Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с нафтовата помпа и турбото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с нафтовата помпа и турбото

    Известно време си мислих че имам проблем с турбото след като отидох да го погледнат ми казах че всичко му е наред само че имало някаква мембрана в нафтовата помпа която се отваряла и подавала там гориво в определен момент но била скъсана или повредена и за това си мисля че не ми работи турбото, бих искал да попитам някои имал ли е подобен проблем и как го е решил до колкото разбрах помпата ми е Лукас колата е Браво ТД100

    #2
    Какво те караше даси мислиш че има нямакъв проблем с колата ти колега? иначе си мисля че и сам ще можеш даси я смениш,
    темпра 1,9тд

    Коментар


      #3
      Принципно не разбирам нищо от коли а и ми казаха че с тия помпи Лукас работата намирисвала и за това питам тук ако някой е имал подобен проблем да ми каже какво да направя

      Коментар


        #4
        Niki83 написа:
        Принципно не разбирам нищо от коли а и ми казаха че с тия помпи Лукас работата намирисвала и за това питам тук ако някой е имал подобен проблем да ми каже какво да направя
        отиваш в сервиз за дизелови двигатели и никъде другаде. гледам, че има колеги в Ямбол които правят ремонт и диагностика на ЛУКАС. Лошото е че с тях/помпите/, почти никой неиска да се захваща
        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

        Коментар


          #5
          Колега не съм на 100% сигурен но ако мембраната е скъсана трябва като духаш/смучеш през маркуча който отива в турбото да не можеш да направиш вакум/налягане. Другото е, че може и дори нафта да преминава през скъсаното, но както казах не знам къде стой и какво има при нея. Това е по пътя на логиката.

          Коментар


            #6
            Аз преди години ги сменях тези мембрани (те са 2 вътре в клапана)... Всъщност такива мембрани не можах да намеря и накрая взех една помпа от моргата и извадих клапана от нея. За да се сменят мембраните или клапана обаче се сваля цялата помпа. Няма друг начин. Цялата операция е не повече от 2-3 часа и не е сложно.За да провериш дали са скъсани мембраните трябва просто да надуеш маркуча който отива от колекторите към помпата и не трябва да изпуска.
            Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
            Punto HLX JTD '02

            Коментар

            Working...
            X