проблема е следният -превъртя ангренажния ремък, но колата запали(след яко въртене) с поносимо тракане в двигателя, след центровка на белезите запали от раз (най-вероятно бе още топла) както преди, но после с всеки изминал ден броя на завъртанията без да запали се увеличи до 5. сега като се постопли пали от 3-я път и избълва от ауспуха огромно кълбо черен дим, някой има ли идея от какво може да е и какво да правя?! сменил съм подгряващи свещи, въздушен и горивен филтър само резервоара не можах да почистя- тая пласмасова гайка нема развиване......... ако някой има идея моля да я сподели при желание. а и да допълня, че като е топла пали отново от раз?! но сутрин....не ще и не ще
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
центровка на дизел или...?
Collapse
X
-
центровка
здравей колега,искам да споделя с тебе какво ми се случи на мене с дизела,но държа да отбележа че несъм специалист-та значи колата ми губеше центровка през 10на дни карах я на майстори,къде ли не-оправят центровката на ангренажа,паля тръгвам карам 1 седмица и пак същото-полудех направо и така 3месеца?!накрая стигнахме до смяна на вала-и когато почнаха да го свалят-чудо-шпонката която държи вала дала фира-и при всяко палене леко превърта докъто след 20 паления превърти яко и изгуби центровка на 2-3 зъба.съвета ми е такъв-иди някъде да ти погледнат шпонката-при мене беше така,незнам може и при тебе да е същото-успехFiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Реклама
Collapse
Коментар