Здравейте колеги,Карам Ланчия Дедра 1.9тдс. Вчера загасна след преминаване на гьол. Смукателната тръба на въздушния филтър е ниско долу, значи е засмукала вода.Въпреки това с малко зор запали. След това съм я карал 10км. Днес сутринта без проблеми запали, но пущи доволно. Оборотите са стабилни. Може ли да има някакви поражения по двигателя или като я покарам ще изчезне пушенето?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гаснене след преминаване през гьол
Collapse
X
-
Re: Гаснене след преминаване през гьол
JUNIOR написа:Здравейте колеги,Карам Ланчия Дедра 1.9тдс. Вчера загасна след преминаване на гьол. Смукателната тръба на въздушния филтър е ниско долу, значи е засмукала вода.Въпреки това с малко зор запали. След това съм я карал 10км. Днес сутринта без проблеми запали, но пущи доволно. Оборотите са стабилни. Може ли да има някакви поражения по двигателя или като я покарам ще изчезне пушенето?ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
-
Няма интерес към темата от автора. Значи филтъра е изсъхнал, след което е спряла да пуши и е прескочила трапа. Прав ли съм? Щото ако не съм, ще има ремонт на мотора.П.П. При преминаването през локва и при нормално градско каране, двигателят е загаснал, поради спирането на потока въздух към него. Често това го предпазва от воден удар. Нахлулата вода би трябвало да се спре от въздъшмият филтър, през който ако е здрав, трудно ще премине толкова количество вода, че да се получи удар и тежки последствия. Пушела е после, защото намокрения вече филтър не пропуска достатъчно въздух към цилиндрите. Тук може би съществува опасност само за турбинното колело. Всичко дотук не важи разбира се, ако това се е случило при високи обороти и на газ. Най често в извънградско каране ако се случи това, водачът няма да реагира достатъчно бързо да си махне крака от педала на газта, да натисне съединителя ако е достатъчно опитен и водата би стигнала до цилиндрите в достатъчно количество за да се предизвика воден удар. Естествено че това са само предположения и дано е имал късмет. А и щом филтъра е бил само мокър а не разкъсан, то има надежда водата да не е стигнала до цилиндрите. И накрая един съвет, ако мотора е все още читав, разбира се. Откачи въздуховода от кулера към всмукателния колектор и я изфорсирай. Така ако е влязло вода в кулера ще я изхвърли налягането от турбината. Щото по късно като излезеш на магистралата например, ако там е останала вода, то тя може да се качи и да стигне до цилиндрите. Кулера само, побира над 2 литра. Щото представете си и следната ситуация. Двигателят е пострадал, правите ремонт и никой не се сеща за кулера който е на автомобила и е пълен с вода. После след ремонта палите, газ и ... пак ремонт.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар