Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с разхода и мощноста.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с разхода и мощноста.

    Имам "малък" проблем с Fiat Bravo(по документи 1.9 TD 87kw,98г. незнам дали изобщо е произвеждано такова животно защото никъде не го намирам в каталозите.) Та на въпроса.Дава ми разход градско 7.5-9.00 л/100 а извън при скорост 90-100 (не повече) 7-14.5 л/100.Всеки път е различно.Усеща се,че колата загуби мощност.На 4-та с 80км. при 2500об/мин е като Симсон,само бръмчи а за ускорение и дума няма.Незнам дали има натрупани грешки и дали те изобщо могат да дадът някакъв ефект върху тези проблеми но ми къса нервите и празни джоба :D Ако някой може да ме посъветва нещо или знае решение ще бъда много благодарен.Благодаря предварително.
    Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

    #2
    Като за начало и оправи документите, за да не плащаш данък за нещо което нямаш. Провери кода на двигателя, който е написан на металната табелка на гредата. И го сподели с нас де...

    Коментар


      #3
      този данък ми къса главата 198лв. Плаче ми се
      Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

      Коментар


        #4
        не разресхава да ги кача.ето какво пише:motor-engine:182a7.000version:182AF3AA 06Има и една в страни:182 MODELSE-3Това е .
        Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

        Коментар


          #5
          182 А7 - Това е двигател TD 100 - 74 киловата. Обезателно потърси начин да си оправиш документацията, защото за този двигател дължимият данък е около 25-30-40 лева, ако имаш катализатор, ако нямаш - 50-60-80 (двойно на първата сума). А ти плащаш 200 лева за тоя що духа !!! Плащаш по 1.50 на киловат, а иначе ще плащаш по 60-70 стотинки ( 74 киловата по 70 стотинки = 50 лева грубо *1.5 за възраст = 75 лева / 2 (за катализатор) = 38 лева грубо. Това ти е разлика от 160 лева годишно. Бегай да си оправиш нещата Преди време в закона пишеше така "....до 74 КВ / 100 к.с." На баща ми колата се водеше 74 КВ / 101 к.с. И затова плащаше по 120 лева данък, но после си оправи документите и му върнаха надплатеното. Така че да знаеш - имаш да взимаш пари, само си оправи документите, а ако в големия талон ти пише 87 Киловата - тогава трябва да си оправиш нещата още в КАТ, после в данъчното.За всичко останало - колегите с такъв двигател ще ти помагат, аз съм с ЖТД и не мога да ти кажа нищо повече.И за последно - не разреСХава да ги качиш , защото за да ги качиш, размерът на снимката трябва да е 800 х 600 най-много.

          Коментар


            #6
            Ще се опотам но и в Немските документи на колата пише 1.9 87кw. и ако тругна да се разправям в КАТ незнам дали имам някакъв шанс да се оправят нещата.Благодаря за помоща и дано някой успее да помогне с разхода и да даде съвет.
            Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

            Коментар


              #7
              Може и толкова да са, ако в Германия са си играли с двигателя - там нищо не остава неотбелязано в документите.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #8
                Re: Проблем с разхода и мощноста.

                ИцоМалкия написа:
                Имам "малък" проблем с Fiat Bravo(по документи 1.9 TD 87kw,98г. незнам дали изобщо е произвеждано такова животно защото никъде не го намирам в каталозите.) Та на въпроса.Дава ми разход градско 7.5-9.00 л/100 а извън при скорост 90-100 (не повече) 7-14.5 л/100.Всеки път е различно.Усеща се,че колата загуби мощност.На 4-та с 80км. при 2500об/мин е като Симсон,само бръмчи а за ускорение и дума няма.Незнам дали има натрупани грешки и дали те изобщо могат да дадът някакъв ефект върху тези проблеми но ми къса нервите и празни джоба :D Ако някой може да ме посъветва нещо или знае решение ще бъда много благодарен.Благодаря предварително.
                Извънградско ти дава между 7 и 14.5 литра ли Моята градско ми дава като теб 7.5-9, зависи от карането.Но извънградско при 90-120 пада около 5/100 литра!
                Тря'а напиша нещо тука, нали

                Коментар


                  #9
                  ИцоМалкия написа:
                  Ще се опотам но и в Немските документи на колата пише 1.9 87кw. и ако тругна да се разправям в КАТ незнам дали имам някакъв шанс да се оправят нещата.Благодаря за помоща и дано някой успее да помогне с разхода и да даде съвет.
                  Предполагам че грешката е станала като е направено аналогия с 1,9ЖТД,което също е грешка.В оргиналния немски бриф има раздел в който се вписват всички промени извършени на колата от оторизирани за това органи.Ако липсват такива,значи грешката е пълна.Може да се оправи като се отиде в Лаборатория "Технотест" на Гара Искър под голямия мост за аерогарата и се направи необходимата експертиза и се издаде необходимия протокол.След това в КАТ,след това във финансивия отдел в съвета.

                  Коментар


                    #10
                    Stefan Hadjov написа:
                    ИцоМалкия написа:
                    Ще се опотам но и в Немските документи на колата пише 1.9 87кw. и ако тругна да се разправям в КАТ незнам дали имам някакъв шанс да се оправят нещата.Благодаря за помоща и дано някой успее да помогне с разхода и да даде съвет.
                    Предполагам че грешката е станала като е направено аналогия с 1,9ЖТД,което също е грешка.В оргиналния немски бриф има раздел в който се вписват всички промени извършени на колата от оторизирани за това органи.Ако липсват такива,значи грешката е пълна.Може да се оправи като се отиде в Лаборатория "Технотест" на Гара Искър под голямия мост за аерогарата и се направи необходимата експертиза и се издаде необходимия протокол.След това в КАТ,след това във финансивия отдел в съвета.
                    Прегледах док. има два малко различни,не разбирам немски но по цифри на единия е отбелязано 1872 см3 ако не се лъжа и 74кw а другия е със някакъв списък и на някакво допълнение са коригирани Кw-те на 87.Има и други глупости но нищо не им разбирам на тъпите шваби.
                    Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

                    Коментар


                      #11
                      ИцоМалкия написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      ИцоМалкия написа:
                      Ще се опотам но и в Немските документи на колата пише 1.9 87кw. и ако тругна да се разправям в КАТ незнам дали имам някакъв шанс да се оправят нещата.Благодаря за помоща и дано някой успее да помогне с разхода и да даде съвет.
                      Предполагам че грешката е станала като е направено аналогия с 1,9ЖТД,което също е грешка.В оргиналния немски бриф има раздел в който се вписват всички промени извършени на колата от оторизирани за това органи.Ако липсват такива,значи грешката е пълна.Може да се оправи като се отиде в Лаборатория "Технотест" на Гара Искър под голямия мост за аерогарата и се направи необходимата експертиза и се издаде необходимия протокол.След това в КАТ,след това във финансивия отдел в съвета.
                      Прегледах док. има два малко различни,не разбирам немски но по цифри на единия е отбелязано 1872 см3 ако не се лъжа и 74кw а другия е със някакъв списък и на някакво допълнение са коригирани Кw-те на 87.Има и други глупости но нищо не им разбирам на тъпите шваби.
                      GbGzTeam така гледам и аз и се чудя.Правил съм тест София -Пловдив със скорост 90-100 около 8,Пловдив-София 90-100 около 12-13.Нещо се ебава тази каруца и си прави каквото и е кеф на ауспуха.Ако доживея да се задържи разхода на 8 извънградско ще дам банкет и всички са поканени,по добре да пийнем отколкото да ги дам за дизел!!!
                      Fiat Bravo 1.9TD 87kw.(по документи)

                      Коментар


                        #12
                        Разход над 6-6.4 при скорост 90-100 км/ч (и то при натоварена кола) не е изобщо нормален. Хубаво е да се види на диагностика, ама там дето имат софтуер за модела, а не на някакви измекяри дето ще ти вземат парите само. И още нещо- по мой наблюдения дизела гори много ако рязко настъпваш газта, като на бензин. Трябва по плавно да се подава, за да си поеме колата и да ускорява нормално.
                        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                        Коментар


                          #13
                          ИцоМалкия написа:
                          ИцоМалкия написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          ИцоМалкия написа:
                          Ще се опотам но и в Немските документи на колата пише 1.9 87кw. и ако тругна да се разправям в КАТ незнам дали имам някакъв шанс да се оправят нещата.Благодаря за помоща и дано някой успее да помогне с разхода и да даде съвет.
                          Предполагам че грешката е станала като е направено аналогия с 1,9ЖТД,което също е грешка.В оргиналния немски бриф има раздел в който се вписват всички промени извършени на колата от оторизирани за това органи.Ако липсват такива,значи грешката е пълна.Може да се оправи като се отиде в Лаборатория "Технотест" на Гара Искър под голямия мост за аерогарата и се направи необходимата експертиза и се издаде необходимия протокол.След това в КАТ,след това във финансивия отдел в съвета.
                          Прегледах док. има два малко различни,не разбирам немски но по цифри на единия е отбелязано 1872 см3 ако не се лъжа и 74кw а другия е със някакъв списък и на някакво допълнение са коригирани Кw-те на 87.Има и други глупости но нищо не им разбирам на тъпите шваби.
                          GbGzTeam така гледам и аз и се чудя.Правил съм тест София -Пловдив със скорост 90-100 около 8,Пловдив-София 90-100 около 12-13.Нещо се ебава тази каруца и си прави каквото и е кеф на ауспуха.Ако доживея да се задържи разхода на 8 извънградско ще дам банкет и всички са поканени,по добре да пийнем отколкото да ги дам за дизел!!!
                          Ама на пълно-пълно ли са ти тези изчисления?Ако съдиш на око по стрелката.....незнам нека по-компетентните се изкажат, за мен това е ненормална работа- над 10 извънградско.Може да са бутали нещо колата, та да гори толкова.
                          Тря'а напиша нещо тука, нали

                          Коментар


                            #14
                            Тя и моята Марея си похапва, над 10 градско. Явно обаче не обича пържено, защото маслото не е мръднало за 8 000км. което значи че мотора е в ред. Диагностика при тоя мотор едва ли ще е в голяма полза, при положение че двигателя работи безупречно освен високия разход. При мен имаше проблем с TPS-а но и след като го смених, нямаше промяна. Проверил съм почти всичко по него. Направих си и ,,Виза" за диагностика за тая цел, по схема от форума в раздел електроника, но без ефект след проверката. Всичко си бе наред а разхода голям! Накрая стигнах до заключението че е от помпата. Реших да и намаля ,,порциона" като развих пластмасовата тапа и с шестограм 4мм. завъртях болта вътре за регулиране на налягането на помпата, в обратна на часовника посока с около 130-140*. За да се извърши това, трябва да се позиционира болта срещу отвора, като се върти кол. вал по посока на работата му. Ефекта беше само чуствително намаляне на мощноста и без никакво такова по отношение на разхода. Колата спря да върви така добре а разхода се запази. Оня ден върнах старото положение на регулиращия болт и с + 30* в повече и сега колата има повече мощност (усезаемо) дърпа страшно яко, лага на турбото падна под 1900об. като преди тия действия, се усещаше до над 2100 об. Разхода обаче, колкото и да е странно, остана пак същия. Така че вече 1 година, (откакто я имам колата) се боря с тоя разход и все оше губя с 1:0. То вече не остана нещо по нея което да не съм пипнал и все тая. Дори и след регулиране на клапаните, които бяха с доста нарушени хлабини, нямаше ефект. Единствено след като смених въздушния филтър на два пъти през 2000км разхода за кратко падна на 9 градско, но за кратко. Пък може и да съм се заблудил. Така че вече съм се отчаял, че може да се реши тоя проблем. А и съм изчел всякаква литература и всички теми във форума по тоя въпрос. Искам и да подчертая че съм проверил и всички датчици по двигателя, иначе колата си върви много добре, двигателя не прекъсва, не пуши освен за кратко при пълна газ, изтегля много бързо и при повечко газ на 2-ра, върти гуми, зимата пали от ряз и нямам никакви други забележки освен тоя висок разход. Течове също няма.Чудя се дали не е от задкормилното устройство, но и бавно - с малко газ съм пробвал да шофирам и няма ефект. Разхода остана еднакво висок! П.П. Четох някъде в един мануал, че високия разход може да е в следствие и на запушен клапан за обратната нафта или затруднено връщане на горивото към резервоара, но моя клапан си беше в ред. Също инерция на автомобила, налягане в гумите,сходимост на колелата - пак без ефект.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #15
                              @iuly_vnКолега,а пробвал ли си да увеличиш леко предварението на шприца-примерно с 3-4 градуса-статичната настройка на помпата.Като изброяваш какво си правил до сега,като че ли само това не си пробвал.Опитай и сподели за ефекта.

                              Коментар

                              Working...
                              X