Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаснене след преминаване през гьол

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаснене след преминаване през гьол

    Здравейте колеги,Карам Ланчия Дедра 1.9тдс. Вчера загасна след преминаване на гьол. Смукателната тръба на въздушния филтър е ниско долу, значи е засмукала вода.Въпреки това с малко зор запали. След това съм я карал 10км. Днес сутринта без проблеми запали, но пущи доволно. Оборотите са стабилни. Може ли да има някакви поражения по двигателя или като я покарам ще изчезне пушенето?

    #2
    Re: Гаснене след преминаване през гьол

    JUNIOR написа:
    Здравейте колеги,Карам Ланчия Дедра 1.9тдс. Вчера загасна след преминаване на гьол. Смукателната тръба на въздушния филтър е ниско долу, значи е засмукала вода.Въпреки това с малко зор запали. След това съм я карал 10км. Днес сутринта без проблеми запали, но пущи доволно. Оборотите са стабилни. Може ли да има някакви поражения по двигателя или като я покарам ще изчезне пушенето?
    Свали си филтъра,защото найстина е възможно да ти е засмукала вода!Огледай както трябва!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      Още снощи свалих филтъра и беше мокър. Все още е влажен. Дали за това пуши?

      Коментар


        #4
        колега ако пуши не я пали а иди на майстор
        брава jtd 100 01.

        Коментар


          #5
          Засмукването на вода от дизел е много опасно. Не е трябвало изобщо да я палите. Дано само с почистване се оправи.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Колеги, при мен пък като мина през локва(дори много малка) и хвърли вода по мотора - ми се намалят тоците до минимум и свири. не е от ролките според мен.
            I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

            Коментар


              #7
              JUNIOR написа:
              Още снощи свалих филтъра и беше мокър. Все още е влажен. Дали за това пуши?
              Ако пуши разилично от черно значи си я окотил.

              Коментар


                #8
                Може да е станала голяма беля от водният удар който е направила. Виждал съм от криви биели до пръснат блок, глава.........Колега @cls618 или ремъка ти е хлабав или просто си е за смяна и затова ти свири през вода.

                Коментар


                  #9
                  Няма интерес към темата от автора. Значи филтъра е изсъхнал, след което е спряла да пуши и е прескочила трапа. Прав ли съм? Щото ако не съм, ще има ремонт на мотора.П.П. При преминаването през локва и при нормално градско каране, двигателят е загаснал, поради спирането на потока въздух към него. Често това го предпазва от воден удар. Нахлулата вода би трябвало да се спре от въздъшмият филтър, през който ако е здрав, трудно ще премине толкова количество вода, че да се получи удар и тежки последствия. Пушела е после, защото намокрения вече филтър не пропуска достатъчно въздух към цилиндрите. Тук може би съществува опасност само за турбинното колело. Всичко дотук не важи разбира се, ако това се е случило при високи обороти и на газ. Най често в извънградско каране ако се случи това, водачът няма да реагира достатъчно бързо да си махне крака от педала на газта, да натисне съединителя ако е достатъчно опитен и водата би стигнала до цилиндрите в достатъчно количество за да се предизвика воден удар. Естествено че това са само предположения и дано е имал късмет. А и щом филтъра е бил само мокър а не разкъсан, то има надежда водата да не е стигнала до цилиндрите. И накрая един съвет, ако мотора е все още читав, разбира се. Откачи въздуховода от кулера към всмукателния колектор и я изфорсирай. Така ако е влязло вода в кулера ще я изхвърли налягането от турбината. Щото по късно като излезеш на магистралата например, ако там е останала вода, то тя може да се качи и да стигне до цилиндрите. Кулера само, побира над 2 литра. Щото представете си и следната ситуация. Двигателят е пострадал, правите ремонт и никой не се сеща за кулера който е на автомобила и е пълен с вода. После след ремонта палите, газ и ... пак ремонт.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    Мисля, че няма поражения - двигателя пали нормално, държи стабилни тихите обороти, има добра мощност при високите.Карам я втори ден, след като изсуших филтъра и пушенето изчезна. Във въпросния гьол влезнах на втора почти без газ идокато излеза от него колата огасна.

                    Коментар

                    Working...
                    X