Здравейте колеги.Днес както си карах и стрелката на темп. тръгна рязко нагоре ,стигна до последната точка преди червената зона, после изведнъж падна на точката преди средата.Това нещо го направи няколко пъти за 10мин.След това остана на една точка над средата.Термостата е сменен преди една година.До сега, когато е загряла колата ,стрелката винаги е стояла малко над средната чертичка.Сутринта ,когата колата беше студена и отидох на работа с нея, ми направи впечатление, че оборотите на свободна играят(стрелката се движеше в рамките на по малко от 1мм нагоре надолу).Не можа да загрее защото работа на 500м от вкъщи.Това се случи после, след като карах 10 км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата на JTD
Collapse
X
-
A ако датчиците и уреда на таблото са здрави, то това прилича на въздушна риза или проблем от: Неправилно обезвъздушаване. Засядане на термостат.Запушване в радиатора.Неизправна капачка на разширителния резервоар!ГарнитураЗагуба на охлад. течност вследствие на нарушена херметичност.Лоши ел. връзки към датчика за температура.T.E. избираш си едно по едно от по горните и действаш.Fiat Marea TD100
Коментар
-
emzo написа:Почукай по таблото по-силно, ако паднат - в даунлоадс има ръководство как да ги оправиш.Иначе Унидиаг или Виса или др. да се види темп. на охл. течност.JTD е self bleeding.Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
emzo написа:Почукай по таблото по-силно, ако паднат - в даунлоадс има ръководство как да ги оправиш.Иначе Унидиаг или Виса или др. да се види темп. на охл. течност.JTD е self bleeding.'00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD105
Коментар
-
marinsto написа:emzo написа:В раздела Често задавани въпроси и ........ има ръководствоA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар