкова като си хапва 100-200 гр. на 1000 км. то и производителя е написал в книгата границите над които трябва да се притеснявате?
И какви са тези граници колега?
До 300 мл. за бензинови и до 800 мл. за дизеловите на 1000 км.Книги не четете ли?
Торнадо, мисля, че си забравил една нула, защото 800мл на 1000км, ами аз съм си в нормите тогава пп днес говорих с Румен, следващия петък ще отида да погледне колата, стискайте палци
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Мойто JTD, не е пипнало маслото вече стана на 5000 км. от смяна. Маслото е на XENUM с карбон - графитна добавка за високи натоварвания. Имам около 200мл. за доливане. И аз имам омаслени участъци но просто не забелязвам да е паднало нивото, а го проверявам често, защото пътувам по - надалече.
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
и мойто тече от долу най вероятно от семеринга на коляновия вал от към скоростната кутия - никой неще да ми го направи или ми искат 80 лв само за работа на 5 000 км доливам около 0.5 масло а преди да протече от там не доливах изобщо , губеше малко от гарнитурата на капака която 5 пъти е сменям и пак си тече а иначе всичко отдолу и на мен ми е в масло , накрая ще взема сам да си го направя -хахахахахах
за гарнитурата на капака, трябва да се минат двата края, малко да се пилнат, за да притисне като хората, защото се отмята от температурите...а за семеринга, аз дадох 130лв за труд, смених съединител на 40000км, за да тъна в локви масло пак... ппСлед прелепяне на картера големият теч е отстранен. 1000км - 1,5 максимум 2 мм от пръчката остана този зад маховика, но ще го правя на съединител или скорости като се обадят
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Написал съм го много ясно ДО 300 и 800 за двата вида горива ,а не ,че трябва да консумират по толкова масло.
да де,но пак си прочети поста и ще разбереш какво имат предвид...написла си това за 1000 км,а мисля,че си имал предвид 10000 или греша,поправи ме ако е така?
Точно така е, на ХИЛЯДА километра е, няма грешка. И аз едно време като се интересувах за маслото при турбо-двигателите, и това ми направи особено впечатление. Но и аз така го знам - близо литър на хиляда.
бах мааму,значи съм късметлия моята не съм видял да е бутнала маслото около 3000 километра след като съм го сменил :D поне по пръчката за маслото не мога да видя да е паднало... значи ако забележа да харчи няма да се притеснявам,обаче малко ми е интересно едно две неща...1 как е възможен толкова "сериозен" разход повече от половин литър на 1000км и това значи ли ,че на турбодизелов фиат трябва да имаш туба с масло винаги на линия2 може ли да се дължи на стила на каране,зависи ли от това колко често колата се вкарва в турбина
След губене на масло 1.5л/350км и локвичка масло с размер на половин длан под колата след спиране и плашене от пишман майстори ауууууу, тука 500-600лв ще заминат накрая моя майстор затегна поразвития маслен филтър. При форсиране на двигателя потичаше на лекичка струйка. Хвърля докато караш, като спреш - нищо, доотича се там омазаното. 5лв., и то по мое настояване
бах мааму,значи съм късметлия моята не съм видял да е бутнала маслото около 3000 километра след като съм го сменил :D поне по пръчката за маслото не мога да видя да е паднало... значи ако забележа да харчи няма да се притеснявам,обаче малко ми е интересно едно две неща...1 как е възможен толкова "сериозен" разход повече от половин литър на 1000км и това значи ли ,че на турбодизелов фиат трябва да имаш туба с масло винаги на линия2 може ли да се дължи на стила на каране,зависи ли от това колко често колата се вкарва в турбина
Абе я настъпи със 170-180, до Пловдив и обратно и пак замери.....зависи как караш! И за т’ва са дадени тези допуски!Доказано от мен - BMW 525 бензин на 80к километра, което при нормално каране НЕ ПИПА масло, от тук до морето 600мл.л и ламапата светва!!! Т’ва е!Аз с моята Мареа карам с 5W40 най-високият клас на ARAL - много съм доволен, сменям на 9-10к, въпреки, че на т’ва масло му дават до 20к....но май за по-нови дизели! Масло не харчи, да мръдне най-много 2-3мм от смяна до смяна, зависи да ли съм качвал Витиня със 150-160 или не съм, ако съм карал, като стара баба....което все по-често ми се слува, реално нямам загуба на масло!Бях спрял на криво и реших, че е мръднало, долях 150мл...та сега е на максимума и не е добре, ама ме мързи да изтеглям обратно!
Коментар