Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ - свети ми умната дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Умната дюза се казва, датчик на повдигането на иглата...Чрез датчика на положението на коляновият вал, и сигнала от датчика на повдигането на иглата, се сформира игъла на предварение на помпата..Който ъгъл се управлява от един импулсен клапан, бучнат в долната част, нарича се клапан на аванса..Помпата е механична, с плунжер разпределител и нагнетател....
    Форум на българските неспециалисти.

    Коментар


      #17
      Утре отивам в Ауто италия - и дано да свършат работа
      fiat marea 2,4 (TD125)

      Коментар


        #18
        J T D написа:
        ivcho_dj написа:
        И ...незнам защо твърдите че е грешно това за умната дюза. Индикатора на грешката който нарекох по горе индикатор на умната дюза. Първото нещо което видях да индикира този индикатор е грешка в уманта дюза - Как ли ? като и изключих кабелчето на умната дюза той светна ! а когато започна да ми прави въпросният проблем вече разбрах че това не е индикатор само на умната дюза а на Управлението на мотора Къде мога да си направя диагностика ???
        Хммм,колега то може и нещо друго да изключиш и пак да ти светне "Умната дюза" на таблото!Това не е критерий,че е от нея!Не се заблуждавай!
        Това е съвсем верно.И стига с тази умна дюза на таблото че ства много смешно.Колегата с ТД 125 наистина е с електронна помпа Bosch и да отиде да я тестват в сервиза Супердизел на Околовръсния път.Там се занимават с тези помпи и разбрах че даже и ремонти им правили.

        Коментар


          #19
          Аз предлагам да обощим от какво светва контролната лампа. Значи: 1. Повреда в датчика на 1-ва дюза. 2. Неработещ или неотчитащ точно TPS3. Датчик на колянов вал.4. Вследствие на лоша синхронизация на импулсите от горните три дачика. /замерва се с осцилоскоп/5. Повреден напълно или частично MAF сензор и сензор за температурата на входящия въздух.6. Неточност в показанията на температурен датчик на охлаждащата течност или липса на такива.7. Некоректна работа на ЕКУ-то./неточна обработка на постъпващите сигнали от контролните датчици, повреда в стабилизиращите напрежения от ЕКУ-то към датчиците и др./8. Лоши ел. връзки от датчиците към ЕКУ-то.9. Повреден управляващ клапн на ЕГР-а.10.Нямам данни за авансатор и другите ел клапани по помпата, за което моля по-запознатите да допълнят. Ако съм пропуснал нещо -коригирайте!
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            Колеги размина ми се. Ходих тази сутрин до Ауто-италия който са се преместли м/у другото до летището. дадох 40 лв. за диагностика (толкова е като цена и в супердизел на околоварстното) и се останови че проблема е от прецакана бунинка на EGR - клапана
            fiat marea 2,4 (TD125)

            Коментар


              #21
              ivcho_dj написа:
              Колеги размина ми се. Ходих тази сутрин до Ауто-италия който са се преместли м/у другото до летището. дадох 40 лв. за диагностика (толкова е като цена и в супердизел на околоварстното) и се останови че проблема е от прецакана бунинка на EGR - клапана
              И как я оправихте....колко пари излезе?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #22
                Изчистена грешката до .......... до утре
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Изчистена грешката до .......... до утре
                  Ако си оправи електрически ЕЖР клапана,няма да е до утре.На него му е светнала лампата,защото не е имало елвръзка на клапана с контролера.Отделна работа е как функционира механичния клапан.Но както и да функционира от него лампата не свети.

                  Коментар


                    #24
                    колеги аз още не съм я оправил. грешка в компютъра не е имало и не са чистили. Казаха ми да сменя бубината на EGR клапана (ако искам) а аз мисля да я сменя като имам малко парички за това. и му другото след като ходих в ауто-италия приятели ми каза че според тях трябвало да отида в александър-ауто понеже там били по добри вехтошари а мойта мария си е дърта :D Та сега чат пат присветва за грехка ама като сменя бубината ще ви кажа кали са познали че е от това !!!
                    fiat marea 2,4 (TD125)

                    Коментар


                      #25
                      ivcho_dj написа:
                      колеги аз още не съм я оправил. грешка в компютъра не е имало и не са чистили. Казаха ми да сменя бубината на EGR клапана (ако искам) а аз мисля да я сменя като имам малко парички за това. и му другото след като ходих в ауто-италия приятели ми каза че според тях трябвало да отида в александър-ауто понеже там били по добри вехтошари а мойта мария си е дърта :D Та сега чат пат присветва за грехка ама като сменя бубината ще ви кажа кали са познали че е от това !!!
                      Евала на диагностиката Никога повече не ходи там.

                      Коментар


                        #26
                        ivcho_dj написа:
                        грешка в компютъра не е имало и не са чистили.Та сега чат пат присветва за грехка ама като сменя бубината ще ви кажа кали са познали че е от това !!!
                        Бреййй,как така няма грешки в ЕКУ-то пък ти пресветка лампата на таблото!???Тея в този сервиз на гадаене ли си играят или правят качествена диагностика???
                        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                        Коментар


                          #27
                          ivcho_dj написа:
                          колеги аз още не съм я оправил. грешка в компютъра не е имало и не са чистили. Казаха ми да сменя бубината на EGR клапана (ако искам) а аз мисля да я сменя като имам малко парички за това. и му другото след като ходих в ауто-италия приятели ми каза че според тях трябвало да отида в александър-ауто понеже там били по добри вехтошари а мойта мария си е дърта :D Та сега чат пат присветва за грехка ама като сменя бубината ще ви кажа кали са познали че е от това !!!
                          Може и да не сменяш клапана или бубината му, ако си изолираш EGR-a. Има цяла тема за това, за плюсовете и минусите му при изолиране. Всъщност май минуси няма. А бубината можеш спокойно да я заместиш, с едно съпротивление с еднакъв импенданс с това на намотката на последната. За целта замери съпротивлението на здрава бубина или помоли някой от колегите тук, да ти каже колко е стойноста и. Може и мен.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            iuly_vn написа:
                            ivcho_dj написа:
                            колеги аз още не съм я оправил. грешка в компютъра не е имало и не са чистили. Казаха ми да сменя бубината на EGR клапана (ако искам) а аз мисля да я сменя като имам малко парички за това. и му другото след като ходих в ауто-италия приятели ми каза че според тях трябвало да отида в александър-ауто понеже там били по добри вехтошари а мойта мария си е дърта :D Та сега чат пат присветва за грехка ама като сменя бубината ще ви кажа кали са познали че е от това !!!
                            Може и да не сменяш клапана или бубината му, ако си изолираш EGR-a. Има цяла тема за това, за плюсовете и минусите му при изолиране. Всъщност май минуси няма. А бубината можеш спокойно да я заместиш, с едно съпротивление с еднакъв импенданс с това на намотката на последната. За целта замери съпротивлението на здрава бубина или помоли някой от колегите тук, да ти каже колко е стойноста и. Може и мен.
                            Колега ако е изолиран еко клапана и бубината не е оправена - ще ми правили проблеми пак с загуба на мощност за малко ?
                            fiat marea 2,4 (TD125)

                            Коментар


                              #29
                              Ако е изолиран механичния клапан - няма да ти прави проблеми свързани с ЕГР, независимо дали бОбината е сменена, или не.Ако изолираш, и проблемите продължат, то със сигурност не е виновна ЕГР-системата.

                              Коментар


                                #30
                                Е бладодаря за съвета в механична и в правописна посока :D ще го изолирам и ще се похваля или опача
                                fiat marea 2,4 (TD125)

                                Коментар

                                Working...
                                X