Привет. Нуждая се от малко помощ за установяване състоянието на двигателя на Типо 1.9, дизел. Значи колата е със шлайфана глава и човекът, който я е събирал, казва, че е направил всичко както трябва. Въпреки това двигателят запали след яко въртене и доста пушек, все едно, че е пусната ТДЗ на Т-72/тези дето са служили като танкисти ще разберат за какво иде реч :D /. След известно леко и по-яко форсиране, на високите обороти пушекът поизчезна, обаче на ниските обороти е страшно. "Майсторът" сподели, че е мил главата със все дюзите на нея на пароструйка и стигнахме до извода, че е възможно разпръсквачите да са хванали ръжда и сега да не правят мъглата както трябва. Може би поради тази причина и оборотите на двигателя са нестабилни. Освен това човекът се съмнява, че като е сглобявал мотора, е възможно да е обърнал маркучите на охладителната система, защото с колата се случват някакви аномалии. От рода на: при загрял двигател от парното в купето капе студена вода/явно е пробит нещо малкият радиатор, но поне трябва водата да е топла/, от разширителното казанче при отворена капачка извира яко вода, при това дебитът и се увеличава с повишаването на оборотите. Та ще съм благодарен на някой и друг съвет или на схема за свързването на водните съединения към термостата, радиатора и водната помпа. Моделът на Фиатката не знам от коя година е, но е 1.9 без турбина. А, щях да забравя. Наложително ли е след такъв ремонт, да се прави центровка на ГНП?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко проблема след ремонт на двигателя на Фиат Типо
Collapse
X
-
Само ще кажа че инжекторите не могат да ръждясат!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Executer написа:Само ще кажа че инжекторите не могат да ръждясат!
Коментар
-
Re: Няколко проблема след ремонт на двигателя на Фиат Типо
ivchotr написа:Привет. Нуждая се от малко помощ за установяване състоянието на двигателя на Типо 1.9, дизел. Значи колата е със шлайфана глава и човекът, който я е събирал, казва, че е направил всичко както трябва. Въпреки това двигателят запали след яко въртене и доста пушек, все едно, че е пусната ТДЗ на Т-72/тези дето са служили като танкисти ще разберат за какво иде реч :D /. След известно леко и по-яко форсиране, на високите обороти пушекът поизчезна, обаче на ниските обороти е страшно. "Майсторът" сподели, че е мил главата със все дюзите на нея на пароструйка и стигнахме до извода, че е възможно разпръсквачите да са хванали ръжда и сега да не правят мъглата както трябва. Може би поради тази причина и оборотите на двигателя са нестабилни. Освен това човекът се съмнява, че като е сглобявал мотора, е възможно да е обърнал маркучите на охладителната система, защото с колата се случват някакви аномалии. От рода на: при загрял двигател от парното в купето капе студена вода/явно е пробит нещо малкият радиатор, но поне трябва водата да е топла/, от разширителното казанче при отворена капачка извира яко вода, при това дебитът и се увеличава с повишаването на оборотите. Та ще съм благодарен на някой и друг съвет или на схема за свързването на водните съединения към термостата, радиатора и водната помпа. Моделът на Фиатката не знам от коя година е, но е 1.9 без турбина. А, щях да забравя. Наложително ли е след такъв ремонт, да се прави центровка на ГНП?FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Само да уточня: Главата е била крива и е шлайфана при майстор. Този в кавичките е собственикът, аз съм му френд. Та френдът е сглобявал двг-то и според него е стягал главата по книга. Понеже ремъкът ми се видя хлабав, му го посочих като проблем, ама не - не трябвало да се опъва много, че се износвал бързо. Логика! Та явно е възможно от това да е прескочила ГНП. Обаче, ако поне главата е стегнал както трябва, в смисъл да я изключим като възможност да надува, то възможно ли е все пак да е обърнал хода на водата и за това да се получават аномалиите?Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Не се вкарвай в филми с объркване на водата ако проследиш системата ще се убедиш поне в две неща:системата е направена да се самообезвъздушава и зада размениш маркучите значи си го направил нарочно.Всички са с такива форми ,че едвали ще има съмнения кой къде отива.Крива глава освен шлайф се и надува за пукнатини.Кой ще ми гарантира че е възможно само да се изкриви.Мисля че никой няма да си заложи името докато не я провери за пукнатини,така че главата може да е права но да е пукната!!!За центровката поне има белези и лесно се проверява.Успех!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар