Проблема е такъв, че при ускорение (усеща се най вече на 4-та и 5-та) от 1800-2000 об/м има ряз между 2000-2200 изведнъж спира да набира бързо от 2200-2500 отново се усеща повече как ускорява и от 2500-2800 отново намалява ускорението от 2800 нагоре няма такива колебания. Получава се все едно давам газ да ускоря, след това я връщам леко, после отново давам и така през всичките тези обороти докато не мине 2800 об/м На диагностика нищо не излиза като грешки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Различна мощност при различни обороти
Collapse
X
-
Re: Различна мощност при различни обороти
chaveto написа:Проблема е такъв, че при ускорение (усеща се най вече на 4-та и 5-та) от 1800-2000 об/м има ряз между 2000-2200 изведнъж спира да набира бързо от 2200-2500 отново се усеща повече как ускорява и от 2500-2800 отново намалява ускорението от 2800 нагоре няма такива колебания. Получава се все едно давам газ да ускоря, след това я връщам леко, после отново давам и така през всичките тези обороти докато не мине 2800 об/м На диагностика нищо не излиза като грешки.
Коментар
-
В момента си е в заводско състояние и нищо не е пипано по нея. Не би трябвало да и вредя като и променям стойностите на датчиците и я лъжа да работи по различен начин след като не натрупва грешки. А и сега се сетих за да не пускам нова тема в нета гледах един клип в който беше демонстрирано с променянето на налягането в рейла как двигателя си сменя звука (става по мек) все едно е сипано масло в нафтата. Ако се промени налягането според вас дали ще има някакъв проблем. Не разбрах само дали като се увеличи или намали става по мек звука.
Коментар
-
chaveto написа:В момента си е в заводско състояние и нищо не е пипано по нея. Не би трябвало да и вредя като и променям стойностите на датчиците и я лъжа да работи по различен начин след като не натрупва грешки. А и сега се сетих за да не пускам нова тема в нета гледах един клип в който беше демонстрирано с променянето на налягането в рейла как двигателя си сменя звука (става по мек) все едно е сипано масло в нафтата. Ако се промени налягането според вас дали ще има някакъв проблем. Не разбрах само дали като се увеличи или намали става по мек звука.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз пък мисля че освен по горното, може да се случи и нещо друго. Например е възножно при комон рейла,(а и не само при него) при налягане в инжектора над работното, последния да прокапе, да си смени характеристиките на струята-геометрията и големината на капчиците мъгла на впръсканото гориво, вследствие на което: Ще се промени скороста на горене на сместа;ще се промени пълнотата на изгаряне на горивото към по лошо; ще се повиши температурата на горене в самия цилиндър; двигателят ще работи по-твърдо от което ще се износва и повече; както и да си изпържеш клапаните и да пострадат буталата; ще се нагрява повече изпускателната уредба и съответно износва по бързо; повече сажди и пострадал катализатор; ще се износват и самите инжектори в пъти по-бързо; могат да запекат сегменти и сигурно още куп все злини, за които не се сещам. И накрая двигателят ти ще заприлича на тая емотикона- . тъ........Fiat Marea TD100
Коментар
-
Аз не искам да я правя да върви повече от това което е в момента, искам да я накарам ако може да работи по меко. Много ме дразни как щрака точно като старите дизели. Не знам дали някога когато са били нови дюзите така са щракали но определено звука като за коман рейл не ме кефи. Определено като се повиши налягането ще се повиши и горивото но и работата ще стане още по твърда. Като се намали налягането работата омеква и въпроса е до колко може да се намаля налягането и увеличава налягането примерно за ниските обороти. И днес като се замислих се сетих, че съм изолирал резонатора на смукателният колектор, дали е възможно от това да се променя мощността при оборотите. Изолирал съм го защото маркуча към него е скъсан.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар