Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема след ремонт на двигателя на Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко проблема след ремонт на двигателя на Фиат Типо

    Привет. Нуждая се от малко помощ за установяване състоянието на двигателя на Типо 1.9, дизел. Значи колата е със шлайфана глава и човекът, който я е събирал, казва, че е направил всичко както трябва. Въпреки това двигателят запали след яко въртене и доста пушек, все едно, че е пусната ТДЗ на Т-72/тези дето са служили като танкисти ще разберат за какво иде реч :D /. След известно леко и по-яко форсиране, на високите обороти пушекът поизчезна, обаче на ниските обороти е страшно. "Майсторът" сподели, че е мил главата със все дюзите на нея на пароструйка и стигнахме до извода, че е възможно разпръсквачите да са хванали ръжда и сега да не правят мъглата както трябва. Може би поради тази причина и оборотите на двигателя са нестабилни. Освен това човекът се съмнява, че като е сглобявал мотора, е възможно да е обърнал маркучите на охладителната система, защото с колата се случват някакви аномалии. От рода на: при загрял двигател от парното в купето капе студена вода/явно е пробит нещо малкият радиатор, но поне трябва водата да е топла/, от разширителното казанче при отворена капачка извира яко вода, при това дебитът и се увеличава с повишаването на оборотите. Та ще съм благодарен на някой и друг съвет или на схема за свързването на водните съединения към термостата, радиатора и водната помпа. Моделът на Фиатката не знам от коя година е, но е 1.9 без турбина. А, щях да забравя. Наложително ли е след такъв ремонт, да се прави центровка на ГНП?
    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

    #2
    Мен ако ме питаш нещо гарнитурата на главата не е както трябва или не е добре обезвъздушена охладителната система, на радиатора на парното както и да му сложите маркучите пак ще си има топло. За пушенето е нормално ако е сипвал разни неща по цилиндрите, докато обгори ще попуши.

    Коментар


      #3
      Само ще кажа че инжекторите не могат да ръждясат!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Executer написа:
        Само ще кажа че инжекторите не могат да ръждясат!
        Нима,дори и ако ги напълниш с вода?Приятел за съжаление нещата не са добре.Мисля ти е ясно че колата(надува) във водата.Причините са проблем с гарнитурата,спукана глава или крива глава.Зада се разбере трябва пак да се разглоби.Другото може да се провери лесно,говоря за центровката и състоянието на дюзите.Що ми се струва че си с ГНП Лукас!Ако е така много лесно може да се допусне грешка в зацепването на ремъка,това е като вероятност за лошата работа на мотора.Много са неизвесните а и майсторати не е категоричен какво и как е свършил.Ако знаеш каква е прецизноста на изработка на разпръсквача едвали ще си позволиш да не го защитиш от прах и вода при ремонтни работи!Има си специални тапи за това когато отвиеш трабата за висико налягане се завива пластмасова тапа на нейно место и така се защитава дюзата от неволно замърсяване а не да ги миеш с пароструйката.Назад си поне с 100лв. за разпръсквачи а за другото не ми се гадае.Успех!!!

        Коментар


          #5
          Executer написа:
          Само ще кажа че инжекторите не могат да ръждясат!
          Желаеш ли снимка на ръждясъл инжектор???
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #6
            Ръждясал разпръсквач може ли да се почисти с ултра звук и изобщо разпръсквачите заслужавали си да се чистят или направо трябва да се подменят.

            Коментар


              #7
              От ръжда оттърване няма.Стават "язви" по повърхноста на метала и до тук с гладките повърхности.

              Коментар


                #8
                Re: Няколко проблема след ремонт на двигателя на Фиат Типо

                ivchotr написа:
                Привет. Нуждая се от малко помощ за установяване състоянието на двигателя на Типо 1.9, дизел. Значи колата е със шлайфана глава и човекът, който я е събирал, казва, че е направил всичко както трябва. Въпреки това двигателят запали след яко въртене и доста пушек, все едно, че е пусната ТДЗ на Т-72/тези дето са служили като танкисти ще разберат за какво иде реч :D /. След известно леко и по-яко форсиране, на високите обороти пушекът поизчезна, обаче на ниските обороти е страшно. "Майсторът" сподели, че е мил главата със все дюзите на нея на пароструйка и стигнахме до извода, че е възможно разпръсквачите да са хванали ръжда и сега да не правят мъглата както трябва. Може би поради тази причина и оборотите на двигателя са нестабилни. Освен това човекът се съмнява, че като е сглобявал мотора, е възможно да е обърнал маркучите на охладителната система, защото с колата се случват някакви аномалии. От рода на: при загрял двигател от парното в купето капе студена вода/явно е пробит нещо малкият радиатор, но поне трябва водата да е топла/, от разширителното казанче при отворена капачка извира яко вода, при това дебитът и се увеличава с повишаването на оборотите. Та ще съм благодарен на някой и друг съвет или на схема за свързването на водните съединения към термостата, радиатора и водната помпа. Моделът на Фиатката не знам от коя година е, но е 1.9 без турбина. А, щях да забравя. Наложително ли е след такъв ремонт, да се прави центровка на ГНП?
                Неразбирам от двигатели, но това което казваш ми говори само едно - калпав майстор
                FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                Коментар


                  #9
                  Само да уточня: Главата е била крива и е шлайфана при майстор. Този в кавичките е собственикът, аз съм му френд. Та френдът е сглобявал двг-то и според него е стягал главата по книга. Понеже ремъкът ми се видя хлабав, му го посочих като проблем, ама не - не трябвало да се опъва много, че се износвал бързо. Логика! Та явно е възможно от това да е прескочила ГНП. Обаче, ако поне главата е стегнал както трябва, в смисъл да я изключим като възможност да надува, то възможно ли е все пак да е обърнал хода на водата и за това да се получават аномалиите?
                  Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                  Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                  Коментар


                    #10
                    Не се вкарвай в филми с объркване на водата ако проследиш системата ще се убедиш поне в две неща:системата е направена да се самообезвъздушава и зада размениш маркучите значи си го направил нарочно.Всички са с такива форми ,че едвали ще има съмнения кой къде отива.Крива глава освен шлайф се и надува за пукнатини.Кой ще ми гарантира че е възможно само да се изкриви.Мисля че никой няма да си заложи името докато не я провери за пукнатини,така че главата може да е права но да е пукната!!!За центровката поне има белези и лесно се проверява.Успех!!!

                    Коментар


                      #11
                      Явно ще се ходи пак на доктор. Ми значи като има някакъв резултат, ще имам грижата да да го упомена, че да се трупа опит
                      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                      Коментар

                      Working...
                      X