Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Различна мощност при различни обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    Аз не искам да я правя да върви повече от това което е в момента, искам да я накарам ако може да работи по меко. Много ме дразни как щрака точно като старите дизели.
    Като си смениш разпръсквачите и ще работи по меко.

    Коментар


      #17
      Понеже съм Тома неверни и ако не съм на 100% сигурен, че ако си сменя разпръсквачите ще стане по тиха от колкото е сега би ли казал каква е причината да утихне след смяната. Не може ли само да се почистят.

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        Понеже съм Тома неверни и ако не съм на 100% сигурен, че ако си сменя разпръсквачите ще стане по тиха от колкото е сега би ли казал каква е причината да утихне след смяната. Не може ли само да се почистят.
        Старите работили разпръсквачи са нормално поразтворени/много или по-малко/ и не разпрашават добре шприцваната нафта в цилиндъра,което е много важно за меката работа на двгателя.При лошо разпрасяващи разпръсквачи двигателя работи по твърдо и пуши.Почистването ги оправя само ако за запушени или клеясали,но подобрение в разпрашаването не се постига.

        Коментар


          #19
          За 360лв колата ти става муцка.Опаааа 450 при тебе
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Днес си почистих МАР датчика (датчика за налягане в смукателният колектор) и проблема с колебанията при ускорение изчезнаха. Сега само набира при подаване на газ. Беше целият омазан с масло и сажди, избърсах го внимателно и после с контактен спрей го напръсках. Вкарах тръбичката на спрея в дупката на датчика и пръсках докато не почна да излиза само чиста течност.

            Коментар


              #21
              Можеше и да ни зарадваш с някоя снимка. Сподели повече, например ако се накисне в короселин, или да се измие с обезмаслител ?

              Коментар


                #22
                Имам две снимки но не с добро качество и няма смисъл да ги качвам. Не мога да кажа какво ще стане ако се накисне в нещо а и не виждам смисъл да се кисне. С тръбичката на спрея както казах го напръсках обилно докато спре да изкарва гняс от отвора където се намира сензора. Не знам какво има вътре и да не се увреди, че не е от най евтините :D Контактният спрей който ползвам си е предимно спирт, а доколкото знам спирта си е най добрият и безопасен обезмаслител ако изсъхне бързо.На фиестата съм си отварял комп. и там този сензор беше залят с нещо като желе но с голяма здравина.

                Коментар


                  #23
                  chaveto написа:
                  Днес си почистих МАР датчика (датчика за налягане в смукателният колектор) и проблема с колебанията при ускорение изчезнаха. Сега само набира при подаване на газ. Беше целият омазан с масло и сажди, избърсах го внимателно и после с контактен спрей го напръсках. Вкарах тръбичката на спрея в дупката на датчика и пръсках докато не почна да излиза само чиста течност.
                  koлега имаш ли снимка на този мап датчик ,да го видя къде е за да го почистя и аз.мерси

                  Коментар


                    #24
                    Това е датчика при мен намира се посредата на всмукателният колектор, държи се с един болт 6мм

                    Коментар


                      #25
                      moni написа:
                      koлега имаш ли снимка на този мап датчик ,да го видя къде е за да го почистя и аз.мерси
                      Тук говорим за Турбодизелов двигател с ЕГР. Ти на какъв двигател искаш да чистиш МАП-а ?

                      Коментар


                        #26
                        Мерси на колегата за бързия отговор.колата е алфа 166 ,май трябва да си сменя подписа вече

                        Коментар


                          #27
                          moni написа:
                          Мерси на колегата за бързия отговор.колата е алфа 166 ,май трябва да си сменя подписа вече
                          Колата няма значение каква е, има значение двигателят, защото ако е атмосферен бензинов, МАП-а е съвсем различен.

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b написа:
                            moni написа:
                            Мерси на колегата за бързия отговор.колата е алфа 166 ,май трябва да си сменя подписа вече
                            Колата няма значение каква е, има значение двигателят, защото ако е атмосферен бензинов, МАП-а е съвсем различен.
                            Двигателят разбира се е същия ката на колегата chaveto - 2.4 jtd

                            Коментар


                              #29
                              Днес и аз измих МАП-датчика - пръсках го с контактен спрей, после с вд 40, после пак с контактен.. Стана чистичък, а беше много зле - задръстен почти от сажди, които откъде ли са влезли.... Разлика в повеедението на колата при нормално каране - няма.

                              Коментар


                                #30
                                Отново започна да прави мизерии и установих, че имам грешка Р0235 нещо свързано си с турбото. Изчистих грешката, датчика на външен вид си е добре и всичко отново си беше ОК докато не я нагазин на няколко пъти и отново започва да има колебания в засилването и записва грешката отново. Дали проблема е в датчика или самото турбо. Четох, че турбините с променлива геометрия било хубаво да се почистят иначе правели мизерии. Колко трябва да надува турбото на място и колко в движение за да е нормално всичко.

                                Коментар

                                Working...
                                X